Dat bedoel ik met aandoenlijk! Hij smijt alles op tafel als een peuter die zijn tekening toont.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo mooi dit.
Dat je zo kinderachtig moet schrijven naar Trump. En dat die daar dan trots op is.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant doen wij dit uit een positie van zwakte en krijgt hij nu gewoon zijn zin. De manier waarop is extreem kinderachtig maar hij wint wel. De negatieve gevolgen voor de VS (een Europa dat minder afhankelijk is van de VS) gaan zijn opvolgers pas last van hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch eigenlijk. Trump wordt hier enorm geplayed door Rutte en hij heeft het niet eens door.
Grok zegt ook dat het echt is:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik twijfel of dit wel echt de woorden van Rutte zijn.
OF
Rutte laat hier zien hoe je Trump het beste kan bespelen.
Netanyahooooo deed het laatst ook heel aardig, na die aanval op Fordoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik twijfel of dit wel echt de woorden van Rutte zijn.
OF
Rutte laat hier zien hoe je Trump het beste kan bespelen.
Geweldig inderdaad. Onze Trumpfluisteraar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo mooi dit.
Dat je zo kinderachtig moet schrijven naar Trump. En dat die daar dan trots op is.
ik geloof niet dat trump zo populair is bij andere NAVO landen...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad. Onze Trumpfluisteraar.
Volgende crisis weer een kans.quote:
Rutte is juist heel goed in wat hij doet. Het is niet mals wat hij doet: de VS erbij houden en zorgen dat Europese landen véél meer gaan dokken. Ik geef het je te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik geloof niet dat trump zo populair is bij andere NAVO landen...
dit zullen ze ook wel zien
rutte heeft zijn eigen geloofwaardigheid denk ik wel verloren...tis klaar met hem na deze periode
Nee dit is hoe je diplomatiek met Trump om moet gaan. Het is een patriottische narcist, door zijn afkomst in de watten gelegd en zichzelf altijd als haantje de voorste op nummer één zet. Trump is volgens Trump als enige de beste en alles en iedereen staat onder hem. Zowel Rutte als het Koningshuis snappen dat. Laat hem door zijn positie nu de machtigste man ter wereld zijn en je snapt de beweegreden achter dit 'geslijm' ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch eigenlijk. Trump wordt hier enorm geplayed door Rutte en hij heeft het niet eens door.
Rutte is duidelijk geen Harvard materiaal. Is dit niet een mooi baantje voor jou Klaas?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rutte heeft zijn eigen geloofwaardigheid denk ik wel verloren...tis klaar met hem na deze periode
Hoezo heeft Rutte zijn geloofwaardigheid verloren? Echt letterlijk iedereen op die hele NAVO-top, van Erdogan tot Trudeau, weet exact wat Rutte hier doet. Nou ja, letterlijk iedereen op één man na.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je hebt niet gezien op wie je reageert?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo heeft Rutte zijn geloofwaardigheid verloren? Echt letterlijk iedereen op die hele NAVO-top, van Erdogan tot Trudeau, weet exact wat Rutte hier doet. Nou ja, letterlijk iedereen op één man na.
Trudeau, doet die ineens weer mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo heeft Rutte zijn geloofwaardigheid verloren? Echt letterlijk iedereen op die hele NAVO-top, van Erdogan tot Trudeau, weet exact wat Rutte hier doet. Nou ja, letterlijk iedereen op één man na.
Wie wil dat dan ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rutte is juist heel goed in wat hij doet. Het is niet mals wat hij doet: de VS erbij houden en zorgen dat Europese landen véél meer gaan dokken. Ik geef het je te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |