Ga roeienquote:
Angina zal wel een vriend hebben van de padvinderij die bij dhl werktquote:Op maandag 23 juni 2025 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]Echt he
Ben enieuwd wat voor bleekneusje ik morgen ga treffen
Mooie lelievlet.quote:
Dat zijn ook grappige vogeltjesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vogeltjes.
Hier zitten momenteel heel veel Appelvinken in mijn tuin. Was de favoriete vogel van mijn onlangs overleden moeder, dus tja..
Morguh Pullupquote:
Appelvinken, die moet ik zo even googlenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vogeltjes.
Hier zitten momenteel heel veel Appelvinken in mijn tuin. Was de favoriete vogel van mijn onlangs overleden moeder, dus tja..
quote:
Ook net gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Appelvinken, die moet ik zo even googlen
Had hem ook gevonden, die heb ik ook in de tuin. Dacht laatst wat een mooie musquote:
Nooit gezien hierquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hem ook gevonden, die heb ik ook in de tuin. Dacht laatst wat een mooie mus
Ik had toevallig, zondag dacht ik. toen ik naar buiten zat te kijken zo een in de tuin (denk ik)quote:
Ze zijn best groot. De mannetjes hebben ook mooie kleuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Appelvinken, die moet ik zo even googlen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hem ook gevonden, die heb ik ook in de tuin. Dacht laatst wat een mooie mus
Dan zat het vrouwtje hier in de tuin want die had niet zoveel kleur.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ze zijn best groot. De mannetjes hebben ook mooie kleuren.
Ja, ze zijn behoorlijk schuw en bij het minste vliegen ze weg. Vaak schelden ze je ook uit met een harde schelle piep.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zat het vrouwtje hier in de tuin want die had niet zoveel kleur.
En soms gaat het ook snel dan zie je wat en vliegt het alweer weg
Nou die vallen denk ik in het niet met die grotere vogels die hier zitten. Die eksters en roeken man o man en dan de pauw aan d e overkant in het hertenkampje en de ganzen die overvliegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn behoorlijk schuw en bij het minste vliegen ze weg. Vaak schelden ze je ook uit met een harde schelle piep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |