Dat is elk jaar weer een dik compliment waard, ja.quote:
Het is een soort grimas die ze constant heeft.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
Die eerste dame bij Jean-Paul praat zonder haar kaak te bewegen, wat trouwens steeds vaker op tv voorkomt. Daardoor ongearticuleerd en slecht verstaanbaar. Ze zou wel goed een buiksprekerpop kunnen aansturen met zichzelf als voorbeeld.
En zelf 95% van de zendtijd volkletst en dan telkens meldt dat zij zo lekker gebekt is.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een soort grimas die ze constant heeft.
Jean Paul die even een stukje brood met brie aanbiedt met zijn duim in de kaas
Uiteraard, er moet een steekje bij loszitten, alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 juli 2025 22:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het steeds meer het reserve-elftal wordt, die kandidaten.
Na 53 jaar huwelijk kan ik me dat wel voorstellen. Snap alleen niet hoe je zo'n gigantisch huis en bijbehorende tuin in je 1tje runt (of wil runnen) met je 75 jaar. Ook met twee ouwetjes lijkt me dat eigenlijk niet te doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
Die Magda in Frankrijk is nog lang niet over haar overleden man heen.
In elke zin komt hij weer tevoorschijn.
#malgosiaquote:Op maandag 14 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:
Oost-Europese golddiggers bij kasteelheer: check (wil geen française want geen diepe gesprekken, maar bij zo’n sloerie maakt dat niet uit.
En ook echt een leuke vrouw.quote:Wat een knappe vrouw is Ingrid. Ik zou haar minstens 10 jaar jonger gegeven.
Ja dat is wel apart, is ook wat gebrekkig Nederlands spreken. Maar ik ben er wel benieuwd naarquote:Op maandag 14 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:
Wat een knappe vrouw is Ingrid. Ik zou haar minstens 10 jaar jonger gegeven.
Oost-Europese golddiggers bij kasteelheer: check (wil geen française want geen diepe gesprekken, maar bij zo’n sloerie maakt dat niet uit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga lekker vooruitkijken dus dit zal denk ik mijn laatste post worden in dit topic....
Net zo eng als die Halsema met haar stijve kaak en bijna niet te verstaan .quote:Op maandag 14 juli 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
Die eerste dame bij Jean-Paul praat zonder haar kaak te bewegen, wat trouwens steeds vaker op tv voorkomt. Daardoor ongearticuleerd en slecht verstaanbaar. Ze zou wel goed een buiksprekerpop kunnen aansturen met zichzelf als voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |