Gaat dit over angela schijf? Zoja, hit me upquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:39 schreef greysbones het volgende:
hebben jullie de pica's al gezien van het slaapfeestje ?
[
Ja klopt werd ook tegen mij gezegd nog geen 3 maanden na. En ik had natuurlijk kinderen waarvoor ik er moest zijn. Die wilde ik geen moeder geven die altijd verdrietig was.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
En het komt waarschijnlijk omdat je dingen hoort van "niet huilen", "sterk zijn" .... Pffff. Mensen die zulke dingen zeggen zijn verkeerd bezig.
oke en hoe oud jij?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah een stuk jonger
mijn moeder is ook van 1954
In huis ten Bosch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:39 schreef greysbones het volgende:
hebben jullie de pica's al gezien van het slaapfeestje ?
[
Is het al zóóó laat...???!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:41 schreef Grotetijd het volgende:
Vind zelf visite altijd wel leuk. Zit bijna dagelijks met een maatje hier, kijken we wat programma's. Gisteren Down For Love gekeken op Netflix, erg leuk.
Als er onverwacht bezoek komt is dat "ff schakelen" maar vind dat ook niet persé heel vervelend. Bezoek wat langer blijft zitten nadat ze aangeven "we gaan zo" dát vind ik vervelend.
Je kan denken, die doen nog 1 bakkie en gaan dan.. Maar voor je 't weet ben je 1 uur verder
En jij maar op je knie slaan "he he" "nou..." '"zo...."
Dat dus. Je mag als man tuurlijk wel je gevoelens en emoties tonen. Is juist prettig!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
En het komt waarschijnlijk omdat je dingen hoort van "niet huilen", "sterk zijn" .... Pffff. Mensen die zulke dingen zeggen zijn verkeerd bezig.
Hahaha ja precies diequote:
jaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
https://x.com/bolfem/status/1937453281917198445
houdt je het nog een beetje vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |