Gigantische hongersnodenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:29 schreef fietsie het volgende:
Dat je in een rabbithole op Youtube duikt en daar 'bewezen' wordt dat door 1 vulkaanuitbarsting in 535 na Chr. er minimaal 5 jaar winter was.. met vorst in Zuid Ierland in midden augustus.
En je dan gaat zitten bedenken hoe dat dan nu zou gaan met zoveel miljard meer mensen op de planeet.
Het lijkt ook verbonden met het uitsterven van de grote Zuid Amerikaanse beschavingenquote:
Een combiquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:07 schreef Lonaa het volgende:
Oh en wat we gaan doen op onze vrije dag, geen idee. Ik moet er nog even induiken.Heb iig een afspraak geboekt voor een lingerie-pas-sessie. En ik wil lekker eten.
Je zal ongetwijfeld kleinkinderen bedoelen (heerlie!), maar ik las het toch echt als kutkinderenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:24 schreef Blues het volgende:
Vandaag maar beetje aankwakkelen dus en morgen weer een dag. Hopelijk een blije want we gaan naar de k.kinderen
k.kinderen is © @AnneXquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:31 schreef flipsen het volgende:
Je zal ongetwijfeld kleinkinderen bedoelen (heerlie!), maar ik las het toch echt als kutkinderen
En sterkte, af en toe hoort zo´n dag er ook gewoon bij toch? Zo lang het maar af en toe is, pas de probleme.
* DancingPhoebe schudt bluessysteem even door elkaarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:24 schreef Blues het volgende:
Ik heb me ff ziekgemeld. Hele HELE slechte nacht met brein wat niet stil wilde, beetje huilerig, knalkoppijn, ik was er wel ff uit om mezelf met mijn zelfdiscipline die meestal wel op orde is te gaan douchen, maar het ging niet
Mentaal een 4 en energie/fysiek een 5.
Nu beiden een 6je. Dingen gedaan om me af te leiden, fietstochtje om ff hoofd leeg (...) te maken, het zit ff niet goe nie in het blues-systeem.
Vandaag maar beetje aankwakkelen dus en morgen weer een dag. Hopelijk een blije want we gaan naar de k.kinderen
Informatie = machtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:01 schreef z80 het volgende:
En dat was het einde van vrije nieuwsgaring in Nederland. Binnenkort nog veel meer achter een betaalmuur.
Plus tracking over heel veel sites voor nog veel meer persoonlijke reclame.
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:01 schreef z80 het volgende:
En dat was het einde van vrije nieuwsgaring in Nederland. Binnenkort nog veel meer achter een betaalmuur.
Klinkt geweldig!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens groeten vanaf de bank in mijn perfecte overkapping in mijn perfecte tuin. Het is hier zo mooi en alles staat er prachtig bij. Ben zo trots![]()
@:blues
Ja echt. Het komt niet heel vaak voor dat het hier geen enorme bende is. Vandaag is zo'n moment.quote:
Archive.isquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:01 schreef z80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |