quote:
Ach ja, wat jij allemaal gelooft nemen we voor kennisgeving aan,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben minder optimistisch. Iran heeft denk ik voor nu ook geen opties. Maar het lijkt mij dat ze alleen meer meer grieven met Israel en Amerika hebben nu. Als het werkelijk hierbij blijft ja dan zal ik dat zeker toegeven.Ik denk dat er prima kans is dat ze hun atoomprogramma weer opstarten, dat ze hun proxies weer zullen gaan bewapenen. Daarbij misschien denken andere regionale spelers wel dat er nu iets te halen valt.
Sowieso is het dan trouwens nog meer geslaagde blufpoker van The Don.
Misschien hebben ze signalen dat het intern borrelt in Iran. Dat zou de mooiste uitkomst zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:54 schreef Joppiez het volgende:
Geloof er geen reet van, van dat staakt het vuren.
Isral staat er nogal hard in en voor Iran haar regime zou dit politieke zelfmoord zijn. Als het wel waar is is het wel de eerste keer dat Trump iets bereikt heeft, maar het zal wel niet.
Dat is een fantasie want Israel en de VS hebben het luchtoverwicht. Wapens in grote getale binnenvliegen gaat dan niet en over land gaat het ook niet na de val van Assad. Op langere termijn blijft het wel een probleem.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:11 schreef Cattivo het volgende:
Dit is hun enige kans om nog iets tegen Iran te doen voor dat Iran vol zit met wapens uit China en Rusland.
Kan Khamenei ook weer lekker naar huis dus.quote:
Of de deal is met de nieuwe leiders geslotenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Kan Khamenei ook weer lekker naar huis dus.
Leuke spelfout.quote:
Ja, viel mij ook al op dat het wreedzaam moest zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Leuke spelfout.
Mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen moeten geen grappige strips proberen te maken.
Iran wil (zonder t). Maar het zal binnen een paar jaar wel nieuwe spelling zijn omdat het tegenwoordig overal verkeerd gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op dat het wreedzaam moest zijn
Die haat wordt natuurlijk compleet overdreven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:41 schreef Swango het volgende:
Op zich apart dat Iran zich er zo snel bij neerlegt gezien de jarenlange intense haat tegen Israel,
maar ik wil niet net zo denken als een paranode ayatollah, dus laten we maar van het beste uitgaan.
quote:Israel and Iran are currently locked in a dangerous cycle of hostility and escalating confrontation. At the heart of this tension lies a critical but often misunderstood distinction: the conflation of anti-Zionism with anti-Semitism. This confusion, whether deliberate or not, misrepresents Iran’s position and obstructs any genuine path toward peace.
Iran is not an anti-Semitic country. It is an anti-Zionist country — and that is a crucial difference. Recognizing this distinction is essential if we hope to move beyond fear, propaganda, and endless conflict toward real dialogue and resolution.
Jews have lived in Persia—modern-day Iran—for more than 2,500 years, dating back to the Babylonian exile. Iran’s Jewish community is one of the oldest in the world. Historically, Jews in Iran experienced more tolerance than in much of Christian Europe. Today, synagogues, Hebrew schools, and kosher butcheries still operate in Iran, and Persian Jews continue to contribute to the country’s cultural and social life.
Even now, Iran is home to the largest Jewish population in the Middle East outside Israel. This community practices its faith freely and holds a reserved seat in the Iranian parliament. These facts stand in stark contrast to the widespread belief that Iran is inherently hostile to Jews.
Iran’s opposition is not to Judaism or Jews, but to Zionism—a modern political ideology that it views as colonial and exclusionary
BREAKING NEWS, BREAKING NEWSquote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:49 schreef the-eye het volgende:
Trump denkt dat dit staakt het vuren voor altijd is, hoor ik bij Steve
Die leeft in zijn eigen musical.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:49 schreef the-eye het volgende:
Trump denkt dat dit staakt het vuren voor altijd is, hoor ik bij Steve
Ik kan me een periode in historie voorstellen die deze comment als onzin kan bestempelenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Het Joodse volk heeft toch weer even laten zien waarom ze het lievelingetje van God/Jahweh/Allah zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |