Over 15.000 jaar hebben we het nog steeds over The Orange Dealmaker That Saved the World.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie wil dat dan ook?
En het zal maar helemaal fout gaan, je naam voor eeuwig gekoppeld aan WW3.
Denk eerder dat die Rutte te kakken zet met dat geslijm, die had ws niet verwacht dat Trump dat bericht online zou gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch eigenlijk. Trump wordt hier enorm geplayed door Rutte en hij heeft het niet eens door.
Nee, Donnie houdt ervan als je bij hem slijmt. Hij is gewoon als een kindje zo blij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:43 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Denk eerder dat die Rutte te kakken zet met dat geslijm, die had ws niet verwacht dat Trump dat bericht online zou gooien
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met aandoenlijk! Hij smijt alles op tafel als een peuter die zijn tekening toont.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit is 5D schaak wat we nog nooit hebben gezien.
Het kan ook nog zo zijn dat hij het wel door heeft maar kickt op het feit dat die persoon blijkbaar een onderdanige biatch is die hem zo probeert te slijmen. Kiss my feet!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch eigenlijk. Trump wordt hier enorm geplayed door Rutte en hij heeft het niet eens door.
Het is een verwende loser van heb ik jou daar. Die knaker kan niet eens schaken. Sterker nog een potje dammen tegen een kind van 12 zou hij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid snoeihard verliezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER.
Ook dat heerlijke all caps elke keer van zn berichten. Het is puur genieten.
Hij trollt de hele wereld en zn moeder, en iedereen luistert naar hem, de media, de grootste machthebbers, en het gepeupel op Fok. Iedereen in de van van één persoon die wat kleuterachtige berichtjes de wereld in stuurt. Dit is 5D schaak wat we nog nooit hebben gezien. Het is een oprechte eindbaas.
Het was ook voor of na Trump's "what the fuck are they [Israel en Iran] doing?" uitspraak, waarmee hij al vredesduif af is (nadat ie zelf blind meebombardeerde zonder het Amerikaanse congres te raadplegen)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rutte als eckte Machiavellian begrijpt gewoon hoe je Donnie moet bespelen.
Het is idd gênant dat het zo moet. Het zou zoveel fijner zijn als we niet voor onze defensie vrijwel volledig afhankelijk zouden zijn van Amerika en Trump gewoon de waarheid konden vertellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant doen wij dit uit een positie van zwakte en krijgt hij nu gewoon zijn zin. De manier waarop is extreem kinderachtig maar hij wint wel. De negatieve gevolgen voor de VS (een Europa dat minder afhankelijk is van de VS) gaan zijn opvolgers pas last van hebben.
Ik heb een moslim als teamleider, dus denk dat je al kan gokken welke verhalen bij mij op het werk de ronde gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een ongelofelijke kleuterklas zijn we toch terechtgekomen met zn allen. En ik merk dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Vrienden en familie, maar ook collega’s, iedereen en alles zn moeder moet hier maar weer een mening over hebben, en de pro pallywood gekkies schreeuwen bij de koffie automaat altijd het hardst, volledig als een schaap slachtoffers geworden van de door de activistisch linkse NPO en DPG media.
Ik ben Midden Oosten moe, wat een klote sfeer is er overal in de samenleving ook ontstaan ook, en daar houd ik die tumor van de activistische media en al die elkenlange avondje talkshows, maar ook hardnekkige accounts op social media het meest voor verantwoordelijk. Laat ze het daar toch lekker uitzoeken met zn allen, bah.
Dit advies had je beter een jaar geleden meegegeven aan de Democratenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Wil je van zo iemand af kun je hem het beste negeren.
Nee, dit is meer iets voor kontenlikkersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Rutte is duidelijk geen Harvard materiaal. Is dit niet een mooi baantje voor jou Klaas?
Rutte is klaar na zijn termijn, er zijn heel wat landen tegen die defensie verhoging en nu doet hij ook nog is dit soort achterlijke uitspraken terwijl trump gehaat is in heel de wereld met zijn tarieven oorlog, die europa mogelijk nog hard gaat raken de komende maandenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo heeft Rutte zijn geloofwaardigheid verloren? Echt letterlijk iedereen op die hele NAVO-top, van Erdogan tot Trudeau, weet exact wat Rutte hier doet. Nou ja, letterlijk iedereen op één man na.
Ik geloof dat jij niet helemaal door hebt hoe diplomatie werkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rutte is klaar na zijn termijn, er zijn heel wat landen tegen die defensie verhoging en nu doet hij ook nog is dit soort achterlijke uitspraken terwijl trump gehaat is in heel de wereld met zijn tarieven oorlog, die europa mogelijk nog hard gaat raken de komende maanden
Heel goed dat jij dat het woord diplomatie naar voren brengt want dat wilde ik al eerder posten over Ruttequote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal door hebt hoe diplomatie werkt.
Er zal vast ook wel eens een dwaas zijn geweest die dit na de val van het Romeinse Rijk heeft geroepen.quote:
Met stroop vang je vliegen, my dear.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rutte is klaar na zijn termijn, er zijn heel wat landen tegen die defensie verhoging en nu doet hij ook nog is dit soort achterlijke uitspraken terwijl trump gehaat is in heel de wereld met zijn tarieven oorlog, die europa mogelijk nog hard gaat raken de komende maanden
Ik sla die vliegen liever gewoon dood.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Met stroop vang je vliegen, my dear.
Zelfs Iran snapt prima wat Rutte hier deed.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel goed dat jij dat het woord diplomatie naar voren brengt want dat wilde ik al eerder posten over Rutte
Een goede Diplomaat gedraagt zich neutraal
Wat hij letterlijk zegt in zijn berichten dat trump het fantastische heeft gedaan tegen Iran
Wat moet Iran nu over Rutte denken als NAVO top man?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs Iran snapt prima wat Rutte hier deed.
Christus hij baft Trump hier evenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:21 schreef oblo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |