quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die vallen denk ik in het niet met die grotere vogels die hier zitten. Die eksters en roeken man o man en dan de pauw aan d e overkant in het hertenkampje en de ganzen die overvliegen.
O ik ook hoor, en het geroep van de uilquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:21 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]Ik kan daar van genieten, die lawaaischoppers. Net als hard kwakende kikkers 's nachts, mooi toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is bijzonder dat er dan zoveel zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vogeltjes.
Hier zitten momenteel heel veel Appelvinken in mijn tuin. Was de favoriete vogel van mijn onlangs overleden moeder, dus tja..
Wat een lekker dik pak sneeuw, héérlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
moin, nog een dagje werken, tis gelukkig niet meer zo heet
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
moin, nog een dagje werken, tis gelukkig niet meer zo heet
[ afbeelding ]
eyyy thanks!!!quote:Op maandag 23 juni 2025 23:10 schreef sly-nl het volgende:
@:Prisha gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ook hoor, en het geroep van de uil
En ik heb ook een eekhoorntje die een paar keer per dag even langs komt om wat te eten en te drinkenWe woonden vroeger aan de rand van een park (de wallen) Heerlijk die dierengeluiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
We woonden vroeger aan de rand van een park (de wallen) Heerlijk die dierengeluiden.
Goeiemorgen.
Valt mee, het went.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is bijzonder dat er dan zoveel zitten.Vinken zijn leuk en ze hebben een herkenbare bijzondere manier van vliegen.
En nog gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ook hoor, en het geroep van de uil
En ik heb ook een eekhoorntje die een paar keer per dag even langs komt om wat te eten en te drinkenOchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag tongert80quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
We woonden vroeger aan de rand van een park (de wallen) Heerlijk die dierengeluiden.
Goeiemorgen.
Lekker hoorquote:
Nou dan doe ik er nog maar 1quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rare video’s horen ook bij de jaren ‘80.
Ik ook, maar moest eerst naar internist. Gelukkig alle bloedwaarden ok.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijft leuk, ook zonder rare video
Gelukkig , ik moet binnenkort weer prikken voor mijn schildklierquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, maar moest eerst naar internist. Gelukkig alle bloedwaarden ok.
Daar is ook naar gekeken. Is belangrijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig , ik moet binnenkort weer prikken voor mijn schildklier
Vertel mij wat , ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is ook naar gekeken. Is belangrijk.
Fijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, maar moest eerst naar internist. Gelukkig alle bloedwaarden ok.
Schiphol tunnel is sabotage lijkt het,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
Op meerdere trajecten stroomstoringen en uitgevallen bovenleidingen
[ afbeelding ]
Wellicht ook sabotage. In elk geval is het een strategische plek om te gaan klootviolen. Hier hebben veel reizigers last van.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schiphol tunnel is sabotage lijkt het,
Bij Woerden is de bovenleiding stuk
verder wel lekker boeiend dat westenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wellicht ook sabotage. In elk geval is het een strategische plek om te gaan klootviolen. Hier hebben veel reizigers last van.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
verder wel lekker boeiend dat westen
De grootste schandvlek uit de nederlandse geschiedenis is er weer eens plus die oranje loser?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Het Centrum van het universum is ook in Den Haag gearriveerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:37 schreef bondage het volgende:
Ah, jaren 80. Had deze toevallig in een ander topic gepost maar is hier ook wel toepasselijk met deze TT. Is beetje overgang 80-90 maar toch. Heb er iets mee, vind mooi
Hippe Aussie! Al lijkt die onderste op een skipakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Helemaal niet.quote:
Wa is da, interniet?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:09 schreef TLC het volgende:
Op NPO2 over de begintijd van het internet in Nederland
Doe onderste is een skipakquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hippe Aussie! Al lijkt die onderste op een skipak
Yes !! Uiteindelijk om een uurt of 3 vanmiddag. Ik was net thuis en moest rap weer weg dus dat was mazzelquote:
Je kan altijd naar Belgie jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
MTV keek ik nog wel eens als ik bij een vriend was. Paul King, Ray Cokes en B&B, ergens in '94.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:18 schreef bondage het volgende:
[..]
MTV? Toen er nog daadwerkelijk muziek op die zender was?
Maak er een liedje over.quote:
Alsof het Midden-Oosten nu zo gezellig is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een Tiscali abo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:23 schreef TLC het volgende:
De allereerste website die ik ooit zag was altavista, ik had geen idee wat ik moest doen![]()
![]()
Kan je rijk mee wordenquote:
Toen was het nog wel ok, tegenwoordig is muziek ver te zoeken helaas. Maar goed, dat is met heel veel dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
MTV keek ik nog wel eens als ik bij een vriend was. Paul King, Ray Cokes en B&B, ergens in '94.
Belgie is echt maar een km of 5 van hierquote:
He, echt welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alsof het Midden-Oosten nu zo gezellig is.
Bij Smeermaas de brug overquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgie is echt maar een km of 5 van hier
In de kast?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n onesie ding. De meeste verafschuwen het maar bij mij is het positief blijven hangen.
De paar keer dat ik daar heen ben gefietst nam ik die jaquote:
Koeweit, Koeweit, Koeweit, kiele kiele Koeweit, kiele kiele hopsasa.quote:
Ik heb het een aantal jaren gedaan toen ik daar coachtequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De paar keer dat ik daar heen ben gefietst nam ik die ja
Hier aan de Maas toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal jaren gedaan toen ik daar coachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |