nee 1 dag 16 en je ramt er meteen je tampeloeris in..quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niemand heeft het over het neuken van minderjarige meisjes, ik zou nooit iets goedkeuren wat niet door de beugel kan conform de wet. Je zal het niet geloven maar feiten zijn belangrijker dan jouw mening
Dit gaat niet over mij, ik zeg wat er in de wet staat. Maar in theorie zou dat mogen. Ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
nee 1 dag 16 en je ramt er meteen je tampeloeris in..
Nee.. en als het 14 zou zijn zou je het ook doen… eng..quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dit gaat niet over mij, ik zeg wat er in de wet staat. Maar in theorie zou dat mogen. Ik heb het ook niet verzonnen.
Wie ik? Nee dat zou dus niet mogen. Het is vanaf 16 in Nederland. Voor 14 moet je toch echt wonen in Duitsland of Oostenrijk. Wel gek dat ej wat er in de wet staat op mij moet afreageren. Als het je niet aan staat moet je misschien een wetsvoorstel indienen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee.. en als het 14 zou zijn zou je het ook doen… eng..
Maar goed dat hij geen moslim is want dan zou hij een 6 jarige neuken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:46 schreef Cockwhale het volgende:
Wel bijzonder dat je moraal gekoppeld is aan wat de wet voorschrijft. Was je Duitser geweest, dan was 14 jaar het streven geweest? Overigens volgens mij storen de meeste mensen in dit topic zich niet per se aan dat je seks met een 16-jarige hebt of hebt gehad, maar vooral dat je ze specifiek opzoekt en dat je je een echte man voelt als het je lukt om zo'n meid in bed te krijgen. Dan zit er echt wel een schroefje los ergens, want je koppelt blijkbaar haar leeftijd aan een bepaalde waarde of is het een soort fetish?
Ik zeg niet dat ik een 16-jarige niet aantrekkelijk kan vinden, of dat het in theorie zou kunnen gebeuren dat ik er seks mee heb, maar ik zoek het zeer zeker niet op.
Dus jij leeft naar de wet? Dus als de wet zegt je mag 8 jarige meisjes neuken dan zou jij hier mee pronken op fok?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wie ik? Nee dat zou dus niet mogen. Het is vanaf 16 in Nederland. Voor 14 moet je toch echt wonen in Duitsland of Oostenrijk. Wel gek dat ej wat er in de wet staat op mij moet afreageren. Als het je niet aan staat moet je misschien een wetsvoorstel indienen?
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:46 schreef Cockwhale het volgende:
Wel bijzonder dat je moraal gekoppeld is aan wat de wet voorschrijft. Was je Duitser geweest, dan was 14 jaar het streven geweest? Overigens volgens mij storen de meeste mensen in dit topic zich niet per se aan dat je seks met een 16-jarige hebt of hebt gehad, maar vooral dat je ze specifiek opzoekt en dat je je een echte man voelt als het je lukt om zo'n meid in bed te krijgen. Dan zit er echt wel een schroefje los ergens, want je koppelt blijkbaar haar leeftijd aan een bepaalde waarde of is het een soort fetish?
Ik zeg niet dat ik een 16-jarige niet aantrekkelijk kan vinden, of dat het in theorie zou kunnen gebeuren dat ik er seks mee heb, maar ik zoek het zeer zeker niet op.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen moslim is want dan zou hij een 6 jarige neuken.
Hoezo gaat het toch elke keer over mij? Ik zeg alleen wat er in de wet staat hoor. Zo jong zou ik zelf nooit gaan hoor het moet wel gewoon een lekker wijf zijn met mooie vrouwenvormen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus jij leeft naar de wet? Dus als de wet zegt je mag 8 jarige meisjes neuken dan zou jij hier mee pronken op fok?
Een lekker wijf is niet een meisje. Een kind. Maar goed, ieder zijn meug. Blijkbaar passen jullie geestelijk goed en gaat je onzekerheid er goed op.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo gaat het toch elke keer over mij? Ik zeg alleen wat er in de wet staat hoor. Zo jong zou ik zelf nooit gaan hoor het moet wel gewoon een lekker wijf zijn met mooie vrouwenvormen.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een lekker wijf is niet een meisje. Een kind. Maar goed, ieder zijn meug. Blijkbaar passen jullie geestelijk goed en gaat je onzekerheid er goed op.
Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor. Ben je nieuw ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Oh oke dan is het goed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor. Ben je nieuw ofzo?
Gast, wees een vent en zeg dan gewoon dat je op tiener meiden geilt zoals de meeste mannen dat stiekem doen. Verschuil je niet steeds achter de wet als manier om het voor jezelf goed te lullenquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niemand heeft het over het neuken van minderjarige meisjes, ik zou nooit iets goedkeuren wat niet door de beugel kan conform de wet. Je zal het niet geloven maar feiten zijn belangrijker dan jouw mening
Meeste mannen geilen op tieners? Hoe oud heb je het dan over? Meisjes van 16 zien er toch vaak ook best kinderlijk uit? Rond de 18 begrijp ik dan wel meer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gast, wees een vent en zeg dan gewoon dat je op tiener meiden geilt zoals de meeste mannen dat stiekem doen. Verschuil je niet steeds achter de wet als manier om het voor jezelf goed te lullen
"Tja de wet zegt nou eenmaal dat ik meisjes van 16 mag neuken, daar kan ik ook niets aan doen, het is niet mijn schuld."
_!
Is iedere meid anders in natuurlijk, maar rond de 15, 16 worden meiden meestal wel fysiek aantrekkelijk voor mannen. Zeker als er wat make-up op zit en er in de zomer korte broekjes en naveltruitjes in het spel zijn. Ik geloof werkelijk geen enkele man die beweert daar niet af en toe een blik op te werpenquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:25 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Meeste mannen geilen op tieners? Hoe oud heb je het dan over? Meisjes van 16 zien er toch vaak ook best kinderlijk uit? Rond de 18 begrijp ik dan wel meer.
Fokkers:quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is iedere meid anders in natuurlijk, maar rond de 15, 16 worden meiden meestal wel fysiek aantrekkelijk voor mannen. Zeker als er wat make-up op zit en er in de zomer korte broekjes en naveltruitjes in het spel zijn. Ik geloof werkelijk geen enkele man die beweert daar niet af en toe een blik op te werpen
Nou, ik hou zeker wel van een paar geile jonge vrouwen met dikke tieten ja. En mij mij elke andere fucking man ooit. Behalve dan een paar hypocriete leugenaars en homos.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gast, wees een vent en zeg dan gewoon dat je op tiener meiden geilt zoals de meeste mannen dat stiekem doen. Verschuil je niet steeds achter de wet als manier om het voor jezelf goed te lullen
"Tja de wet zegt nou eenmaal dat ik meisjes van 16 mag neuken, daar kan ik ook niets aan doen, het is niet mijn schuld."
_!
Aldus de oma uit de jaren 70quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Fokkers:
'Vrouwen met make up zijn lelijk en verbergen alles'
Ook fokkers:
'jonge tieners met make up zodat we onszelf wijs kunnen maken dat we geen halve pedo zijn:'
Nou nou nou... Oma...quote:
Waarom toch elke keer dat "bewust" er om doen? Of van die aannames dat je "alleen maar" dat zou doen? Ik heb ook genoeg oude vrouwen gehad tussen de 20 en 30 hoor. Zelfs een paar van 30+. En ik zelf vind 14 ook te jong hoor. En hoezo mogelijk een groot probleem? We behandelen iedereen goed en met respect. Daar heeft leeftijd vrij weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou... Oma...
Ik vind het gewoon erg dat er mannen zijn die het er bewust om doen om zo jong mogelijk te gaan en zelfs blij zouden zijn als ze de leeftijd nog verlagen zouden naar bv 14 of nog jonger.
Voor hun een geil pleziertje, voor die meisjes mogelijk een groot probleem.
Maar he, alleen jullie plezier telt he
Uit jouw posts komt de indruk dat je gewoon zo jong (wettelijk) mogelijk wil.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer dat "bewust" er om doen? Of van die aannames dat je "alleen maar" dat zou doen? Ik heb ook genoeg oude vrouwen gehad tussen de 20 en 30 hoor. Zelfs een paar van 30+. En ik zelf vind 14 ook te jong hoor. En hoezo mogelijk een groot probleem? We behandelen iedereen goed en met respect. Daar heeft leeftijd vrij weinig mee te maken.
Je hebt hier tegenwoordig goede hulp voor. Succesquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef SuperNeger het volgende:
Chickies die net oud genoeg zijn mee naar huis nemen. Gaat niks boven dat. Van de match naar het contacten uitwisselen naar het afspreken van de date naar het ophalen met je auto en naar je huis rijden en zodra je allebei binnen bent en de deur dicht doet en je weet dat je ze de rondleiding in de slaapkamer gaat geven oh man... Gaat echt niks boven deze overwinning als man zijnde
Die conclusie trek jij.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Uit jouw posts komt de indruk dat je gewoon zo jong (wettelijk) mogelijk wil.
Zo een meisje verliest zich wel eens snel in een verliefdheid, of er spelen sterkere emoties mee, waar jullie toch echt op voorhand al weten dat het enkel voor de seks is. Zo een meisje is dan achteraf toch zwaar teleurgesteld of voelt zich zelfs vies en dom dat ze in de praatjes van zo een vieze oude man is getrapt.
En dan komen de gevolgen voor de latere seksualiteit..
Maar jullie denken niet na over mogelijke gevolgen. Voor jullie is het weer een leuke overwinning en doorrrrr
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef SuperNeger het volgende:
Chickies die net oud genoeg zijn mee naar huis nemen. Gaat niks boven dat.
Ja dat is toch wel een van de beste overwinningen. betekent niet dat ik alleen maar zit te aasen op jonge meisjes. Maar jonge chicks zijn inderdaad het neusje van de zalm, de vrouwen met de hoogste marktwaarde. Ik heb het ook niet verzonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |