Doe onderste is een skipakquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hippe Aussie! Al lijkt die onderste op een skipak
Yes !! Uiteindelijk om een uurt of 3 vanmiddag. Ik was net thuis en moest rap weer weg dus dat was mazzelquote:
Je kan altijd naar Belgie jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
verder wel lekker boeiend dat westen
MTV keek ik nog wel eens als ik bij een vriend was. Paul King, Ray Cokes en B&B, ergens in '94.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:18 schreef bondage het volgende:
[..]
MTV? Toen er nog daadwerkelijk muziek op die zender was?
Maak er een liedje over.quote:
Alsof het Midden-Oosten nu zo gezellig is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
verder wel lekker boeiend dat westen
Met een Tiscali abo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:23 schreef TLC het volgende:
De allereerste website die ik ooit zag was altavista, ik had geen idee wat ik moest doen![]()
![]()
Kan je rijk mee wordenquote:
Toen was het nog wel ok, tegenwoordig is muziek ver te zoeken helaas. Maar goed, dat is met heel veel dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
MTV keek ik nog wel eens als ik bij een vriend was. Paul King, Ray Cokes en B&B, ergens in '94.
Belgie is echt maar een km of 5 van hierquote:
He, echt welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alsof het Midden-Oosten nu zo gezellig is.
Bij Smeermaas de brug overquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgie is echt maar een km of 5 van hier
In de kast?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n onesie ding. De meeste verafschuwen het maar bij mij is het positief blijven hangen.
De paar keer dat ik daar heen ben gefietst nam ik die jaquote:
Koeweit, Koeweit, Koeweit, kiele kiele Koeweit, kiele kiele hopsasa.quote:
Ik heb het een aantal jaren gedaan toen ik daar coachtequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De paar keer dat ik daar heen ben gefietst nam ik die ja
Hier aan de Maas toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal jaren gedaan toen ik daar coachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |