Ja las het ook op NOSquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
@:Hemarookworst nu op HVN dat de politie rekening houdt met mogelijk opzet bij de treinstoringen.
Hey daar is ie.. Was je druk vandaag?quote:
Ben benieuwd uit welke hoek, dat weten ze nog niet.quote:
Ik was vandaag op padquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is ie.. Was je druk vandaag?
Klopt. Al is dat bijvoorbeeld met een ex wel anders denk ik? Ik mis mijn ex namelijk niet meer, maar merk wel dat ik bepaalde momenten mis. Ik noem een samen kerst vieren of het simpele met haar ouders eten. Dat soort dingen. Dan mis ik de persoon niet meer, maar bepaalde "key points"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
Iemand die je lief hebt gehad zal je altijd blijven missen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:08 schreef kree het volgende:
nouuuuu kan er niks aan doen maar kreeg toch ff tranen, weet niet over mijn pa praten is altijd moeilijk.
want ga je in gedachte. "van wat als hij er nog was". en echt trek dat slecht.
maar oke maakt niet uit. komt niet door jullie.
Goed onderzoek heeft wel even tijd nodigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd uit welke hoek, dat weten ze nog niet.
Ja maar dat is 't ook. Soms moet je ff "venten" en dat kan hier ook prima.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss is het ook om gewoon ff te vetellen, maar denk jij net zo goed als ik tis natuurlijk vervelend en verdrietig situatie, maar oke je gaat ook wel gewoon door ook. en dat is alleen maar goed lijkt me.
oke zal eerlijk zijn. kan er nog wel echt wel eens over huilen of verdrietig zijn. denk niet dat dat ooit weg gaat helemaal.
Was je in een club ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zaterdag goede tetten gezien. Pfooeee
ja weet en echt ggz en dingen. maar uiteindelijk heb ik wel andere gedachte, maar eigenlijk het verdriet blijft er nog steeds wel.quote:
Lekker toch het is niet te warm dan kan je beter dingen ondernemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was vandaag op padHoe was jouw dag?
Ik zit nu op YouTube te kijken naar een live stream van Schiphol, Trump landt daar over een uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb als ik thuis was live naar de nos zitten kijken al die vliegtuigen die leiders kwamen brengen
Zelenski in die met het kabinet sprakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat hou je toch manquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:08 schreef kree het volgende:
nouuuuu kan er niks aan doen maar kreeg toch ff tranen, weet niet over mijn pa praten is altijd moeilijk.
Nee ze zat op de bankquote:
Je mag toch altijd verdrietig zijn als je iemand mist die is overleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:08 schreef kree het volgende:
Natuurlijk. Dat moet juist.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag toch altijd verdrietig zijn als je iemand mist die is overleden.
Die heb ik nog wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
Huh ik heb ineens geen live meer staan bij yt
Ieder verlies is een ander verlies. En natuurlijk zal je in het begin bij het verbreken van een relatie momenten missen. Maar dat verwaterd op den duur. Een geliefde, die nog in je leven verliezen door de dood is natuurlijk een heel ander verhaal. En dan ligt er ook nog hoe je iemand verloren bent en of het een verre oom is die je amper ziet, of je ouders of je partner. Het ergste is je kind verliezenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Al is dat bijvoorbeeld met een ex wel anders denk ik? Ik mis mijn ex namelijk niet meer, maar merk wel dat ik bepaalde momenten mis. Ik noem een samen kerst vieren of het simpele met haar ouders eten. Dat soort dingen. Dan mis ik de persoon niet meer, maar bepaalde "key points"
Terwijl ik haar toch écht wel lief had en heel veel deelden. Maar denk dat dat ook meer kwam door hoe 't eindigde.
Maar dat is natuurlijk ook wel anders dan een echte dierbare die overlijdt. Stel m'n ex overlijdt en ik hoor dat dan zal ik denken "oh shit...." maar er niet te lang bij stil staan. Stel een oom of neef of tante of ouder overlijd dan is dat wel even wat heftiger en dan breekt er wél een stukje af
Uiteindelijk raakt het je op een moment dat je niet verwacht. Maar het gaat zó opluchtenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een keer gaan verwerken van de afgelopen tijd weer maar voorlopig draait alles maar door.
Ik vind het geweldig al die technieken die ze hebben om dat uit te zoeken, lovenswaardigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed onderzoek heeft wel even tijd nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |