Putin doet toch hetzelfdequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij met al zijn diplomatieke ervaring en adviseurs om zich heen een betere inschatting kan maken hoe hij deze clown moet benaderen dan jij en ik?
Mensen onderschatten echt wat voor simpele ziel die Trump is qua karakter en hoe makkelijk hij te pleasen is.
Rotterdam las ik. Museumpjequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:48 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde dat de echtgenotes een uitstapje gaan maken, zouden ze naar de Efteling gaan ?
Het is niet alleen het bericht, maar ook de houding die Rutte nu heeft naar de pers toe. Bijna een soort Maga-light spiegel. Erg defensief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Trump het idee krijgt dat hij met mooie woorden strooit maar andere dingen doet uiteindelijk is wel gevaarlijk ja wat dat betreft.
Ja, zoals bijna iedereen, maar Trump zit een tikkeltje anders in elkaar met ook nog een ander iq en eq.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou zelf wantrouwend worden als iemand je zoveel complimentjes geeft als je op een hoge positie zit. Wat Trump is het net een kind die een tekening maakt en antwoord is toch dat de ouders het een geweldige tekening vinden of het nou lelijk of mooi is.
Klopt. En wat denk je van al die miljardairsvriendjes in zijn 'kabinet' . Als je iets gedaan wil krijgen bij deze clown zal je simpelweg zijn narcistische reet moet likken.quote:
Vraag ik me niet af want VS gaat niet uit de NAVO stappen, totale onzin, hebben ze geen enkele reden voorquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom vraag jezelf dan af waarom USA uit de NAVO zal stappen?
Trumps overtuiging loopt zo ongeveer tot de volgende meeting met Putin.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:04 schreef Breekfast het volgende:
Wat Rutte/Zelensky nog wel meer kunnen proberen: Om Trump's ego te koppelen aan de successen van Oekraine in de oorlog met Rusland.
Dus als je hem continue veren in de reed steekt dat Oekraïne enkel dankzij Trump weerstand kan bieden tegen Rusland, dat dankzij Trump de Oekraïners hoop hebben, dat succesvolle aanvallen te danken zijn aan de hulp van Trump, enzovoort:
Zou Trump's ego dan gekoppeld kunnen worden aan het blijven helpen van Oekraïne?
Rutte is geen man van grote principes, maar een olie-mannetje dat soepel meebeweegt. Na 3,5 jaar kan hij net zo makkelijk de andere kant op liften. Die ‘Maga-light spiegel’ is geen zwakte, maar slim overleven in een grillige wereld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:54 schreef Beathoven het volgende:
Het is niet alleen het bericht, maar ook de houding die Rutte nu heeft naar de pers toe. Bijna een soort Maga-light spiegel. Erg defensief.
Er werd na zijn afscheid als PM in een analyse in één van de kranten over Rutte geschreven dat hij het idee gaf dat iedereen z'n vriend was en daarom makkelijk kon verbinden. Hij lijkt oprecht of ís oprecht geinteresseerd in mensen.
Het probleem met het publiceren van dit soort stukken is dat Rutte dit zelf ook leest. En waar hij het eerder misschien ongedwongen en natuurlijk deed, kan het nu zijn dat hij zijn handelen als methode gaat zien en over de top gaat.
Ergens ga je dan mogelijk niet goed uitkomen. Vooral nu de wereld sterk in beweging raakt is dat een risico. Als Trump of zijn VP komt erachter komen dat bepaalde dingen niet uitlijnen. Of dat er een post-Trump tijdperk komt waarin je in kunt gaan leveren op je kredietwaardigheid.
Het is een grote gok en ik hoop voor hem dat het allemaal in positieve zin zijn kant op komt.
Klopt, Trump lijkt Putin als een soort van voorbeeld te hebben, dus voor Putin is het makkelijker spelen. Hij weet precies welke knoppen hij moet indrukken, en dat geeft ‘m een voorsprong. Rutte zit in een lastiger schuitje, want die moet met Trump omgaan zonder diezelfde macht of diezelfde tactieken. Dat maakt het voor Putin een stuk makkelijker om z’n invloed te behouden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:13 schreef Beathoven het volgende:
Putin is wel zakelijker. Zal ook weleens een compliment geven, maar niet overdreven.
Gisteren al het spoor, maar goed de top is bijna voorbij dus zal wel meevallen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:51 schreef byah het volgende:
Die telecomstoring is nog maar het begin vrees ik
Ik hoor geruchten dat de Russen inmiddels al bij Enschede staan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:51 schreef byah het volgende:
Die telecomstoring is nog maar het begin vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |