abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218248032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten :D
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk. O+ Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)

Nu heb je 9 eigenaren die alleen maar eten en wijn drinken. ;) Saai.
Hopelijk komt er nog een sportief type die wel wat gaat doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218248103
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
pi_218248117
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk. O+ Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)

Daniel?
pi_218248120
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Remco het volgende:
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
Of ze zoekt gewoon geen ja-knikker en natte krant.

Niks mis mee om wat ruggengraat te zoeken.
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 juli 2025 @ 10:31:53 #280
367000 roos94
pi_218248286
quote:
pi_218248523
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mike was degene met die nogal dominante moeder, toch?
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218248547
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
In Winter vol liefde ja, maar dit gaat over B&B vol liefde Mike. Hier rechts:
pi_218248556
quote:
Volgens mij had Dick zelf bij zijn introductie ook gezegd dat hij een vrouw zoekt die tegengas kan geven.
pi_218248578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
Ik vond het vooral opvallend dat ze bij binnenkomst die ene karige kamer met tegels 'gezellig' noemde _O-
pi_218248620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:05 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vond het vooral opvallend dat ze bij binnenkomst die ene karige kamer met tegels 'gezellig' noemde _O-
Ik vatte het op als netjes omschrijven dat het een typische Surinaamse sfeer heeft. Dwz eenvoudig en kleurrijk. :) En als je van (verre) reizen houdt merk je die verschillen op per land. Ik zou hetzelfde gezegd kunnen hebben.
pi_218248623
Die Dick oogt wat verlegen, en de cameras maken het toch wel wat lastiger. Maar tot nu toe vind ik dat hij weinig interesse toont in haar.
Dat geldt voor al die mannen, die zijn zo met hun werk bezig dat ze totaal geen interresse tonen.

En Ingrid en Petra vind ik wel leuk zijn Dames die weten wat ze willen.
Maar Frank kan zijn koffers pakken dat is geen echte man voor Ingrid.
pi_218248687
quote:

[..]
Die heb je zien watersporten? :+
pi_218248689
quote:

[..]
Dat was Winter Vol Liefde Mike. Ik neem aan dat @Pisces29 het had over de surfer dude van vorige zomer.
pi_218248696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die heb je zien watersporten? :+
Met Antine :P
pi_218249263
Dick en Petra bevallen me tot nu toe het beste
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 juli 2025 @ 12:34:43 #291
367000 roos94
pi_218249366
Waarom zuipt iedereen zich altijd het apelazerus in dit soort programma's? Als je dit zou kijken als buitenlander zou je denken dat een gemiddelde Nederlander de hele tijd aan de drank zit en voor elke gelegenheid een glas wijn inschenkt. Elke dag drank is NIET normaal. (Elke week vind ik ook niet normaal, maar daar krijg ik vast veel haat op). Alcohol is letterlijk puur gif. Dat er dan lacherig een opmerking wordt gemaakt "ff een wijntje om de scherpe randjes eraf te halen" is zó fout als je er goed over nadenkt.
pi_218249378
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:34 schreef roos94 het volgende:
Waarom zuipt iedereen zich altijd het apelazerus in dit soort programma's? Als je dit zou kijken als buitenlander zou je denken dat een gemiddelde Nederlander de hele tijd aan de drank zit en voor elke gelegenheid een glas wijn inschenkt. Elke dag drank is NIET normaal. (Elke week vind ik ook niet normaal, maar daar krijg ik vast veel haat op). Alcohol is gif. Dat er dan lacherig een opmerking wordt gemaakt "ff een wijntje om de scherpe randjes eraf te halen" is zo fout als je er goed over nadenkt.
In Frankrijk en Italië is dat vrij gangbaar.
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 juli 2025 @ 12:36:38 #293
367000 roos94
pi_218249380
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef alpeko het volgende:

[..]
In Frankrijk en Italië is dat vrij gangbaar.
Dat iets gangbaar is betekent niet dat het normaal zou moeten zijn.
pi_218249446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Horeca mensen zuipen veel.
Mensen die op een B&B eigenaar reageren vinden dat leventje ook heerlijk.
pi_218249454
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat normaal is, is voor iedereen anders denk ik. Het mag van mij ook wel iets minder uitgemeten worden. Ik gaf alleen aan dat men juist in de zuidelijke landen gewoon vaker een wijntje of digestief neemt bij het eten. In Portugal gaat het om > 20% dat dagelijks drinkt. Op vakantie kom ik toch ook best wel in de buurt van dagelijks. Normaal totaal niet.
pi_218249477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:46 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wat normaal is, is voor iedereen anders denk ik. Het mag van mij ook wel iets minder uitgemeten worden. Ik gaf alleen aan dat men juist in de zuidelijke landen gewoon vaker een wijntje of digestief neemt. In Portugal gaat het om > 20% dat dagelijks drinkt.
Bij horeca-uitbaters is dat eerder >80% denk ik. Maar het wordt deze week wel heel erg prominent in beeld gebracht.
En ja, de potentiële liefdeskandidaten zijn op vakantie, natuurlijk ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218249503
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Bij horeca-uitbaters is dat eerder >80% denk ik. Maar het wordt deze week wel heel erg prominent in beeld gebracht
JP en Petra springen er wel bovenuit. JP is ook wel erg vaak in beeld trouwens. Bij de rest nog niet zo gezien. Magda drinkt alleen azijn denk ik :P Iris was er vorig jaar natuurlijk ook behoorlijk van. Eveline lust vast ook wel wat.
pi_218249525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef alpeko het volgende:

[..]
JP en Petra springen er wel bovenuit. JP is ook wel erg vaak in beeld trouwens. Bij de rest nog niet zo gezien. Magda drinkt alleen azijn denk ik :P Iris was er vorig jaar natuurlijk ook behoorlijk van.
Ja, als je wijn te lang laat staan wordt het wijn. Daar zijn JP en Petra bang voor natuurlijk :)
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:21:24 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218249755
Zal ik dan maar...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')