Hoelang is het geleden dat je vader is overleden Kree?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet en echt ggz en dingen. maar uiteindelijk heb ik wel andere gedachte, maar eigenlijk het verdriet blijft er nog steeds wel.
kan er beetje mee omgaan nu wel iig. dat heeft het geholpen. maarja verdriet blijft altijd beetje en zul je begrijpen wss wel.
ja geen idee meer welk filmpje of wat dan. maar idd. tis ook beetje ik speel in bandje niet omdat ik mezelf wil showen van heeeee kijk mij eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat is 't ook. Soms moet je ff "venten" en dat kan hier ook prima.
Je moet ook wel doorgaan, als je er in blijft hangen doe je jezelf alleen maar meer mentaal verdriet. Het belangrijkste is dat je doorgaat met je leven en het een plek geeft.
Snap echt wel dat je er om kan huilen man. Soms is't ook wel even fijn om te huilen, kan onwijs opluchten.
Had het in December. Ik zat een filmpje te kijken, daarin hoorde je op de achtergrond "stille nacht" en weet niet wat er gebeurde maar het was "KRAK" en ik begon te janken als een klein kind. Alles van de afgelopen tijd kwam er uit, voelde me echt leeg na die bui, maar opgelucht.
Ja opkroppen en doorgaan doet je lijf en geest geen goed.quote:
Ja ik zit met einde relatie sinds begin mei.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uiteindelijk raakt het je op een moment dat je niet verwacht. Maar het gaat zó opluchten
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja opkroppen en doorgaan doet je lijf en geest geen goed.
lang terug. ik weet niet eens meer? mss ff globaal ik was net 20 ofzo en nog thuis wonen enzo en hbo. het was al met al zwaar kut eigenlijk. dus om op je vraag te komen. 20 jaar terug om en na bij. zoek het ff voor je oma nog als je wil.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat je vader is overleden Kree?
Was helaas zelf zo domquote:
Nee nee, was alleen benieuwd of het pas geleden was of al langer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
lang terug. ik weet niet eens meer? mss ff globaal ik was net 20 ofzo en nog thuis wonen enzo en hbo. het was al met al zwaar kut eigenlijk. dus om op je vraag te komen. 20 jaar terug om en na bij. zoek het ff voor je oma nog als je wil.
lang terug dus en ook hele alcohol verhaal en verslaving kwam er pas na.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nee, was alleen benieuwd of het pas geleden was of al langer.
Je hoeft het zeker niet op te zoeken hoor
Ik heb ook wat aan me fiets hangen weer een die ik via via via ken sprak mij laatst aan ben opzoek naar nieuwe contacten dus dacht leuk. Maar krijg de indruk dat die persoon veel te snel veel meer van mij wil nog niet echt zin in behalve een keer fysiek ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:22 schreef kree het volgende:
ik heb er echt trauma door opgelopen. maargoed ook wel weer uitgekomen. maar dit is een niet zo leuk. verhaal
Muziek is een fantastische uitlaatklepquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja geen idee meer welk filmpje of wat dan. maar idd. tis ook beetje ik speel in bandje niet omdat ik mezelf wil showen van heeeee kijk mij eens.
maar in een bandje met een doel. en dat is er nog steeds. en denk worden best mensen mee geholpen.
en het is voor mij ook uitlaatklep natuurlijk muziek maken, maargoed snap je zelf wel als muzikant, je kunt soms dan denken kap er helemaal mee, maar t zit in je bloed en gaat er toch weer wat mee doen, of t bandje is of wat anders.
Ik ook hoor.quote:
Dansen ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Muziek is een fantastische uitlaatklep
Het lege en moeie gevoel gaat met de tijd wel weg manquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik zit met einde relatie sinds begin mei.
Het zat er aan te komen weet ook dat er geen toekomst in zat.kan haar ook niet teveel kwalijk nemen maar ben wel lomp behandeld ondanks alle steun die ik ben blijven geven maar er helemaal kapot van ben ik er ook niet van geweest nog eerder leeg en moe met momenten?
Ja absoluut! Sowieso alles wat je kan doen om er bepaalde emoties uit te gooien. Top!quote:
Bij vorige relatie breuken had ik er veel meer last van verward mij soms misschien omdat ik wist dat het nooit echt huisje boompje beestje kon worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het lege en moeie gevoel gaat met de tijd wel weg manDuurde bij mij een maand of 4 voordat ik mij écht weer kon openstellen voor nieuwe mensen én de laatste x dat ik om haar huilde is nu ook alweer een half jaar terug (toen 't 7 maanden voorbij was omdat er nog wat oud zeer zat blijkbaar)
En het doet inderdaad dan éxtra pijn als jij haar goed behandelde, maar het niet terug kreeg....
Uiteindelijk komt 't goed Mikey![]()
zeker dat laatste liedje ook wat ik poste, tis maar oefenen enzo. maar voel gewoon samen en met elkaar enzo. enne daar heb ik echt hoop aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Muziek is een fantastische uitlaatklep
Vroeger deed ik dat soms ook wel door op volle snelheid over de A31 in Duitsland te rijden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja absoluut! Sowieso alles wat je kan doen om er bepaalde emoties uit te gooien. Top!
De ene relatiebreuk is de andere niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij vorige relatie breuken had ik er veel meer last van verward mij soms misschien omdat ik wist dat het nooit echt huisje boompje beestje kon worden.
Ben nu bezig met Show Must Go On. Zangeres van bandje waar ik in speel wil dat graag doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
zeker dat laatste liedje ook wat ik poste, tis maar oefenen enzo. maar voel gewoon samen en met elkaar enzo. enne daar heb ik echt hoop aan.
wat doe je dan? coverbandje weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Show Must Go On. Zangeres van bandje waar ik in speel wil dat graag doen.
Hard rijden is echt een paar minuten leuk...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat soms ook wel door op volle snelheid over de A31 in Duitsland te rijden.
Maar dat is maar 5 minuten leuk.
Yes coverbandje!quote:
lekker man. stuur me maar ff linkje via DM enzo als je nog wat opnames hebt. Ben nl wel benieuwd, maargoed ken verleden een beetje.quote:
Heb nog niet echt opnames. We staan in September voor 't eerst op 't podium voor een optredenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
lekker man. stuur me maar ff linkje via DM enzo als je nog wat opnames hebt. Ben nl wel benieuwd, maargoed ken verleden een beetje.
was je vader ziek Mario?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
de messe was al op zaterdag om dat anders niet kunnt
hoezo jong 1936 geborenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
was je vader ziek Mario?
wel jong overleden toch?
ha lekker zeg. goed bezig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog niet echt opnames. We staan in September voor 't eerst op 't podium voor een optreden![]()
Dat ga ik wel vastleggen natuurlijk voor privé gebruik. Leuk om te zien.
Fotoshoot hebben we al gehad
Ja wil er videomateriaal van hebben. Dus gooi gewoon m'n iPhone aan op een statief en vind 't prima.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
ha lekker zeg. goed bezig.
naja in mijn ervaring zette iPhone aan op Voice recorder en maken soms nog beste opnamen in oefenruimte.
hahahaha. maar gaat om t idee we hadden ook wel wat gemixt en master enzo. maarja. al met al gaat vaak om t idee. niet kritisch zijn dus, ik ben wel benieuwd naar wat Julie er met band van maken
]
ow nee dat valt wel mee dan jaquote:
Als je op ziet tegen visite, zijn het dan wel de juiste mensen in je omgeving?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die altijd op ziet tegen visite?
nee hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
mutti is 1954 geborenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nee dat valt wel mee dan ja
is je moeder een stuk jonger ?
of ziet ze er gewoon jong uit?
Als je man mensen uitnodigt om te eten is het niet perse voor mij maar ik zit er wel mee gebakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je op ziet tegen visite, zijn het dan wel de juiste mensen in je omgeving?
Mensen moeten je energie geven, je moet er juist niet tegen op zien om die mensen te zien
Zeker niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
aah een stuk jongerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |