Trustequote:
Nou ja wat mis je dan? Wat biedt een vrouw in plaats van een man als het om een relatie gaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
niet altijd natuurlijk, althans toen ik vriendinnetje had niet echt?
vond wel leuk enzo vooral.
maar idd vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, mss dat ik er wel beetje teveel aan gewend ben nu om alleen ste zijn.
maarre heel diep van binnen mis ik toch wel beetje vriendinnetje. . hmmmmmm ga er nog emo van worden straks als we zo doorgaan.
Wat is dit voor zin?¿quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom praat je over ongezond terwijl je in de verleden tijd praat alsof jullie niet meer samen zijn? Wat weet jij dan
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel fijn dat we allemaal door t slotje mogen posten
Ja maar wat je gezond vindt is wat minder relevant als je het zelf niet naleeft.. Dat maakt het discutabel ook al snap je dat niet blijkbaar..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is dit voor zin?¿
We zijn ook niet meer samen, al 1 jaar niet meer. Maar daarom mag ik nog prima een mening geven over wat ik gezond vind en niet.
ik denk niet eens dat het zoveel verschilt? als ik eerlijk ben dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja wat mis je dan? Wat biedt een vrouw in plaats van een man als het om een relatie gaat?
Ja ik wil ook geen man neuken of geneukt worden door een man. Maar als je dat seksuele gedeelte weglaat.. vrouwen bieden weinig extraquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk niet eens dat het zoveel verschilt? als ik eerlijk ben dus.
wss beetje zelfde?
maargoed val ik toch meer op rouwen als mannen? zeg neit dat er met anders wat mis is dus he, maar zo voel ik t t gewoon.
Jouw kijk op gezond/ongezonde relaties, en uberhaupt jouw kijk op het leven zoals ik dat hier af en toe meekrijg is pas ongezond.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar wat je gezond vindt is wat minder relevant als je het zelf niet naleeft.. Dat maakt het discutabel ook al snap je dat niet blijkbaar..
hmmmms dat is best gewaagde uitspraak wel zeker naar de vrouwen die hier lezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik wil ook geen man neuken of geneukt worden door een man. Maar als je dat seksuele gedeelte weglaat.. vrouwen bieden weinig extra
Vaak welquote:
Dus je wil niet inhoudelijk reageren op mijn antwoordquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw kijk op gezond/ongezonde relaties, en uberhaupt jouw kijk op het leven zoals ik dat hier af en toe meekrijg is pas ongezond.
Maat, kijk jezelf eens even goed aan in de spiegel
Je bedoelt waarschijnlijk, wat maakt een relatie met m/v beter dan een vriendschap met m/v.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja wat mis je dan? Wat biedt een vrouw in plaats van een man als het om een relatie gaat?
Goede poging voor puntenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk, wat maakt een relatie met m/v beter dan een vriendschap met m/v.
Imo kan een goede vriendschap soms beter zijn dan een slechte relatie. Maar dat is voor iedereen anders, dus ik heb geen idee wat beter is voor kree
Conrad Kataloge?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is. Dat moest ik even kwijt.
Zouden we dan wel punten krijgen na het slotje?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel fijn dat we allemaal door t slotje mogen posten
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zouden we dan wel punten krijgen na het slotje?
ja hoor als je beetje van discussie houdt? mag ook luchtiger onderwerp wmb trouwens.quote:
Bij lege quotes krijg je weer minpunten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij lege quotes krijg je weer minpunten.
Waarom zou ik serieus in gaan op iemand die duidelijk loopt te trollen en geen idee heeft waar 'ie het over heeft?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus je wil niet inhoudelijk reageren op mijn antwoord
@Fogel zegt v welquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar alleen maar smiley-posts mogen wel. Tsja, zolang de juiste mensen maar klagenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij lege quotes krijg je weer minpunten.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar alleen maar smiley-posts mogen wel. Tsja, zolang de juiste mensen maar klagen
Je mag toch posten wat je wil?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar alleen maar smiley-posts mogen wel. Tsja, zolang de juiste mensen maar klagen
Beetje hetzelfde als beter een goede buur dan een verre vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk, wat maakt een relatie met m/v beter dan een vriendschap met m/v.
Imo kan een goede vriendschap soms beter zijn dan een slechte relatie. Maar dat is voor iedereen anders, dus ik heb geen idee wat beter is voor kree
Vooral dequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus in gaan op iemand die duidelijk loopt te trollen en geen idee heeft waar 'ie het over heeft?
Ik HOEF niet inhoudelijk te reageren op iemand als diegene hier puur zit om te trollen/te zuigen en vooral de "" spaart.
mjah ik trek nooit zo snel conclusies over mensen. weet niet enzo. en denk mag je ook gewon op reageren toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus in gaan op iemand die duidelijk loopt te trollen en geen idee heeft waar 'ie het over heeft?
Ik HOEF niet inhoudelijk te reageren op iemand als diegene hier puur zit om te trollen/te zuigen en vooral de "" spaart.
Owquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat alleen over aloa redshoes
Ik las er iets over in de ONZ FBquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag toch posten wat je wil?
Wat mis ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |