bij mij wel....quote:
Ziggo is achterhaalde verouderde troep. Dus mensen buiten instellingen hebben dat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
is gewoon op ziggo te zien.....
maar dan moet je natuurlijk wel ziggo hebben vermoed ik...
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
is gewoon op ziggo te zien.....
maar dan moet je natuurlijk wel ziggo hebben vermoed ik...
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ziggo is achterhaalde verouderde troep. Dus mensen buiten instellingen hebben dat niet.
Precies. Straks wel vrouwenwedstrijd EK. Zwitserland-Noorwegen op het open net.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef Gunner het volgende:
Zoiets moet gewoon publiek beschikbaar zijn.
Dit wel....................quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef Gunner het volgende:
Ze staan 1-0 voor. Erg jammer.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit wel....................
https://www.msn.com/nl-nl(...)-te-zien/ar-AA1HtQar
Net zoals de live aankomst van Trump bij de NOS?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef Gunner het volgende:
Ook een jongen van de straat er word op hem ingepraat wij weten niet onder hoeveel spanning hij staat peace out.quote:
Gewoon chanteren die handel, jeweetzelluf.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook een jongen van de straat er word op hem ingepraat wij weten niet onder hoeveel spanning hij staat peace out.
Het valt me ook tegen. Goed begonnen daarna Spanje sterker. Eerder door schutteren achterin dan door de Spaanse aanvallers. Verder tempoloos. Paar wissels lijkt me.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef Casual-T het volgende:
Pff, wat een niveau joh.
Gelukkig dadelijk City - Juve
Land schoot op de paal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit boeit werkelijk niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef Casual-T het volgende:
Pff, wat een niveau joh.
Gelukkig dadelijk City - Juve
Gohquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:12 schreef Zorro het volgende:
Ach, de teen van de keeper zit in de weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Schuld van Reiziger.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:17 schreef tong80 het volgende:
Die keeper. Je ziet het gebeuren en roepen doe het niet..........
Gelukkig is de Spaanse doelman niet beter. Wordt net zo verrast als de verslaggever.quote:
Deze behoeft rectificatie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Kees alleen goed tegen niveaulozengenot
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:55 schreef DeeBee het volgende:
Goh, aanstellende Spanjolen zijn slechte verliezers
En de TEEN van Casi... Nou ja, hoe die keeper ook heet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Dankzij Feyenoord hebben WE gewonnen.
pfff was pingel johquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:55 schreef Nober het volgende:
Was geen penalty zelfs @:klaasweetalles is het daar mee eens.
Karma.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:56 schreef wdn het volgende:
Dat was wel een pingel
Maar ja als je de hele wedstrijd duikelt en kaarten wil zien... krijg je die niet als je het echt nodig hebt <3
Die is in zijn hoofd ook onder 19.quote:
Nee, dat is Uaregayquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef tong80 het volgende:
Wat lulde die verslaggever dat Nederland geen winnaars zijn. Rot op man. Het grootste kleine voetballand. Verder matige wedstrijd, wel geweldig alle wedstrijden gewonnen.........
Zit een hele lelijke kop opquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:00 schreef tong80 het volgende:
Read deugt zoals ze dat zeggen. Die komt er wel.
Sowieso, rare commentator.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef tong80 het volgende:
Wat lulde die verslaggever dat Nederland geen winnaars zijn. Rot op man. Het grootste kleine voetballand. Verder matige wedstrijd, wel geweldig alle wedstrijden gewonnen.........
Moest er aan denken. 3X3. Ha ha ha. Wel kut die Sam van Rooijen. Je zit gewoon 30 jaar vast aan deze omhooggevallen popie Jopie.quote:
En de verslaggever heult met ze. Wat lult ie nou weer over dat we niks winnen. Hoe heet die vent ?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Smerig team dit Spanje. Proberen voortdurend ons kaarten aan te naaien en penalties te versieren terwijl ze zelf behoorlijk gemeen spelen. Gelukkig trapt deze scheids daar niet zo snel in.
Read was in de CHampions L een van de beste spelers dit seizoenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:02 schreef Keyos het volgende:
De goeie keus van Read geweest om niet als B-keus mee te gaan met O21 terwijl je de beste back zou zijn geweest.
Bucharestgodinnen. Ben eens daar geweest, werd er in de kamer naast me een wijf uit elkaar getrokken poooohquote:
Ahahahah !!!11quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat die schijtsrechter snel thuis wilde zijn en geen verlenging wilde fluiten hahah
wel schandalig hoor
Brent van Ooijen of Joep Schrijversquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de verslaggever heult met ze. Wat lult ie nou weer over dat we niks winnen. Hoe heet die vent ?
En ik vond Vennegoor of Hesselink al zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Brent van Ooijen of Joep Schrijvers
Klinken ook allemaal generiek , manwijven die nooit een baard in de keel hebben gekregen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kwa WK-titels. Maar die zijn van bijna 100 jaar geleden.quote:
Die speelde niet vanavondquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En ik vond Vennegoor of Hesselink al zo ingewikkeld.
Ik zal niks zeggen maar ik..................quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bucharestgodinnen. Ben eens daar geweest, werd er in de kamer naast me een wijf uit elkaar getrokken pooooh
Je zat achter het doelwit ?quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal niks zeggen maar ik..................![]()
Schrijvers, nooit meer opstellenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lekker toch. Heb je tenminste nog mooiere, iets minder gecompliceerde jaren meegemaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:17 schreef TLC het volgende:
En toen ik begon met Fok waren ze er ook nog niet, ik word oud
Ha ha. Zoiets.quote:
Ik was toen zo ZIEDEND.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:16 schreef TLC het volgende:
Ze waren nog niet eens geboren toen Robben werd gewisseld in de wedstrijd tegen Tsjechië
Dickie heeft pas geleden nog verteld dat het met de fysieke gesteldheid van Robben te maken had.quote:
enige keer ooit voor Nederland voor mij denk ik.quote:
Is dit alleen U19 of alle U ? Op Marca hadden ze het over de decima wat de 10e is ..quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:14 schreef Nober het volgende:
Niet eens oranje confetti.
[..]
13de.
[ afbeelding ]
Zou ik ook zeggen. Niks tegen Advocaat verder, wat een leven heeft die manquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dickie heeft pas geleden nog verteld dat het met de fysieke gesteldheid van Robben te maken had.
U17 heeft wel 9 titels dan heeft Marca verkeerd zitten kijken...quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit alleen U19 of alle U ? Op Marca hadden ze het over de decima wat de 10e is ..
quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:16 schreef foet247europa het volgende:
The Netherlands are only the second country after Germany to win all of UEFA's current national team football championships. They have now won the men's and women's European Championship titles at senior level, Under-21, Under-19 and Under-17 level. #U19EURO #ESPNED
Ik hou het verder niet zo bij, weet alleen dat een klasgenoot van mn ex als trainer een aantal titels heeft gewonnen in de diverse categorienquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
U17 heeft wel 9 titels dan heeft Marca verkeerd zitten kijken...
Portugal won dit jaar het U17 EK in Albanië.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/(...)Championship#Results
Dit. Hoewel ik het nog steeds jammer vind dat we toen niet hebben gewonnen, moet ik wel toegeven dat we echt strontmazzel hebben gehad dat we de finale hebben gehaald (die eerste helft tegen Brazilië was waardeloos en als Suarez wel meedeed met Uruguay, was er een goede kans geweest dat we er toen al uitlagen.)quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
enige keer ooit voor Nederland voor mij denk ik.
Zo'n 2010 accepteerde ik vrij gelaten aangezien er toen toch waardeloos was gevoetbald.
Als Suárez die handbal niet had gemaakt hadden we tegen Ghana gespeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:25 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dit. Hoewel ik het nog steeds jammer vind dat we toen niet hebben gewonnen, moet ik wel toegeven dat we echt strontmazzel hebben gehad dat we de finale hebben gehaald (die eerste helft tegen Brazilië was waardeloos en als Suarez wel meedeed met Uruguay, was er een goede kans geweest dat we er toen al uitlagen.)
Misschien een beetje off-topic, maar ik wilde dit gewoon even kwijt na al die jaren.
En de verslaggever maar lullen dat Nederland geen winnaars heeft. En dit..............quote:
Gruwelijke kutcoach.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Niks tegen Advocaat verder, wat een leven heeft die man
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de verslaggever maar lullen dat Nederland geen winnaars heeft. En dit..............
Kijkers van de door Nederland Onder 19 gewonnen EK-finale ergeren zich massaal aan Joep Schrijvers, de commentator van Ziggo Sport, zo wordt duidelijk uit de vele berichten die gedeeld worden op X. Enkele grappen vallen niet in de smaak, terwijl Schrijvers volgens velen ook volledig mistast bij een vermeend penaltymoment in de slotminuut van het duel met Spanje Onder 19.
Oranje Onder 19 werd donderdagavond Europees kampioen geworden. De ploeg van bondscoach Peter van der Veen was in de finale tegen Spanje Onder 19 met 0-1 te sterk. In de zeer vermakelijke finale in Boekarest bleek een eigen doelpunt van de Spaanse doelman Raúl Jiménez allesbeslissend. Nooit eerder werd Oranje Onder 19 Europees kampioen.
Er leek een kleine kans dat het in de slotfase nog mis zou gaan voor Nederland, toen Kees Smit een gewaagde tackle inzette in het eigen zestienmetergebied. Hij leek de bal te raken, maar de commentator van Ziggo Sport was er heilig van overtuigd dat het een strafschop voor de Spanjaarden was. Dat leidde tot veel frustratie bij de kijkers.
“Weg met die commentator”, schrijft een X-gebruiker. “Wat is die commentator slecht, zeg. Dat was nooit een penalty voor Spanje”, merkt een ander op. “Kan iemand de microfoon afpakken van de commentator?”, vraagt weer een ander.
Smit is het grootste talent van Nederland. Heeft op alle niveaus al gepresteerd. Gisteren was een mindere wedstrijd. Denk je dat-ie zomaar gekozen wordt tot beste speler van het toernooi en dat het normaal is als middenvelder topscorer te worden ? Verder kun je discussiëren over de strafschop. Dat deed de verslaggever niet eens. Bleef maar herhalen dat het een zuivere strafschop was. Verder lulde hij als een kip zonder kop......"Nederland is niet gewend winnaars te zijn." Verder zag ie pas dat er gescoord was nadat de Spanjaarden af hadden getrapt. Wat een afgang bij zo'n mooi resultaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat?Even alle ongein op een stokje: dit was toch een 100% strafschop? 0% balcontact, 100% beencontact?
En wat is hier de gedachte over Kees Smit? Ik vind het wel een interessante voetballer. Een jongen met een eigen stijl en overduidelijk oog voor het spelletje. Maar als het even niet lukt dan speel je ook meteen met 10 man. Hij heeft dan niet de drive/de power om überhaupt nog mee te doen in het spelletje. Ik lees nu al over interesse van grote clubs (ik snap uiteraard ook dat hij dan in een opleidings-/verhuurtraject komt) maar ik vraag me af of hij dat überhaupt gaat redden.
Dat valt wel mee, hij moet eigenlijk weg bij AZ wil hij ook Europees gaan presteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smit is het grootste talent van Nederland. Heeft op alle niveaus al gepresteerd.
Hij is 19. AZ kan zomaar een goed seizoen draaien. Laat hem in z'n eigen omgeving nog een jaartje presteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, hij moet eigenlijk weg bij AZ wil hij ook Europees gaan presteren.
In de conference liek.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is 19. AZ kan zomaar een goed seizoen draaien. Laat hem in z'n eigen omgeving nog een jaartje presteren.
Dat kan je soms van de onder 21 zeggen, maar dat is in de lagere teams echt zelden het geval.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De echt goede onder 19 spelers deden natuurlijk niet mee aan dit toernooi. Die zitten al bij de volwassen of jong teams.
Onder 21 is voor de kneusjes inderdaad, daar zit zelden wat bijzonders bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je soms van de onder 21 zeggen, maar dat is in de lagere teams echt zelden het geval.
Laat staan als onbenul Reiziger trainer is van de onder 21.
Smit heeft op alle jeugdniveau's heel goed gepresteerd inderdaad; op het volwassen podium heeft hij alles nog te bewijzen en hij zou niet de eerste spelers zijn die moeite heeft met zo'n stap natuurlijk. Ik vind het fysiek voornamelijk niet heel top. Hij is niet heel snel, niet heel sterk en heeft niet bijster veel loopvermogen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smit is het grootste talent van Nederland. Heeft op alle niveaus al gepresteerd. Gisteren was een mindere wedstrijd. Denk je dat-ie zomaar gekozen wordt tot beste speler van het toernooi en dat het normaal is als middenvelder topscorer te worden ? Verder kun je discussiëren over de strafschop. Dat deed de verslaggever niet eens. Bleef maar herhalen dat het een zuivere strafschop was. Verder lulde hij als een kip zonder kop......"Nederland is niet gewend winnaars te zijn." Verder zag ie pas dat er gescoord was nadat de Spanjaarden af hadden getrapt. Wat een afgang bij zo'n mooi resultaat.
Hij moet sowieso nog aan zijn 1ste seizoen beginnen toch? Dit jaar wat invalbeurten en wat basisplaatsen, maar geen volledig seizoen gedraaid toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is 19. AZ kan zomaar een goed seizoen draaien. Laat hem in z'n eigen omgeving nog een jaartje presteren.
Feijenoord had hem graag gewonnen. Ik vind Keessie trouwens meer een Feijenoord dan Ajax voetballer. Hij heeft bij wijze van, meer van van Hanegem dan van Cruijff.quote:
Klopt, en daar is niks mis mee. Sommige Nederlandse sterren begonnen met nog kariger minuten. Van Basten bv.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hij moet sowieso nog aan zijn 1ste seizoen beginnen toch? Dit jaar wat invalbeurten en wat basisplaatsen, maar geen volledig seizoen gedraaid toch?
Smit is fysiek juist wel zeer behoorlijk, kan met bal behoorlijk versnellen op de eerste meters en is ook best sterk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Smit heeft op alle jeugdniveau's heel goed gepresteerd inderdaad; op het volwassen podium heeft hij alles nog te bewijzen en hij zou niet de eerste spelers zijn die moeite heeft met zo'n stap natuurlijk. Ik vind het fysiek voornamelijk niet heel top. Hij is niet heel snel, niet heel sterk en heeft niet bijster veel loopvermogen.
Bij clubs als Madrid kom je natuurlijk bij mij gasten die goed kunnen voetballen; dan moet je wel van Messi-achtige proporties zijn om je op zo'n manier te onderscheiden. Maar goed, geen kwaad woord over die jongen hoor: ik laat me graag verrassen.
En wat betreft de penalty: discussie kan altijd maar dit was natuurlijk een loepzuivere strafschop. Vol op de enkels en geen bal beroerd..
Dat is waar maar ik bedoelde dat als Suarez die bal uit het doel hield d.m.v. een kopbal i.p.v. hands en Uruguay alsnog door zou gaan, dan betwijfel ik of Nederland het gered zou hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Suárez die handbal niet had gemaakt hadden we tegen Ghana gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |