Je kan beneden in het invoervak gewoon een bericht plaatsen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben vergeten hoe ik iets moet plaatsen zónder iemand te hoeven quoten. Iemand???????????
En dit forum heet 40+quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik stond pas met een dame te praten. Ik vond dat ze er best oud uit zag. Ik dacht zeker ouder dan ik zelf (39). Ze vroeg me toen hoe oud ik was en daarop vroeg ik het terug. Was ze 35...
4 jaar jonger dan ik. En ze was ruim over haar 'piek' heen zeg maar. Ik dus ook. En hard.
'Moderne muziek' heb ik lang gerekend vanaf zo'n beetje eind jaren 80. Toen (mainstream) dance en hiphop opkwamen, en combinaties ervan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:30 schreef Kentekenplaat het volgende: Nummers uit de zeroes die ik nog recent vind, maar die ineens gecoverd worden.
40 is toch een aparte leeftijd. De ene helft ziet er nog jong uit en voelt of gedraagt zich ook zo, terwijl de andere helft al oud en versleten overkomt. Je ziet vaak goed hoe iemand geleefd heeft, of pech heeft gehad met gezondheidsklachten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn moeder vertelde me dat ik over the hill was, ik was toen 40 en zij 78
Als je toevallig al helemaal grijs bent, tel je in de ogen van jongeren al bijna als dinosaurus.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was opgenomen in kliniek Zevenaar. Had bordjes gemaakt met gedichten. Eén er van aan een andere cliënte gegeven. Die was enthousiast en belde iemand op die er net was ontslagen. Ik hoorde hem aan de andere kant van de lijn zeggen : 'Oh wat lief, dat is toch die oude man?' Ik was 54.
Dat waren nog eens tijden hè. Het enige waar we ons druk over maakten was de flippo collectie compleet krijgen en af en toe gamen op de NES of SNES in de schoolpauzes. Geen internet, geen mobieltjes, nergens echt zorgen over… mooie tijden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is/was zo'n actie bij de Plus, waar je voor elke uitgegeven 15 euro een "cluppie" krijgt/kreeg. Omdat ik de zelfscan gebruikte ging ik met m'n bonnetje naar de caissière en vroeg er om. Omdat ik me de naam van die dingen niet herinnerde zei ik dus maar "van die flippo's, ofzo." Toen voelde ik me wel even oud (ben 41
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |