Ik zit hier nog in m'n blote bast en korte broek!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is 22 graden in huis maar ik doe toch maar even een sweater aan.
Ik keek even op de thermostaat, h ier is het ook 22 graden.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is 22 graden in huis maar ik doe toch maar even een sweater aan.
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier nog in m'n blote bast en korte broek!
Over 10 minuutjes shirt aan doen en koterslingeren.
Morguh heer blote bastquote:Op maandag 23 juni 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier nog in m'n blote bast en korte broek!
Over 10 minuutjes shirt aan doen en koterslingeren.
dat lijkt mij dan ook niet, als ze net 2 jaar geleden alles nieuw hadden en nu alweer en ze voor de minima zitten.. vreemdquote:Op maandag 23 juni 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zijn mensen die in een woning zitten voor de minima, maar wel alles kunnen doen. twee autos, netje de tuinen aan laten leggen. Zolang hij hier woont al de 4de auto en laatst werden er allemaal nieuwe meubels het huis ingedragen inclusie witgoed. En ze hadden net alles nieuw, nouja nieuw, toen ze twee jaar geleden er in kwamen dan.
Dan vraag ik mij wel eens af.......
Vaak dingen te koop staan op fb en dan zie je hem weer met iets naar de bushalte lopen.
Volgens mij is het geen zuivere koffie daar. Maar goed het is hun leven ze doen maar lekker
Ja zijn nieuwe woningen speciaal voor de minima gebouwd. Sommige die er in kwamen lieten al gelijk een nieuwe keuken plaatsen ( hoe dan als je van de minimaleeft)quote:Op maandag 23 juni 2025 07:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
dat lijkt mij dan ook niet, als ze net 2 jaar geleden alles nieuw hadden en nu alweer en ze voor de minima zitten.. vreemd
dat vind ik heel vreemdquote:Op maandag 23 juni 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn nieuwe woningen speciaal voor de minima gebouwd. Sommige die er in kwamen lieten al gelijk een nieuwe keuken plaatsen ( hoe dan als je van de minimaleeft)
En een paar hebben toch een prachtige overkapping achter het huis laten zetten met glazen schuifdeuren. Sommige stellen hebben 2 auto's
Ah fijn, hou jij die regen ff mooi aan die kant?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het heeft al geregend vanochtend en het lijkt elk moment weer te gaan regenen.
klinkt niet als een foutquote:Op maandag 23 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Ergens heb ik wat fout gedaan ik heb bijna 15 jaar moeten sparen om mijn voortuin een beetje aan te kunnen pakken
Ik zal het vragen.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn, hou jij die regen ff mooi aan die kant?
Als ik nu kijk wat ze h ier aan de overkant kunnen met een minimum inkomenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb de regen al gevraagd op te flikkeren richting drenthe
fout is als je iets doet wat je niet had moeten doenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik nu kijk wat ze h ier aan de overkant kunnen met een minimum inkomen
of groningenquote:
Wel fijn dat je zo goed slaapt ToTquote:Op maandag 23 juni 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
Heb echt mokerdiep geslapen en wil het liefst zo weer m'n nest in kruipen, pffff.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |