wat doe je dan? coverbandje weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Show Must Go On. Zangeres van bandje waar ik in speel wil dat graag doen.
Hard rijden is echt een paar minuten leuk...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat soms ook wel door op volle snelheid over de A31 in Duitsland te rijden.
Maar dat is maar 5 minuten leuk.
Yes coverbandje!quote:
lekker man. stuur me maar ff linkje via DM enzo als je nog wat opnames hebt. Ben nl wel benieuwd, maargoed ken verleden een beetje.quote:
Heb nog niet echt opnames. We staan in September voor 't eerst op 't podium voor een optredenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
lekker man. stuur me maar ff linkje via DM enzo als je nog wat opnames hebt. Ben nl wel benieuwd, maargoed ken verleden een beetje.
was je vader ziek Mario?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
de messe was al op zaterdag om dat anders niet kunnt
hoezo jong 1936 geborenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
was je vader ziek Mario?
wel jong overleden toch?
ha lekker zeg. goed bezig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog niet echt opnames. We staan in September voor 't eerst op 't podium voor een optreden![]()
Dat ga ik wel vastleggen natuurlijk voor privé gebruik. Leuk om te zien.
Fotoshoot hebben we al gehad
Ja wil er videomateriaal van hebben. Dus gooi gewoon m'n iPhone aan op een statief en vind 't prima.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
ha lekker zeg. goed bezig.
naja in mijn ervaring zette iPhone aan op Voice recorder en maken soms nog beste opnamen in oefenruimte.
hahahaha. maar gaat om t idee we hadden ook wel wat gemixt en master enzo. maarja. al met al gaat vaak om t idee. niet kritisch zijn dus, ik ben wel benieuwd naar wat Julie er met band van maken
]
ow nee dat valt wel mee dan jaquote:
Als je op ziet tegen visite, zijn het dan wel de juiste mensen in je omgeving?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die altijd op ziet tegen visite?
nee hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
mutti is 1954 geborenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nee dat valt wel mee dan ja
is je moeder een stuk jonger ?
of ziet ze er gewoon jong uit?
Als je man mensen uitnodigt om te eten is het niet perse voor mij maar ik zit er wel mee gebakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je op ziet tegen visite, zijn het dan wel de juiste mensen in je omgeving?
Mensen moeten je energie geven, je moet er juist niet tegen op zien om die mensen te zien
Zeker niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |