have funquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.
Dus ik gok dat sommigen mij totaal niet zullen missen en die ene andere persoon: tot over 2.5 week
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.
Dus ik gok dat sommigen mij totaal niet zullen missen en die ene andere persoon: tot over 2.5 week
Haagsgodquote:
Ik scrape de topic chain topics, haal al die post metadata op, dat komt dan in tekstbestanden te staan per topic, meest dus 301 regels per tekstbestand, die concateneer ik in een 1 groot import.txt bestand, die gaan dan met mysqlimport ingeladen worden in een staging tabel (die staging bevat dus alle records sinds november vorig jaar).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb een php script welke alle posts binnen deze reeks uit de tabel haalt, in memory pleurt en waar vervolgens een loop over gaat om de scores te berekenen. De resultaten worden dan weer weggeschreven in een tabel voor het dts_stats script.
Wat monitor post is ter plekke berekend en maakt geen gebruik van de tabel waar de eerder berekende resultaten staan, dat maakt het makkelijker om de users die niet meedoen te excluden. Als je in het midden van de ronde een naam uit die tabel haalt dan heeft dat meteen effect op de rest.
Fijne vakantie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekkahquote:
Wat?quote:
Die zou ik toch echt wel 9 seconden willen teleurstellen hoorquote:
9 seconden...?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die zou ik toch echt wel 9 seconden willen teleurstellen hoor
Net zat je nog vol?quote:
Ben je er nooit flauw van ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.
En morgen koffie drinken?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.
Dat is al weer bijna twee uur geleden. Heb daarna nog een xxl cornetto op ook.quote:
Ja beetje optimistisch misschien, je hebt gelijkquote:
en een broodjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |