abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:54:27 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234386
Petra is wel, terecht, kritisch op de kandidaten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:02:18 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234487
JP behandeld de vrouwen als B&B gasten ipv mogelijke toekomstige liefdesrelaties.
En maar eten en drinken ipv praten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:06:44 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234551
Vriendin van de broer van Dick heeft wel een leuk broekje aan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218234580
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik schrok me een ongeluk van die dame die in de zorg werkt (terminale patiënten). Die zou ik niet als laatste op mijn netvlies willen hebben. :X
Best wel vreemd, het barst daar van de lesbo dames en dan via zo'n programma er ééntje zoeken.
Nooit geweten dat je als lesbo naar Lesbos moet. Zo leer je nog eens wat. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218234583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:
Ik snapte Petra haar keuzes niet. Ze wil een jongere vrouw, in de video erna stelt een 60-jarige zich voor en die kies ze. Dan zegt ze dat ze een vrouwelijk type zoekt, en kiest ze iemand met kort haar en een hoodie.
Misschien had ze maar dit rijtje om uit te kiezen? Of zijn de leuke vrouwen en brieven weer bewust achtergehouden? :7
pi_218234601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Misschien had ze maar dit rijtje om uit te kiezen? Of zijn de leuke vrouwen en brieven weer bewust achtergehouden? :7
Nog erger, ze zei dat toen ze zelf jong was absoluut niet viel op oudere dames. :D
pi_218234604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nog erger, ze zei dat toen ze zelf jong was absoluut niet viel op oudere dames. :D
Ik verstond dat ze het juist leuk vond toen ze zelf veel jonger was, “maar hoe ouder je bent, hoe jonger je ze wil”.
pi_218234611
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verstond dat ze het juist leuk vond toen ze zelf veel jonger was, “maar hoe ouder je bent, hoe jonger je ze wil”.
Oh haha, dan verkeerd verstaan. Anyway, ik vind haar wel grappig.
pi_218234612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze had toen ze jong was wel oudere dames, nu wil ze een groener blaadje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218234627
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Huh? Waarom? En je weet toch allang dat het niet gaat om liefdes zoeken, maar om de eigen toko promoten?
Ik denk dat Iris (afgelopen jaar) wel echt een relatie zocht. En zo zijn er wel meer.
Niet voor niks dat er ook altijd succesverhalen zijn.
pi_218234661
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk dat Iris (afgelopen jaar) wel echt een relatie zocht. En zo zijn er wel meer.
Niet voor niks dat er ook altijd succesverhalen zijn.
Geloof je dat zelf? Ik zie dat eerder als toevallig.
pi_218234710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geloof je dat zelf? Ik zie dat eerder als toevallig.
Ik geloof zeker wel dat sommige op zoek zijn naar de liefde. In een ander land zijn er toch cultuur verschillen en het is een stuk makkelijker een relatie te hebben die je eigen taal spreekt, ook al woon je er al jaren.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:41:58 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218234717
Wat maakt het eigenlijk uit voor ons kijkers?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218234730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
Niks als ik me maar vermaak, zeker met FOK! erbij :Y)
pi_218234740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
Het commentaar zegt dan weer iets over de commentatoren en dat is dan ook weer leuk. :D
pi_218234748
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
Vriendin van de broer van Dick heeft wel een leuk broekje aan.
Dit bijvoorbeeld _O-
pi_218234793
Ik vond het wel grappig die meid die haar kamer bekeek in Suriname. "Goh leuk hoor echt Surinaamse sfeer"
Er stond een tafel en twee oubollige houten stoelen een aftands gordijntje en een bed. Ok dan :D
pi_218235626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Fons houdt wel van een heel schoon zand- stofvrij huis.
Ik denk dat Magda wel van een Fronsvrij huis houdt.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218235663
Ik vond het apart dat Magda Fons nu al verwijt dat hij geen vragen stelt, maar uit niets blijkt dat ze dat zelf wel doet. Het enige dat ze volgens eigen zeggen doet is het 'laten vallen van een opening voor een ander onderwerp' en dan is ze teleurgesteld als Fons daar niks mee doet. :')

Wel jammer hoor. Ik vond dat die twee leuk van start gingen en Fons was gelijk lekker initiatiefrijk met samen koken. Iets wat B&B eigenaren vaak graag willen, maar waarmee de kandidaten toch terughoudend zijn (wat ik zeker de eerste avond niet onbegrijpelijk vind trouwens).

Maar toen kwam de ochtendjas en daar werd van alles op geprojecteerd _O- En Fons is met de camper en heeft daarin zijn eigen ritme, maar toch verwacht Magda zonder vooraf iets te zeggen (bijv. dat ze de volgende dag graag om uiterlijk om 10 u wil vertrekken om boodschappen te doen) dat hij zich helemaal aan haar ritme aanpast.
pi_218235670
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef golfer het volgende:
JP behandeld de vrouwen als B&B gasten ipv mogelijke toekomstige liefdesrelaties.
Ik heb het idee dat JP niet veel meer kan dan gasten vermaken met eten en drinken.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218235680
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef golfer het volgende:
Het is duidelijk wel hoe hij zelf normaal ook leeft. Met zijn fles wijn bij de lunch.

Ik vind het wel hartelijk en het lijkt bij hem ook wel een stukje liefdestaal te zijn. De nieuwe dame leek hij bijvoorbeeld wel erg leuk te vinden (die mocht ook zelf een kamer kiezen, de vorige niet) en die kreeg ook gelijk een glas wijn op haar kamer. _O-
pi_218235691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:25 schreef Silenus het volgende:
Kim is zelfs voor een simpele vrouw wel heel erg simpel. Wil niks, kan niks, snapt niks, klaagt maar beetje. Baantje in kringloop. Lijkt op de reïncarnatie van Bart de Graaff.. zij moet toch wel op elk vlak onder aan de keten staan zou je zeggen. :’)
Ik vind haar qua haar en kleding wel bijzonder verzorgd voor hoe simpel ze verder is.
pi_218235718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:55 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond het apart dat Magda Fons nu al verwijt dat hij geen vragen stelt, maar uit niets blijkt dat ze dat zelf wel doet. Het enige dat ze volgens eigen zeggen doet is het 'laten vallen van een opening voor een ander onderwerp' en dan is ze teleurgesteld als Fons daar niks mee doet. :')

Wel jammer hoor. Ik vond dat die twee leuk van start gingen en Fons was gelijk lekker initiatiefrijk met samen koken. Iets wat B&B eigenaren vaak graag willen, maar waarmee de kandidaten toch terughoudend zijn (wat ik zeker de eerste avond niet onbegrijpelijk vind trouwens).

Maar toen kwam de ochtendjas en daar werd van alles op geprojecteerd _O- En Fons is met de camper en heeft daarin zijn eigen ritme, maar toch verwacht Magda zonder vooraf iets te zeggen (bijv. dat ze de volgende dag graag om uiterlijk om 10 u wil vertrekken om boodschappen te doen) dat hij zich helemaal aan haar ritme aanpast.
Ja, dat eerste viel mij ook op. Als je wilt dat iemand persoonlijke vragen stelt, kun je beginnen met dat zelf te doen.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat ze dat maar zo weinig doen. Als je iemand wilt leren kennen, vraag je toch naar de achtergrond van die persoon? En dan niet zoals op een sollicitatiegesprek, zoals één van de kandidaten van vorig jaar, maar een beetje losjes tussendoor lijkt me niet meer dan logisch.
  donderdag 17 juli 2025 @ 08:01:07 #184
38496 Perrin
pi_218235720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik denk dat Magda wel van een Fronsvrij huis houdt.
Ik denk dat Magda het meest van een manvrij huis houdt.
pi_218235915
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Huh? Waarom? En je weet toch allang dat het niet gaat om liefdes zoeken, maar om de eigen toko promoten?
Ook als het om je eigen toko promoten gaat helpt het om zelf ook een beetje sympathiek te doen.

En zoals Illya je kasteel en tuin door rennen helpt ook niet. Daar hadden echt al veel mooiere beelden van kunnen zijn.
pi_218236124
De hoeveelste vrouwelijke kandidaat is dit nu al niet die klaagt over dat de man niet doorvraagt _O-

Magda gaat met haar strakke ritme en denkbeelden nog voor een hoop kijkplezier zorgen denk ik :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218236136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:33 schreef TheVulture het volgende:
De hoeveelste vrouwelijke kandidaat is dit nu al niet die klaagt over dat de man niet doorvraagt _O-

Magda gaat met haar strakke ritme en denkbeelden nog voor een hoop kijkplezier zorgen denk ik :D
De Anja van dit seizoen. Daar was ook weinig ruimte om het anders te doen. Vastgeroest.
pi_218236144
Vooral de zoveelste heteroman van middelbare leeftijd die geen enkele vraag weet te stellen anders dan een wedervraag als de vrouw wel vragen stelt. _O- _O-

Waarom reis je dan in hemelsnaam af naar iemand in het buitenland? Zelfs als het een castingklusje voor je is vind ik het bizar.
pi_218236307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:34 schreef alpeko het volgende:

[..]
De Anja van dit seizoen. Daar was ook weinig ruimte om het anders te doen. Vastgeroest.
Ik vond Anja dan weer een stuk leuker, positiever denk ik.
pi_218236326
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik denk dat Magda het meest van een manvrij huis houdt.
Magda wil wel een man, ze vond het zelfs gezellig dat Fons er was de eerste avond, maar wel een man die precies doet wat zij wil zonder dat ze daarom hoeft te vragen.
pi_218236327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:55 schreef Stepperoller het volgende:

Ja, eens.
Prima dat je je eigen ideeën hebt, maar spreek het dan uit of wees zo netjes dat je niet verwacht dat iemand exact is zoals jij. Beetje onredelijk. :D
pi_218236339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vond Anja dan weer een stuk leuker, positiever denk ik.
Ja die gaf wel een positieve draai aan de dingen die haar niet zo bevielen. Zat een hoop humor in haar.
pi_218236340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja, eens.
Prima dat je je eigen ideeën hebt, maar spreek het dan uit of wees zo netjes dat je niet verwacht dat iemand exact is zoals jij. Beetje onredelijk. :D
Ja, dat dus ;)
  Miss 200.000.000! donderdag 17 juli 2025 @ 09:48:06 #194
367000 roos94
pi_218236716
Die blonde meid bij Dick in Suriname lijkt op Kate Winslet vind ik.
pi_218237323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
Ik vond het wel grappig die meid die haar kamer bekeek in Suriname. "Goh leuk hoor echt Surinaamse sfeer"
Er stond een tafel en twee oubollige houten stoelen een aftands gordijntje en een bed. Ok dan :D
Ik was ook al aan het zoeken naar die zveer :P
pi_218237345
De productie doet wel zijn best om de scènes bij JP het bij eten en drinken, eten en drinken, eten en drinken, eten en drinken, te houden, en daarbij 'goede gesprekken' zoals; wil je 1 of 2 stokjes kipsaté ? :+
pi_218238033
Ingrid is leuk, Frank is geen partij voor haar, kan nog geen schroef erin draaien. Illya leeft in zijn eigen wereld, vriendelijkheid is ver te zoeken als B&B eigenaar. Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen. Petra komt wat nors over op mij. JP is bourgondisch met tot nu toe weinig diepgang, wel heel sociaal.
  Miss 200.000.000! donderdag 17 juli 2025 @ 12:24:18 #198
367000 roos94
pi_218238112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:13 schreef DWMLion het volgende:
Ingrid is leuk, Frank is geen partij voor haar, kan nog geen schroef erin draaien. Illya leeft in zijn eigen wereld, vriendelijkheid is ver te zoeken als B&B eigenaar. Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen. Petra komt wat nors over op mij. JP is bourgondisch met tot nu toe weinig diepgang, wel heel sociaal.
Ingrid is leuk ja?
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:35:21 #199
38496 Perrin
pi_218238220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:24 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ingrid is leuk ja?
Een vrouw met een eigen karakter en een gevoel voor humor.

Sommige mensen houden daarvan.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 juli 2025 @ 12:39:00 #200
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218238249
praten jullie hier over de uitzendingen op rtl 4 of ook al over aflevering 8 eigenlijk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')