Hoezo, voelde je je 80?quote:
Jij ook al?quote:
Geef je hem red bull?quote:
Lijkt er wel op he.quote:
quote:
Vandaar dat meerdere zenders met 80'smovies komen?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Omdat dat een geweldige tijd was om in op te groeien
Op radio 10 is het '80 en '90 week.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat meerdere zenders met 80'smovies komen?
Moviesquote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat meerdere zenders met 80'smovies komen?
Vanaf komend weekend op rtl 7quote:Op maandag 23 juni 2025 21:38 schreef pullup het volgende:
Ik zie ze vooral op Paramount deze week marc? De rest is divers en geen jaren 80
Ok zo ver keek ik niet vooruitquote:
Over 55 jaar is het weer zover hequote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De jaren ‘80 is meer een kwestie van terugkijken
Dat ga ik niet meer halenquote:
Je kunstgebit op de taart parkeren en de kaarsjes blussen omdat er wel meer je mond uit komt ........quote:
Dat heb je dan toch zelf gekozen.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, het is toch niet normaal als ze nu nog met pakketjes willen komen aanzetten![]()
En dan ook nog daarnet om 20.48 een mailtje sturen dat ze er tussen 20.55 en 21.00 zullen zijn want de bezorger is net onderweg
Krijg je je pakketje is het weer niet goed?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, het is toch niet normaal als ze nu nog met pakketjes willen komen aanzetten![]()
En dan ook nog daarnet om 20.48 een mailtje sturen dat ze er tussen 20.55 en 21.00 zullen zijn want de bezorger is net onderweg
Ehm nee. Eigenlijk zouden ze er gisteren zijn maar hadden een sorteerfout gemaakt waardoor het wat langer ging duren.quote:
Ik heb nog niksquote:Op maandag 23 juni 2025 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je je pakketje is het weer niet goed?
Ja ophalen ... die gast is ook nij mij langs geweest 4 dagen later kon ik het pas ophalen (zaterdag en Pinksteren)quote:Op maandag 23 juni 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
Ow, dan snap ik het weer,quote:
OMG dat hoop ik niet want ik moet het toch echt liever vandaag dan morgen hebbenquote:Op maandag 23 juni 2025 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ophalen ... die gast is ook nij mij langs geweest 4 dagen later kon ik het pas ophalen (zaterdag en Pinksteren)
Hoe laat is het ? Denk je noog echt dat ze onderweg zijn ... Die bij heeft niet eens aangebebeld , hij had me wel gemist maar ik was gewoon thuis .. heb het in de app gemeldt aan de AI Suzie of zoquote:Op maandag 23 juni 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
OMG dat hoop ik niet want ik moet het toch echt liever vandaag dan morgen hebben
Ik kreeg dat mailtje echt 20.48 blijkbaar dat ie onderweg gingquote:Op maandag 23 juni 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat is het ? Denk je noog echt dat ze onderweg zijn ... Die bij heeft niet eens aangebebeld , hij had me wel gemist maar ik was gewoon thuis .. heb het in de app gemeldt aan de AI Suzie of zo
Ja je moet beter opletten dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ehm nee. Eigenlijk zouden ze er gisteren zijn maar hadden een sorteerfout gemaakt waardoor het wat langer ging duren.
Vervolgens kreeg ik vanochtend vroeg een mail dat ze er vandaag tussen 10.00 en 18,.00 zouden zijn.
Toen helemaal niets verder en daarnet dat mailtje
Werk jij bij DHL of zoquote:
Navo top zal wel de schuld zijn .... BSquote:Op maandag 23 juni 2025 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Werk jij bij DHL of zoJe zit wat dom te lullen
Ze zouden zondag komen....Nada noppes
Ze zouden vandaag komen tussen 10 en 18....Nada ,no show
Ze sturen net een mailtje om 20.48 dat ze tussen 20.55 en 21.00 zullen langskomen wat ook al negens op slaatals hij net onderweg zou gaan compleet onmogelijk......nada
Nada
Nada
Nada
En ik moet beter opletten![]()
Zie nu terwijl ik de code intypt dat de bezorging verhinderd is overigens![]()
![]()
Man3 tot in de oneindige macht
Nieuwe mail dat ze dinsdag tussen 10.00 en 18,.00 echt gaan langskomenquote:Op maandag 23 juni 2025 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Navo top zal wel de schuld zijn .... BS
t is zo jammer dat je je eigen bezorger niet mag kiezenquote:Op maandag 23 juni 2025 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze sturen net een mailtje om 20.48 dat ze tussen 20.55 en 21.00 zullen langskomen wat ook al negens op slaatals hij net onderweg zou gaan compleet onmogelijk......nada
Nada
Nada
Nada
![]()
Weer een verloren dag ...quote:Op maandag 23 juni 2025 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Nieuwe mail dat ze dinsdag tussen 10.00 en 18,.00 echt gaan langskomen
Hoi hi!quote:Op maandag 23 juni 2025 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nada
Nada
Nada
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nada
Nada
Nada
![]()
Of je mede-users op fokquote:Op maandag 23 juni 2025 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t is zo jammer dat je je eigen bezorger niet mag kiezen
Haha ja zekerquote:Op maandag 23 juni 2025 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hi!
Drama, dat DHL. Bunkert bustert op dat hoofdkantoor in NL!@
Ook vrij regelmatig (Laatste tijd nog vaker) wat pakketjes hier. Best regelmatig dat die gasten (chauffeurs-tuig) liegen dat ze aan de deur zijn geweest (middels sms). Waar ik woon in de binnenstad mag je met je voiture op bepaalde uren ('s ochtends een paar en na 17:00 een paar -). Er staan ook camera's en if naughty bekeuringen dus. I.p.v. dat die schrale buitenlandersff naar m'n deur lopen (2x 2 minuten heen en terug) liegen zuh
, want strakk tijdschema en lui
7lazy![]()
Al vaker een sms gehad (of gebeld) dat ze me niet thuis troffen, terwijl ik boven zat. Paar x die gasten nog -na ze gebeld te hebben- net buiten de stad gemeet met de fiets en alsnog de pakketjes ontvangen. En gezegd "je liegt, hund". "Niet goed"
Heeft Fedex ook een paar x geflikt, maar die zijn verder toch wel iets betrouwbaarder en sneller, is mijn ervaring. Fuckers allegaar![]()
![]()
Verder alles best?
"Morgen weer een dag" Morgen ook weer tijd om een emmer pis klaar te zetten in het raamkozijn voor die leugenaarsquote:Op maandag 23 juni 2025 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja zeker
Morgen gaat de show weer verder schat ik zo in want inderdaad beweren ze nu ineens dat ze om 22.32 langs waren gekomen. Ipv dat ze verhinderd waren
Ok morgen weer een dag
quote:
Ga roeienquote:
Angina zal wel een vriend hebben van de padvinderij die bij dhl werktquote:Op maandag 23 juni 2025 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]Echt he
Ben enieuwd wat voor bleekneusje ik morgen ga treffen
Mooie lelievlet.quote:
Dat zijn ook grappige vogeltjesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vogeltjes.
Hier zitten momenteel heel veel Appelvinken in mijn tuin. Was de favoriete vogel van mijn onlangs overleden moeder, dus tja..
Morguh Pullupquote:
Appelvinken, die moet ik zo even googlenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vogeltjes.
Hier zitten momenteel heel veel Appelvinken in mijn tuin. Was de favoriete vogel van mijn onlangs overleden moeder, dus tja..
quote:
Ook net gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Appelvinken, die moet ik zo even googlen
Had hem ook gevonden, die heb ik ook in de tuin. Dacht laatst wat een mooie musquote:
Nooit gezien hierquote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hem ook gevonden, die heb ik ook in de tuin. Dacht laatst wat een mooie mus
Ik had toevallig, zondag dacht ik. toen ik naar buiten zat te kijken zo een in de tuin (denk ik)quote:
Ze zijn best groot. De mannetjes hebben ook mooie kleuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Appelvinken, die moet ik zo even googlen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hem ook gevonden, die heb ik ook in de tuin. Dacht laatst wat een mooie mus
Dan zat het vrouwtje hier in de tuin want die had niet zoveel kleur.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ze zijn best groot. De mannetjes hebben ook mooie kleuren.
Ja, ze zijn behoorlijk schuw en bij het minste vliegen ze weg. Vaak schelden ze je ook uit met een harde schelle piep.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zat het vrouwtje hier in de tuin want die had niet zoveel kleur.
En soms gaat het ook snel dan zie je wat en vliegt het alweer weg
Nou die vallen denk ik in het niet met die grotere vogels die hier zitten. Die eksters en roeken man o man en dan de pauw aan d e overkant in het hertenkampje en de ganzen die overvliegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn behoorlijk schuw en bij het minste vliegen ze weg. Vaak schelden ze je ook uit met een harde schelle piep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |