Dat is ook wel de enige renner in mijn team waar het van moet komen. Jij hebt nog wat meer ijzers in het vuur die punten kunnen scoren. Maar goed...Ben krijgt nog wel eens wat minuten cadeau natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2025 17:45 schreef Felagund het volgende:
@:Bill_Hillie mooie battle vandaag tussen mijn en jouw team, met S. Yates vs. O'Connor. Het lijkt in het voordeel van Yates worden beslecht, maar het blijft spannend in de Tour als O'Connor een klassement gaat rijden.
Scherp, goeie! Als iemand al op de startlijst stond, en nadien veranderde de manager werd dit niet aangepast op de startlijst.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef wimderon het volgende:
Abrahamsen levert meteen. Helaas wel nutteloos in de, behoudens verdachte uitspattingen van Mieleke Verstynge, reeds gewonnen Tour.
Ik zie dat Abrahamsen trouwens nog niet in mijn team staat als ik het speelschema aanklik @:Pino112
Pinogodquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf nu elk uur om x.30 automatische verwerking van de uitslag als de top 15 bekend is
Ik wil de puntjes die ik deze ronde over heb ook wel ergens anders inzettenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef wimderon het volgende:
Abrahamsen levert meteen. Helaas wel nutteloos in de, behoudens verdachte uitspattingen van Mieleke Verstynge, reeds gewonnen Tour.
Ik zie dat Abrahamsen trouwens nog niet in mijn team staat als ik het speelschema aanklik @:Pino112
Alleen als jij regelt dat Bob z'n team in Wallonië niet meer dan 9 punten meer dan mijn team haalt.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 kun jij een paar honderd puntjes van de tour naar de volgende ronde overzetten voor me?bij voorbaat dank
Ulissi@:gotenssj
Misschien pak je nog punten in die andere Spaanse knakenkoers? Mijn Spaanse aanwinsten zijn hoegenaamd verdwenen. Waardoor koop ik die gasten danquote:Op maandag 21 juli 2025 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen als jij regelt dat Bob z'n team in Wallonië niet meer dan 9 punten meer dan mijn team haalt.
Uiteindelijk draait het toch om de strijd Fiorelli - Rota lijkt me. Tenzij een van ons nog renners heeft in het Baskenland.quote:
Haha ja alsof Rota gaat scoren.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het toch om de strijd Fiorelli - Rota lijkt me. Tenzij een van ons nog renners heeft in het Baskenland.
Misschien vindt ie z'n vorm van de Figueira Champions Classic weer terug!quote:Op maandag 21 juli 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha ja alsof Rota gaat scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien vindt ie z'n vorm van de Figueira Champions Classic weer terug!Ik had nog zes van zulke 'als het draait' renners, dus kon hem niet eens verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten Arensman en Velasco is mijn hele team of de verwachte middelmaat of helemaal kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mijn renners doen het eigenlijk prima, maar jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
Ondanks een matige punten dag, zijn we de 1000 punten voorbij in de Tour
En dan had ik ook zonder Pogacar de punten binnengehaald deze rondequote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mijn renners doen het eigenlijk prima, maar ja
Als je vanaf nu op de naam van de renner klikt op de Rennerspagina (de overige pagina's leiden nog steeds naar PCS) opent er nu een popup/nieuwe tab met de profielpagina van de renner met deze info.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:27 schreef wimderon het volgende:
Dingen die ik graag op de site zou zien:
En dit is wellicht wat veel gevraagd, maar: dat je ergens een database van alle ooit gekozen renners hebt, waarbij je dan de renner aan kunt klikken en kunt zien bij welke manager die dat jaar heeft gezeten (eventueel met aanschafwaarde) en hoeveel punten die per jaar gescoord heeft.
Dus bijvoorbeeld
Fabio Jakobsen -> klik ->
2020: wimderon (¤100.000)- 696 punten
2021: Mani89 (¤16.000.000) - 324 punten
2022: hhh38 (¤5.240.000) - 480 punten
2023: wimderon (¤24.240.240) - 320 punten
2024: Mexicanobakker (¤40.450.000) - 16 punten
Benat Intxausti:
2019: Mani89 (¤64.000.000) - 0 punten
Genotquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je vanaf nu op de naam van de renner klikt op de Rennerspagina (de overige pagina's leiden nog steeds naar PCS) opent er nu een popup/nieuwe tab met de profielpagina van de renner met deze info.
Voorbeeld: https://fpcl.pino112.nl/profiel.php?renner=tadej-pogacar
Op dit moment werkt het alleen nog als de renner ooit punten heeft gehaald.
Ja die heb ik al een poosje, kost nogal wat werkquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot
Nu nog tijd dat de @:wimderon jaren worden geupload. Wim kennende heeft ie dat netjes opgeslagen in z'n archief
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je vanaf nu op de naam van de renner klikt op de Rennerspagina (de overige pagina's leiden nog steeds naar PCS) opent er nu een popup/nieuwe tab met de profielpagina van de renner met deze info.
Voorbeeld: https://fpcl.pino112.nl/profiel.php?renner=tadej-pogacar
Op dit moment werkt het alleen nog als de renner ooit punten heeft gehaald.
Was in ronde 3 natuurlijk met nog maar 2 renners te gaan (omdat ik Kooij op een miljoen had gemist in ronde 2quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:50 schreef Slobeend het volgende:
[..].
Ik verbaas me weer even hoeveel geld @:mexicanobakker heeft neergelegd voor Madouas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |