SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja leuk! Ik kan ze zelf even niet meer vinden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:17 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, ben pas halverwege en wat is het leuk om de meetverslagen terug te lezen!
Foto’s van het eten kan ik terugplaatsen. Zal ik…? @:Lucky_Strike
Dit weekend is er in de hele regio niemand thuis omdat vrijwel elk dorp een dorpsfeest heeftquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:55 schreef AnneX het volgende:
Van harte LHO 🎊 Hebben jullie ook gasten over de vloer?
Een Hollandse kring verjaardag…
@:Vanyel wat een tegenvaller(s) en voor dat bedrag! Bonbon
Vanmorgen twee uurtjes doorgebracht op de openlucht kringloop bij het ouwe huis. Toen ook de teruggvonden 4e huissleutel afgegeven en de prachtig gerestaureerde houten vloeren bewonderd.
Daarna was het op.
9 augustusquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit weekend is er in de hele regio niemand thuis omdat vrijwel elk dorp een dorpsfeest heeftbinnenkort bbq.
Check AnneX in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S #3quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja leuk! Ik kan ze zelf even niet meer vinden.
Gaan daaro ook de prijzen voor energie uit het dak?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:56 schreef flipsen het volgende:
Feliz cumple LHO
Mooi verslag @:vanyel, misschien even kopieren naar het topic hiervoor?
Hier freaking koud en weinig hout meer voor de kachel in het hondenhotel. Vrouwlief is met Willem en Merlina naar Buenos Aires dus ik kan ook niet even hout gaan halen. Electrische kachel er maar bijgezet voor de komende nachten.
Ach, ja, dat merk je nu dan extra hequote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, je vroeg hoe het leven zonder Piep is. Het is leeg en stil hier. Ze nam zo'n groot deel van het huis in beslag. Dat merken we nu pas. We hebben nog veel verdriet en dat komt er af en toe ineens uit. Afgelopen donderdag zag ik een paard in Archeon klungelen met zijn eten op dezelfde manier als Piep dat kon doen. Gelijk weer even tranen. Maar tegelijkertijd zijn we niet de hele dag emotioneel. 90% Van de dag is alles normaal en genieten we van de vakantie.
Het is een gekke vakantie eigenlijk. De eerste 6 dagen was het waken, zorgen, wachten op de dierenarts en vooral hopen dat er niets heel ernstigs zou gebeuren waardoor we naar de spoedarts moesten. Maar de laatste 1,5 week hebben we het toch leuk gehad. We zijn sowieso deze vakantie enorm opgeschoten met de tuin. Alles gaat op het gemak, dat is ook wel fijn. Qua uitjes hebben we Kinderdijk, Archeon, Woonboulevard Poortvliet, Maeslandtkering, Militair Museum, theater en drie keer uit eten gedaan.
Vlindertje, je wilde volgens mij nog een spoiler verwijderen.
Eergisteren de gastank (La Chancha, het varkentje) weer voor 60% gevuld met 200l butaangas. Zo´n 140 euro, doen we een maand mee in de winter. Electriciteitsrekening betaalt mijn vrouw van haar rekening en ik ben bang om te kijken hoeveel dat is momenteelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaan daaro ook de prijzen voor energie uit het dak?
En hoest afgelopen met huis kijken?
Of gewoon premium member worden, dan kan het ook langerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:37 schreef vlindertje89 het volgende:
En dank voor de herinnering, ik kon zelf niet meer editten maar heb een report gezet of een vd mods het voor me wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |