quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
https://x.com/bolfem/status/1937453281917198445
houdt je het nog een beetje vol?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt werd ook tegen mij gezegd nog geen 3 maanden na. En ik had natuurlijk kinderen waarvoor ik er moest zijn. Die wilde ik geen moeder geven die altijd verdrietig was.
Maar verleden tijd en niet meer terug te draaien
Al vind ik meer dat Rutte de plaats van wimlex moet nemen, die heeft een slijm-sms gestuurd naar Trumpquote:
Vast niet. Ik zie er nooit tegen op. Ben wel een mensen mensen mens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die altijd op ziet tegen visite?
Maar hij sliep bij Wim lexquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al vind ik meer dat Rutte de plaats van wimlex moet nemen, die heeft een slijm-sms gestuurd naar Trump
Amaliaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vraag is wie mag in hun slaapkamer foto maken is wel fake
Jij klaagt niet vaak nee. Ik vind dat knap.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet. Ik zie er nooit tegen op. Ben wel een mensen mensen mens.
Ik zie niet op tegen de mensen, maar wel wat ik dan allemaal doen moet omdat mijn lijf niet meer zo goed wil en ik veel last van het lijf heb dan.
Maar ook mijn eigenschuld hoor, ik laat nooit merken dat het zeer doe en ga dan gewoon door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O wat vervelend Roos. Heb je verder dan geen familie/schoonfamilie die voor jou komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:44 schreef roos94 het volgende:
Nee maar ik ben zwaar autistisch zonder vrienden dus er komt gelukkig niemand specifiek voor mij. Al het visite is voor mijn man of mijn kind en dat vind ik wel prima zo. Dan ben ik niet de hoofdgast die moet entertainen of wat dan ook. Ik ben d bijrol.
hoe is het gegaan vandaag Steven?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
nee hij is nepquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de plaatst zij op haar instagram?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde je @hemarookworstEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Misschien ligt hij onder de dekens zijn reet te likkenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Wat fijn Steven dat ze het mooi vinden. Maar ook wat sneu om te lezen voor je vader en moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou en je zus een hele opluchting wel dat ze het daar wel mooi vinden en dat je steun en hulp krijgt vandaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
het zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien ligt hij onder de dekens zijn reet te likken
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een AI fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in bed ligen ze maar het moet en private foto zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |