Je hebt wel een meevaller in de Tourronde dat Joao afgestapt is.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:15 schreef Aguero het volgende:
Lul Rui Costa boort mij 2 punten door de neus.
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:35 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Volgens mij gaat er iets behoorlijk fout in ronde 28. Als ik wil zien wie er punten voor mij heeft gescoord staan er sommige 2 of 3x in, en het aantal punten komt zeker niet overeen met wat er daar staat. Renners 'krijgen' punten voor wedstrijden waar ze niet aan de start staan etc.
Als ik bijv. naar Jesus Herrada kijk krijgt hij 3x 20 punten, waarvoor 2x in een wedstrijd waar hij niet in de punten eindigde. (maar wel aan de start stond)
Edit: Volgens mij is het niet waar dat ze punten krijgen waar ze niet aan de start stonden, dat dacht ik eerst![]()
Dit is nu opgelost, als je bijv kijkt naar jouw voorbeeld (speelronde 28):quote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De kalender (= startlijst) is nu nog niet gekoppeld aan alle wedstrijden (meerdere per kalender-item), dus kan die punten nog niet goed verdelen.
Staat nog op de lijst.
PinoGODquote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dit is nu opgelost, als je bijv kijkt naar jouw voorbeeld (speelronde 28):
https://fpcl.pino112.nl/s(...)=28&manager=GotenSSJ
Oh ja, die ronde had ik eigenlijk al opgegeven maar nu liggen er weer kansen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je hebt wel een meevaller in de Tourronde dat Joao afgestapt is.
Dat is ook wel de enige renner in mijn team waar het van moet komen. Jij hebt nog wat meer ijzers in het vuur die punten kunnen scoren. Maar goed...Ben krijgt nog wel eens wat minuten cadeau natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2025 17:45 schreef Felagund het volgende:
@:Bill_Hillie mooie battle vandaag tussen mijn en jouw team, met S. Yates vs. O'Connor. Het lijkt in het voordeel van Yates worden beslecht, maar het blijft spannend in de Tour als O'Connor een klassement gaat rijden.
Scherp, goeie! Als iemand al op de startlijst stond, en nadien veranderde de manager werd dit niet aangepast op de startlijst.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef wimderon het volgende:
Abrahamsen levert meteen. Helaas wel nutteloos in de, behoudens verdachte uitspattingen van Mieleke Verstynge, reeds gewonnen Tour.
Ik zie dat Abrahamsen trouwens nog niet in mijn team staat als ik het speelschema aanklik @:Pino112
Pinogodquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf nu elk uur om x.30 automatische verwerking van de uitslag als de top 15 bekend is
Ik wil de puntjes die ik deze ronde over heb ook wel ergens anders inzettenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef wimderon het volgende:
Abrahamsen levert meteen. Helaas wel nutteloos in de, behoudens verdachte uitspattingen van Mieleke Verstynge, reeds gewonnen Tour.
Ik zie dat Abrahamsen trouwens nog niet in mijn team staat als ik het speelschema aanklik @:Pino112
Alleen als jij regelt dat Bob z'n team in Wallonië niet meer dan 9 punten meer dan mijn team haalt.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 kun jij een paar honderd puntjes van de tour naar de volgende ronde overzetten voor me?bij voorbaat dank
Ulissi@:gotenssj
Misschien pak je nog punten in die andere Spaanse knakenkoers? Mijn Spaanse aanwinsten zijn hoegenaamd verdwenen. Waardoor koop ik die gasten danquote:Op maandag 21 juli 2025 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen als jij regelt dat Bob z'n team in Wallonië niet meer dan 9 punten meer dan mijn team haalt.
Uiteindelijk draait het toch om de strijd Fiorelli - Rota lijkt me. Tenzij een van ons nog renners heeft in het Baskenland.quote:
Haha ja alsof Rota gaat scoren.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het toch om de strijd Fiorelli - Rota lijkt me. Tenzij een van ons nog renners heeft in het Baskenland.
Misschien vindt ie z'n vorm van de Figueira Champions Classic weer terug!quote:Op maandag 21 juli 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha ja alsof Rota gaat scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |