Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Volgens mij had hij in het begin al aangegeven dat hij juist wél afleveringen heeft gekeken om zich voor te bereiden. En volgens mij is de uitzending met die gele kaart van Robert van vlak voordat Erik de loods in ging. Dan is het niet heel raar als hij dat niet meer mee heeft gekregen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch eriks eigen schuld dat hij dit niet wist
programma loopt al meer dan een jaar
hij had alleen de afgelopen maand kunnen kijken
dan wist hij genoeg
zegt ook weer veel dat Erik dus niks heeft gekeken
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat Jan weer terug is, die kan ook wel een beetje op een nette manier wat uit die lui trekken met zijn vragen.
Zoals?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn om er een hond binnen te brengen.
Ooit was er 1 (Utopia) maar die was snel weg, omdat Ivan het beestje slecht behandelde.
Oh joh echt ex Pwned, dat wist ik niet eens. Ik heb Jan zelfs een paar keer redelijk geërgerd zien reageren, op de hand te tellen hoor maar daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Het blijft toch een ex Pwned-reporter. Die weet wel hoe je de juiste sensationele vragen stelt.
[..]
Zoals?
Hondje van hem af schoppen (niet heel hard, maar deed dat wel)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Het blijft toch een ex Pwned-reporter. Die weet wel hoe je de juiste sensationele vragen stelt.
[..]
Zoals?
Er was wel eens een konijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
Tuurlijk geen hond, het is en blijft een spel.
Vond de moeder van Roma een leuke vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:53 schreef 5thencounter het volgende:
Plaatje voor de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat jij nog geen ban hier hebt gehad snap ik niet. Waarom noem je haar zo, je kan iemand niet mogen maar om dan zo'n naam elke keer neer te zetten. Zegt veel over hoe jij denkt en bent in het leven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben deze cyclus Team ½dooie droeftoeter SlowMona.. en dat ze nog een vele Teamwissels mag meemaken![]()
[ afbeelding ]
U hoeft het niet met mij eens te zijn.. is dat ook weer klaarquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat jij nog geen ban hier hebt gehad snap ik niet. Waarom noem je haar zo, je kan iemand niet mogen maar om dan zo'n naam elke keer neer te zetten. Zegt veel over hoe jij denkt en bent in het leven.
Ban vragen is er zelf 1 krijgen, is het hier toch altijd?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat jij nog geen ban hier hebt gehad snap ik niet. Waarom noem je haar zo, je kan iemand niet mogen maar om dan zo'n naam elke keer neer te zetten. Zegt veel over hoe jij denkt en bent in het leven.
Hij vraagt niet om een banquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ban vragen is er zelf 1 krijgen, is het hier toch altijd?
Mogelijk was de uitzending van die gele kaart voor Robert pas na het begin van de nieuwe cyclus. De uitzendingen lopen een week achter. Dus dan kan het dat Erik dit niet wist.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch eriks eigen schuld dat hij dit niet wist
programma loopt al meer dan een jaar
hij had alleen de afgelopen maand kunnen kijken
dan wist hij genoeg
zegt ook weer veel dat Erik dus niks heeft gekeken
Is weer ongesteld. Dit komt elke maand een keer voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow Justin heeft ook zijn pilletje vergeten in te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |