SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
sex with your own dead bodyquote:Op zondag 22 juni 2025 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh, staat veel op wat ik niet eens ken. Kan mummificatie zo snel niet vinden
Ik heb een lijstje, maar op het moment vooral zo'n 30% extra prik in m'n telefoonbatterij.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Incl. blote borsten en bondage. Wat wil je nog meer
Dat vond ik zeker een bijzondere. Nooit geweten dat dit een ding was.quote:
Ik ga dit even bekijken als ik thuis ben. Heb nog 1% nu.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:DeZwabber
[ afbeelding ]
Hier had ik het laatst over.
woundfucking... euhm.. waarom heb ik geklikt ?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vond ik zeker een bijzondere. Nooit geweten dat dit een ding was.
Whut.quote:
Nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
woundfucking... euhm.. waarom heb ik geklikt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat ook een fetish? Fiets smeren?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:18 schreef mschol het volgende:
zo, als het goed is fietst fiets weer goed met deze nieuwe smeerbeurt
Gaat dit nog over fetisjen?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:18 schreef mschol het volgende:
zo, als het goed is fietst fiets weer goed met deze nieuwe smeerbeurt
Wisten wij allang.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:19 schreef bondage het volgende:
Als ik dat plaatje met al die fetishes zo zie ben ik eigenlijk gewoon heel normaal.
Gelukkig. Ik bedoel; wat is er vreemd aan vrouwen compleet inpakken met folie en dan verwennenquote:
ik ben afwijkend en normaalquote:Op zondag 22 juni 2025 19:19 schreef bondage het volgende:
Als ik dat plaatje met al die fetishes zo zie ben ik eigenlijk gewoon heel normaal.
Niks zo fijn als een leuk cadeautje om uit te pakken.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik bedoel; wat is er vreemd aan vrouwen compleet inpakken met folie en dan verwennen
Niks. Wat ruimdenkender mag best.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik bedoel; wat is er vreemd aan vrouwen compleet inpakken met folie en dan verwennen
Oh ja, Nioh wacht nog.quote:
quote:
zeg je dit tegen jezelf?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks. Wat ruimdenkender mag best.
je begint er op te kinken?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Orcs/golems. Hmmmm, deze verklaart misschien waarom DnD zo anders voelt de laatste tijd.
Nee. Ik bedoel dat mensen wel wat ruimdenkender mogen zijn soms.quote:
Big knobly stick.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Orcs/golems. Hmmmm, deze verklaart misschien waarom DnD zo anders voelt de laatste tijd.
dat weet ik, vandaar mijn vraagquote:Op zondag 22 juni 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat mensen wel wat ruimdenkender mogen zijn soms.
En mijn antwoordquote:
Ik ben neergestort op de bank en ik beweeg het komende uur niet meerquote:
Hier ook, heerlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Begint hier nu eindelijk ook flink af te koelen
Ik niet, maar ik geloof wat mensen bij de uitgevers wel.quote:
*houdt wat lekkers vast*quote:Op zondag 22 juni 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben neergestort op de bank en ik beweeg het komende uur niet meer
Wat is het?quote:
Kom maar kijken.quote:
Wel leuk gehad?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb vandaag veel centen uitgegeven.
Bier, mede, fudge, worst, patat. Even een maandje weinig uitgeven tot Castlefest.
Dat ook nog inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2025 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo fijn als een leuk cadeautje om uit te pakken.
Precies. En ik doe graag dingen waar ik plezier en genot uit haal, zelfs al zou een ander dat misschien vreemd vindenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks. Wat ruimdenkender mag best.
ahhquote:Op zondag 22 juni 2025 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik geloof wat mensen bij de uitgevers wel.
Doen we allemaal toch?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Precies. En ik doe graag dingen waar ik plezier en genot uit haal, zelfs al zou een ander dat misschien vreemd vinden
ohja je was naar die fair he, hoe was het?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb vandaag veel centen uitgegeven.
Bier, mede, fudge, worst, patat. Even een maandje weinig uitgeven tot Castlefest.
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:34 schreef Strani het volgende:
Sorry mensen, ik dacht ik reageer even snel op een post en dan weer terug koken, bleek het de laatste LaPo te zijn
Ja man, heerlijk.quote:
Foei foeiquote:Op zondag 22 juni 2025 19:34 schreef Strani het volgende:
Sorry mensen, ik dacht ik reageer even snel op een post en dan weer terug koken, bleek het de laatste LaPo te zijn
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]geeft niks
ohnee stop wacht wat doe ik, dit is echt heel erg
geef ons allemaal een bordje te eten aub![]()
Hoop van wel maar er zijn mensen die het maar lastig vinden er daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Ik ben er wel wat mee gaan doen en geen spijt vanquote:
Lekker weer, niet te warm. Windje.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja je was naar die fair he, hoe was het?
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
hmm.. ik ga een paar doosjes inpakken zodat er wat uitpakplezier is
Krijg je daar een stijfje van?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
hmm.. ik ga een paar doosjes inpakken zodat er wat uitpakplezier is
Ligt eraan wat er in de doosjes zit. Indien een bepaald pilletje, tja.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je daar een stijfje van?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben neergestort op de bank en ik beweeg het komende uur niet meer
Die drie maanden zijn zo voorbij. Ik heb ook Ziggo omdat het glasvezel helaas nog op zich laat wachten. Ziggo is duur en het internet is zo nu en dan best instabiel. Met TV weinig problemen gek genoeg en daar kunnen weinig aan tippen.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
ik las iets over hogere internetkosten vanaf 1 juli en zag internet only bij ziggo... denk eens even kijken... joh das 39.50. en dan kun je een kwart van de looptijd van het abo 50% korting krijgen...
nah neuj geen reden om weer voor ziggo te kiezen dus
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je daar een stijfje van?
Ik vraag dit voor een vriend.
niet dat soort doosjesquote:
Hmm jawel maar denk niet dat ie vegetarisch is?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]Ik hoop dat jullie van chorizo houden!
ik had ook geen probleem met het tv gedeelte... wel met de prijs.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Die drie maanden zijn zo voorbij. Ik heb ook Ziggo omdat het glasvezel helaas nog op zich laat wachten. Ziggo is duur en het internet is zo nu en dan best instabiel. Met TV weinig problemen gek genoeg en daar kunnen weinig aan tippen.
Oei dat moet ik even met de slager checkenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm jawel maar denk niet dat ie vegetarisch is?
Is lastiger dan je denkt over het algemeen voor de meeste mensen, uberhaupt ontdekken waar je zelf écht happy van wordtquote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop van wel maar er zijn mensen die het maar lastig vinden er daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Ik ben er wel wat mee gaan doen en geen spijt van
dat is echte sociale media content om content mee te zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk content met deze wants. Zat goed verstopt onder een bloem, ongeveer 4 mm groot.
Was op zoek naar een zeldzame bij, maar deze was ook leuk.
De streepdijblindwants.
Het weer was volgens mij best perfect voor een dag buiten inderdaad! En ohh je dochter was mee, wat leuk dat je dat kan delenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker weer, niet te warm. Windje.
Goede muziek, heerlijke sfeer. Al is dat eigenlijk altijd met deze doelgroep.
Paar leuke beestjes op de foto gezet.
Dochter was helemaal onder de indruk van een mevrouw in een drakenkostuum. De mevrouw ging speciaal voor haar nog even laten zien dat ze werkende vleugels had.
Gezelligquote:Op zondag 22 juni 2025 19:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan wanneer binnenkort is maar tuurlijk
Hehe. Ja, heb geen insta of iets.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is echte sociale media content om content mee te zijn
oh ik ga wel overstappen naar ziggo vanwege deze deal, wat heb jij dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
ik las iets over hogere internetkosten vanaf 1 juli en zag internet only bij ziggo... denk eens even kijken... joh das 39.50. en dan kun je een kwart van de looptijd van het abo 50% korting krijgen...
nah neuj geen reden om weer voor ziggo te kiezen dus
internet only bij odidoquote:Op zondag 22 juni 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik ga wel overstappen naar ziggo vanwege deze deal, wat heb jij dan?
Ik moet nu lachen bij het idee dat ie zegt 'oh nee deze niet maar ik heb krijg morgen een vegetarisch lammetje binnen (of weet ik veel) dus kom morgen maar terug'quote:Op zondag 22 juni 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat moet ik even met de slager checken
Ahh, hier is het glasvezel en dan is de keus ietwat beperkter. KPN of ziggo, kpn is ook duurquote:Op zondag 22 juni 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
internet only bij odido
25 euro want ook mobiel daar
zonder mobiel zou het 30 euro zijn.
alle lammetjes zijn vegetarischquote:Op zondag 22 juni 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nu lachen bij het idee dat ie zegt 'oh nee deze niet maar ik heb krijg morgen een vegetarisch lammetje binnen (of weet ik veel) dus kom morgen maar terug'
Andere providers kunnen er ook wat van maar Ziggo spant de kroon wat betreft ze vragen voor hun diensten. Wat mij ook irriteert is de hoge pingtijden en een modem met waardeloze wifi waardoor er versterkers nodig zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had ook geen probleem met het tv gedeelte... wel met de prijs.
toen hadden ze nog geen internet only.
kijk amper tv.
heb nog de zenders rechtstreeks uit de muur voor geval ik 1 2 3 belgie duitsland of engeland wil kijken.
kan een abo van een oud collega NLziet gebruiken, ziggotv online van mn ouders en kpntv online van ex.
ow en ziggotv van ex doet t ook nog ondanks dat ze er al 2 maand weg is...
ex is naar kpn overgestapt met internet mobiel en tv... maar dat had meer te maken met al die extra pakketten van ziggo die het zo duur maakten wat bij kpn goedkoper bleek.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, hier is het glasvezel en dan is de keus ietwat beperkter. KPN of ziggo, kpn is ook duur
eten lammetjes vlees??quote:
Natuurlijk mag dat.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? mag ik nietof waarom de verbazing?
Ontdekken is inderdaad een ding, weet niet eens hoe ik er zelf achter ben gekomen betreft dat folie gebeuren. En het is ook heel specifiek, het moet echt op een bepaalde manier en volledig naar mijn wensen, anders is het niet goedquote:Op zondag 22 juni 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is lastiger dan je denkt over het algemeen voor de meeste mensen, uberhaupt ontdekken waar je zelf écht happy van wordt
En wel begrijpelijk als kuddedieren natuurlijk
het is niet dat het de eerste keer zou zijn dat ik jouw kant op komquote:
Voor kinderen heerlijk. Speeltuin, muziek, dansende mensen, lekker verkleden. Beetje broodjes maken en kroontjes vlechten.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het weer was volgens mij best perfect voor een dag buiten inderdaad! En ohh je dochter was mee, wat leuk dat je dat kan delen. Klinkt geslaagd
nu lekker nagenieten met glasje mede?
de wifi hier in huis was eigenlijk niet een probleem. slaap pal boven de meterkast dus op slaapkamer is het prima en huis is ook niet zo heel groot.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Andere providers kunnen er ook wat van maar Ziggo spant de kroon wat betreft ze vragen voor hun diensten. Wat mij ook irriteert is de hoge pingtijden en een modem met waardeloze wifi waardoor er versterkers nodig zijn.
En idd, je kunt zonder abo tv kijken maar keuze is beperkt. Mijn vriendin kijkt zo nu en dan TV maar als het aan mij lag had ik ook internet only gehad.
Dat is waar.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is niet dat het de eerste keer zou zijn dat ik jouw kant op kom
niet in mijn woordenboekquote:Op zondag 22 juni 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vegetarisch en vegetariër zijn twee andere dingen
oh echt, grappig en mooi en lastig tegelijk?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ontdekken is inderdaad een ding, weet niet eens hoe ik er zelf achter ben gekomen betreft dat folie gebeuren. En het is ook heel specifiek, het moet echt op een bepaalde manier en volledig naar mijn wensen, anders is het niet goed
ik dacht met kroontjes vechten en zat me hevig af te vragen waarom je dan geen zwaarden zou kiezenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor kinderen heerlijk. Speeltuin, muziek, dansende mensen, lekker verkleden. Beetje broodjes maken en kroontjes vlechten.
Lijkt me voor een kind ook heerlijk om zo'n vrije setting mee te makenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor kinderen heerlijk. Speeltuin, muziek, dansende mensen, lekker verkleden. Beetje broodjes maken en kroontjes vlechten.
oh, die ken ik iets minder goed maar we leren iedere dagquote:
Ik heb een andere provider. Het had wat voeten in de aarde maar het is wel gelukt.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, hier is het glasvezel en dan is de keus ietwat beperkter. KPN of ziggo, kpn is ook duur
waar ben je naar toe gevlucht?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een andere provider. Het had wat voeten in de aarde maar het is wel gelukt.
Freedomquote:
Heheh.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht met kroontjes vechten en zat me hevig af te vragen waarom je dan geen zwaarden zou kiezen
Die gedachten heb ik ook. Soms zie ik wel weer lichtpuntjes.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Depressief zijn is echt kut. Elke keer gaat het langzaam wel een stapje beter maar ergens ook niet. Vandaag de hele dag zin om jankend in bed te liggen en ik kan nog steeds niet vaak genieten van TV kijken of muziek luisteren.
Ik ben echt bang dat ik gewoon nooit meer gelukkig wordt.
welke heb jij nu dan? En hier is het internet al snel goed volgens mij. Dat scheelt dan weer met een kleine woningquote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een andere provider. Het had wat voeten in de aarde maar het is wel gelukt.
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Depressief zijn is echt kut. Elke keer gaat het langzaam wel een stapje beter maar ergens ook niet. Vandaag de hele dag zin om jankend in bed te liggen en ik kan nog steeds niet vaak genieten van TV kijken of muziek luisteren.
hmm ff kijken... want ik zit te denken om naar 50+ over te stappen met mobiel. ouders zitten er bijna een jaar nu en heb geen grote moppers gehoord. dan ben ik meer dan 5 euro goedkoper uit met mobiel. vast internet wordt dan 5 euro duurder... tenzij ik een alternatief vind... dus ff rond neuzenquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gedachten heb ik ook. Soms zie ik wel weer lichtpuntjes.
Het lijkt wel alsof alle muren hier van gewapend beton zijn. Het modem staat letterlijk aan de andere kant van de (spouw) muur waar ik nu zit en is niet al te stabiel. Heb al van alles gedaan zoals kanalen wisselen maar helpt niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
de wifi hier in huis was eigenlijk niet een probleem. slaap pal boven de meterkast dus op slaapkamer is het prima en huis is ook niet zo heel groot.
Achter het huis waren er grote blindspots maar vond ik geen drama. ex kon dat wel vervloeken want die luisterde vaak muziek buiten...
hmmm neh... das me de prijs niet waard... heb de snelheid enzo niet nodig... gaat me eerder om lage kostenquote:
Denk dat het voor mij vroeger wel iets had kunnen betekenen, op die manier. Was ik misschien minder stijf geworden.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me voor een kind ook heerlijk om zo'n vrije setting mee te maken
Oh, ja. Nee dat zie ik ook niet gebeurenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Ik wil wel echt oprecht weer gelukkig zijn ooit. Ik heb laatst twee dagen hele tijd een serie gekeken, dat was voor mijn doen best wat.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke heb jij nu dan? En hier is het internet al snel goed volgens mij. Dat scheelt dan weer met een kleine woning
[..]ik hoop het wel voor je
Vind het trouwens wel knap dat je dat beter onder woorden weet te brengen dan eerst. Wat rationeler oid
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij vroeger wel iets had kunnen betekenen, op die manier. Was ik misschien minder stijf geworden.
Weet nog paar jaar geleden, met @:Faxie , die voelde zich heel ongemakkelijk toen we langs de bodypaint liepen. Al die borsten, hahaha. Hopelijk ga je er volgende maand beter mee om, maat.
We zochten toen user @:Elvi .
Ik ben niet van plan om de rest van mijn leven ongelukkig door te brengen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ja. Nee dat zie ik ook niet gebeurenMaar ik ben er niet zo mee bezig eigenlijk. Dat scheelt wel. Denk ik
Depressief zijn is kut, het vervormd al je gedachten.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Klein lichtpuntjequote:Op zondag 22 juni 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil wel echt oprecht weer gelukkig zijn ooit. Ik heb laatst twee dagen hele tijd een serie gekeken, dat was voor mijn doen best wat.
Lastig valt op zich wel mee. Grappig en mooi is het imo wel, één van de mooiste foto's die ik ervan heb is mijn vriendin met een lieve lach op het gezicht als mummy.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, grappig en mooi en lastig tegelijk?
Je eigen brein die een spelletje met je speeltquote:Op zondag 22 juni 2025 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Depressief zijn is kut, het vervormd al je gedachten.
Het enige wat je kunt doen is onthouden dat je je ooit anders gevoeld hebt, en dus weet dat je in staat bent om dat te voelen.
Iedere dag een klein beetje beter.
klinkt cutequote:Op zondag 22 juni 2025 20:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Lastig valt op zich wel mee. Grappig en mooi is het imo wel, één van de mooiste foto's die ik ervan heb is mijn vriendin met een lieve lach op het gezicht als mummy.
Die laatste zin is het depressieve wat praat, niet laten overwinnen. Je hebt het zelf in de hand en ik weet zeker dat je weer gelukkig gaat worden.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Ach ja. Er gaat een heleboel dingen goed in mijn leven, en een paar niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om de rest van mijn leven ongelukkig door te brengen eerlijk gezegd.
Dat kan ook iets zeggen over de kwaliteit van je wifi. Glasvezel met matige wifi beperkt mogelijk wel de snelheid.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke heb jij nu dan? En hier is het internet al snel goed volgens mij. Dat scheelt dan weer met een kleine woning
De ene kat zit achter de prullenbak en de andere in de berging.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Oh nice Hedwig heeft de vlieg gevangen. Kat mag blijven.
Altijd wel leuk om te zien. Mensen die het geduld hebben om daar ruim een uur te zitten als canvas. Mensen die hun creativiteit kunnen uiten op een lichaam.quote:
Pff ja dat is ook wel waar wat je zegt. En dat laatste is ook wel waar, ik heb soms ook wel even wat betere dagen maar ik merk dat er weinig is wat mij nog interesseert in dit leven.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Die laatste zin is het depressieve wat praat, niet laten overwinnen. Je hebt het zelf in de hand en ik weet zeker dat je weer gelukkig gaat worden.
En depressief zijn is inderdaad ongelooflijk klote en dat los je niet zo 123 even op. Maar probeer positief te zijn en ook als het langzaam beter gaat is dat uiteindelijk de weg naar een gelukkig leven.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja. Er gaat een heleboel dingen goed in mijn leven, en een paar niet.
Dan denk ik, count your blessings. Waarom zou je een blauwe hemel met een paar wolkjes als helemaal grijs zien?![]()
Dus ja. Gelukkig? Nee, dat niet. Maar ik maak er wel wat van.
Een eigen huis, een plek onder de zooooooooooooonquote:Op zondag 22 juni 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat was dat liedje ook alweer?
toch wou ik dat ik net iets vaker
iets vaker simpelweg gelukkig was
Een eigen huisquote:Op zondag 22 juni 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat was dat liedje ook alweer?
toch wou ik dat ik net iets vaker
iets vaker simpelweg gelukkig was
Ik kan niet zeggen dat ik iets tekort kom. Geen idee, geen benul wat de smaak van honger is.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ken heel de tekst verder niet maar dat stukje blijft altijd bij en maakt naar mijn idee het nummer een stuk depressiever dan het klinkt als melodietje
Hmm, ja, nu je zegtquote:Op zondag 22 juni 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ken heel de tekst verder niet maar dat stukje blijft altijd bij en maakt naar mijn idee het nummer een stuk depressiever dan het klinkt als melodietje
De interesse in FOK is er gelukkig nog wel en hier zitten mensen die je tof vinden en bijvoorbeeld graag naar je BBQ meet willen komen. Denk dat een het jou ook wel goed zal doen dus mooi dat je de vraag hier hebt gepost.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja dat is ook wel waar wat je zegt. En dat laatste is ook wel waar, ik heb soms ook wel even wat betere dagen maar ik merk dat er weinig is wat mij nog interesseert in dit leven.
behalve dan weten waar ik aan toe was als kind en waarom ik sociaal steeds faaldequote:Ik kan niet zeggen dat ik iets tekort kom
... ik ben er bijna uit wat liefde isquote:geen idee geen benul wat gebrek aan liefde is
niet meer van dit decenniumquote:vandaag kocht ik mijn derde videorecorder
klopt, vinkjequote:van nu af aan is er dus geen programma dat ik mis
50% waarquote:mijn vader en mijn moeder zijn nog allebei in leven
... neequote:dankzij hun heb ik een fijne jeugd gehad
is het toch veel te warm voor jongenquote:en voordat jij en ik vanavond vroeg onder de wol gaan
ik heb geen badquote:gaan we met z'n tweeën drie keer uitgebreid in bad
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 juni 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja dat is ook wel waar wat je zegt. En dat laatste is ook wel waar, ik heb soms ook wel even wat betere dagen maar ik merk dat er weinig is wat mij nog interesseert in dit leven.
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
De interesse in FOK is er gelukkig nog wel en hier zitten mensen die je tof vinden en bijvoorbeeld graag naar je BBQ meet willen komen. Denk dat een het jou ook wel goed zal doen dus mooi dat je de vraag hier hebt gepost.
Echt, het komt goed, weet ik zeker.
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke opgezocht en nu moet ik m ontleden
[..]
behalve dan weten waar ik aan toe was als kind en waarom ik sociaal steeds faalde
[..]
... ik ben er bijna uit wat liefde is
[..]
niet meer van dit decennium
[..]
klopt, vinkje
[..]
50% waar
[..]
... nee
[..]
is het toch veel te warm voor jongen
[..]
ik heb geen bad![]()
1,5 punt op de schaal van 8
geen wonder dat ik niet gelukkig ben
Ik ging dus kijken en dacht, oh, populariteit valt nog wel mee. En toen zag ik dat de Y as logaritmisch was. Oeps.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:DeZwabber
[ afbeelding ]
Hier had ik het laatst over.
ik moet niksquote:Op zondag 22 juni 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat het idee van dat nummer vooral is dat je gewoon gelukkig moet leren worden van wat je hebt en niet steeds meer of anders moet willen.
wat in het leven ook zo is...
40+ uur werken om meer en meer geld binnen te hebben want die extra auto en dat grotere huis en die grotere TV en niet te vergeten die airco die we nu hebben is goed maar het kan ook beter dus die vervangen we ook.
poepen ademen plassen eten en drinkenquote:
met twee woorden spreken, handen wassen, recht naar huis toequote:Op zondag 22 juni 2025 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tanden poetsen voor het slapen gaan /mama crack
blijkbaar als je de huidige hbo studenten vraagt wat ze denken te verdienen in hun eerste jaar na school krjig je antwoorden tussen de 4k en 17k per maand dus die hebben nog wel een reality checknodigquote:Op zondag 22 juni 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat het idee van dat nummer vooral is dat je gewoon gelukkig moet leren worden van wat je hebt en niet steeds meer of anders moet willen.
wat in het leven ook zo is...
40+ uur werken om meer en meer geld binnen te hebben want die extra auto en dat grotere huis en die grotere TV en niet te vergeten die airco die we nu hebben is goed maar het kan ook beter dus die vervangen we ook.
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
met twee woorden spreken, handen wassen, recht naar huis toe
Ja, het beeld is niet enorm realistisch voor de casual kijker.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ging dus kijken en dacht, oh, populariteit valt nog wel mee. En toen zag ik dat de Y as logaritmisch was. Oeps.
weet je wel waar je over kunt beginnen als mensen vragen, kun je instappen met meer geaccepteerde dingen als *checkt grafiek* doggystylequote:Op zondag 22 juni 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ging dus kijken en dacht, oh, populariteit valt nog wel mee. En toen zag ik dat de Y as logaritmisch was. Oeps.
Kam je haren recht je schoudersquote:
Volgens Ernst en Hennie.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kam je haren recht je schouders
stel je netjes voor
eet zoals het hoort.... (huh volgens wie?)
Doe maar jaquote:
amerikanen uitlach tiktok is er wel mee bezig over hoe je eetquote:Op zondag 22 juni 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kam je haren recht je schouders
stel je netjes voor
eet zoals het hoort.... (huh volgens wie?)
Dat doe ik ook. Niks mis meequote:Op zondag 22 juni 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
amerikanen uitlach tiktok is er wel mee bezig over hoe je eet
blijkbaar eten amerikanen met hun vork rechts, dus als ze dan iets moeten snijden wisselen ze de vork naar links om rechts het mes te hebben, te snijden, en dan weer je vork wisselen om het gesneden eten te prikken en te eten
Wel bijzonder om te zien dat romantiek en knuffelen lager op de populariteits-as en verder op de taboe-as zit dan doggy style.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je wel waar je over kunt beginnen als mensen vragen, kun je instappen met meer geaccepteerde dingen als *checkt grafiek* doggystyle
Merk ik niks van. Bij mij is het alleen andersom. Maar zelfde principe.quote:
doe ik ook wel. ik eet zoals ik zin hebquote:Op zondag 22 juni 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijkbaar eten amerikanen met hun vork rechts, dus als ze dan iets moeten snijden wisselen ze de vork naar links om rechts het mes te hebben, te snijden, en dan weer je vork wisselen om het gesneden eten te prikken en te eten
dat is ook zoveel werkquote:Op zondag 22 juni 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel bijzonder om te zien dat romantiek en knuffelen lager op de populariteits-as en verder op de taboe-as zit dan doggy style.
Ik ga toch niet romantisch doen? Ben toch niet gay?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel bijzonder om te zien dat romantiek en knuffelen lager op de populariteits-as en verder op de taboe-as zit dan doggy style.
Nee?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet romantisch doen? Ben toch niet gay?
Gewoon tweehandig zijn. Heb er nooit problemen mee waar het ook ligt.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb dan echt standaard dat geluidje in mijn hoofd van 'two bro's chilling in a hot tub, 6 feet apart cause they not gay'quote:Op zondag 22 juni 2025 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja als ik een goede steak heb gaat dat mes niet neerquote:Op zondag 22 juni 2025 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon tweehandig zijn. Heb er nooit problemen mee waar het ook ligt.
ik welquote:Op zondag 22 juni 2025 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Golden Rule. Lonely Island 'm, Justin Timberlake en Lady Gaga.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb dan echt standaard dat geluidje in mijn hoofd van 'two bro's chilling in a hot tub, 6 feet apart cause they not gay'
Dat ja. Doen wat jou het beste bevalt.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook wel. ik eet zoals ik zin heb![]()
oke oke in een restaurant smijt ik niet alles op de grond ofzo maar of mn lepel vork mes of servet links rechts of boven mijn bord ligt zal me een zorg zijn
lukt me tot nu toe primaquote:Op zondag 22 juni 2025 20:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat ja. Doen wat jou het beste bevalt.
Ik moet zeggen dat ik van een hoop dingen ook nauwelijks een herinnering heb waar het nou vandaan kwam. Sommige dingen kan ik wel binnen context plaatsen van waar ik toentertijd mee bezig was of over struikelde. Maar sommige dingen voelen alsof ze er altijd al geweest zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ontdekken is inderdaad een ding, weet niet eens hoe ik er zelf achter ben gekomen betreft dat folie gebeuren. En het is ook heel specifiek, het moet echt op een bepaalde manier en volledig naar mijn wensen, anders is het niet goed
Bij mij is het er ook al vanaf jonge leeftijd en heb mede dat gevoel dat het er altijd al is geweest. Maar goed, het menselijk brein is complex en zeg het maar waar dit soort dingen vandaan komen.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van een hoop dingen ook nauwelijks een herinnering heb waar het nou vandaan kwam. Sommige dingen kan ik wel binnen context plaatsen van waar ik toentertijd mee bezig was of over struikelde. Maar sommige dingen voelen alsof ze er altijd al geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me soms iets af wat ik misschien niet moet doen maar toch.je nabestaande (vader momenteel) zal dat voor je kunnen regelen als hij weet bij wie je de kat graag zou willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het ook in een testament vastleggen maar das niet gratis.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
grappig.. de topman van wie iets lastig te verkopen isquote:Frits van Eerd had 445.000 euro in tassen, kisten en koelkast: expert noemt zijn verhaal ‘lastig te verkopen’
Ik vraag me soms iets af wat ik misschien niet moet doen maar toch.Ik hoop dat je Hedwig overleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
is je glasvezel net aangelegd dat je alleen kpn als optie hebt?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me soms iets af wat ik misschien niet moet doen maar toch.Het is geen hele gekke vraag, ook ik denk daar wel eens over na. Dit zijn dingen die je (wat Nizno al aangaf) in een testament vast kunt laten leggen of afspraken maken met nabestaanden. Ik heb ook een testament, je weet immers maar nooit wat er kan gebeuren en dat is ook één van de redenen dat ik veel uit de dag probeer te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de gedachte gaan zitten dat je niet oud zal worden is echter niet goed, probeer dat los te laten![]()
Als ik toch 445.000 euro cash in mijn EIGEN koelkast wil bewaren. Wie moet daar een mening over hebben danquote:Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
grappig.. de topman van wie iets lastig te verkopen is
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wij zijn terug van wandelen. Er ligt een tevreden Meneer naast mij op de bank. Hij heeft gesnuffeld en zijn maag is vol
Kan hij nu in slaapmodus.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wij zijn terug van wandelen. Er ligt een tevreden Meneer naast mij op de bank. Hij heeft gesnuffeld en zijn maag is vol
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is geen hele gekke vraag, ook ik denk daar wel eens over na. Dit zijn dingen die je (wat Nizno al aangaf) in een testament vast kunt laten leggen of afspraken maken met nabestaanden. Ik heb ook een testament, je weet immers maar nooit wat er kan gebeuren en dat is ook één van de redenen dat ik veel uit de dag probeer te halen.
In de gedachte gaan zitten dat je niet oud zal worden is echter niet goed, probeer dat los te laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En dan over 1,5 uur nog even een plasje voor het slapen gaanquote:
ik niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik toch 445.000 euro cash in mijn EIGEN koelkast wil bewaren. Wie moet daar een mening over hebben dan
ik stap zo nog even op de fiets, ik vrees dat mn ketting gespannen moet worden.. maar dat laat ik dan wel doen, dat was vorige keer een teringklusquote:
ik zou er verstandig aan doen om ook voor een nieuwe fiets te kijken, maar die krengen zijn duur (nieuw)quote:Op zondag 22 juni 2025 21:09 schreef gianni61 het volgende:
Wel woensdag voor nog een extra fiets kijken
Oei dat doe ik idd ook niet zelf.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stap zo nog even op de fiets, ik vrees dat mn ketting gespannen moet worden.. maar dat laat ik dan wel doen, dat was vorige keer een teringklus
Ik wil een racefiets. Want ik heb m’n mountainbike uitgespeeld. Ja, behalve als ik de paden opga. Maar ik wil eigenlijk ook hard fietsen. En dan mis ik nu wel wat tandwielen. Maar m’n man wordt gek als ik nu weer een nieuwe fiets koop.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er verstandig aan doen om ook voor een nieuwe fiets te kijken, maar die krengen zijn duur (nieuw)
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]Lijkt me goed binnenkort keer af te spreken en te chillen, altijd erg leuk gehad en wil graag met je hierover praten, als jij dat ook ziet zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ontzettend lief is dit.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me goed binnenkort keer af te spreken en te chillen, altijd erg leuk gehad en wil graag met je hierover praten, als jij dat ook ziet zitten.
opzich is het niet HEEL moeilijk.quote:
geen idee nog, niet al te ver denk ik...quote:Hoe ver ga je?
Ik vind het prima hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me goed binnenkort keer af te spreken en te chillen, altijd erg leuk gehad en wil graag met je hierover praten, als jij dat ook ziet zitten.
Snap ik. Dat doet dat depressieve monster in je hoofd.quote:
oh nee, ik denk dat ik voor een luie e-bike ga, maar dan geen ouwe lullen fiets als het eff kan maar iets met een wat meer sportieve zit, ik hoop daarmee ook verder te fietsen dan normaalquote:Op zondag 22 juni 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil een racefiets. Want ik heb m’n mountainbike uitgespeeld. Ja, behalve als ik de paden opga. Maar ik wil eigenlijk ook hard fietsen. En dan mis ik nu wel wat tandwielen. Maar m’n man wordt gek als ik nu weer een nieuwe fiets koop.
Ik wilde zestig gaan vandaag. Maar de wind nekte me. En had geen water meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich is het niet HEEL moeilijk.
het is vooral moeilijk omdat ik niet alle tools heb die een fietsenmaker wel heeft (gereedschappen, ophangbeugels enzo)
[..]
geen idee nog, niet al te ver denk ik...
ik moet eerst avondeten...
Van Cube hebben ze goede elektrische fietsen die absoluut niet bejaard ogen.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik denk dat ik voor een luie e-bike ga, maar dan geen ouwe lullen fiets als het eff kan maar iets met een wat meer sportieve zit, ik hoop daarmee ook verder te fietsen dan normaal
Gisteren heb ik ook een proef rondje gemaakt op een elektrische mountainbike, maar ik ben nog niet overtuigd. Woensdag nog naar 1 kijken zonder hulpmotor.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er verstandig aan doen om ook voor een nieuwe fiets te kijken, maar die krengen zijn duur (nieuw)
Ik kijk er ook gewoon zo extreem tegenop dat dit mijn eerste verjaardag en kerst gaat worden dat ik gewoon alleen ben sinds mijn moeder is overleden. Mijn ex heeft er wel altijd voor gezorgd dat die dagen voor mij nog wel leuk waren, daar ben ik hem wel dankbaar voor. Leerde hem snel na haar overlijden kennen namelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Dat doet dat depressieve monster in je hoofd.
Welke had je?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik ook een proef rondje gemaakt op een elektrische mountainbike, maar ik ben nog niet overtuigd. Woensdag nog naar 1 kijken zonder hulpmotor.
Beide 2e hands
Ik herken het. Op die mtb waar ik gisteren op fietste kwam ik versnellingen te kort op de weg. Daar zou ik dan echt een groter tandwiel op moeten zettenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil een racefiets. Want ik heb m’n mountainbike uitgespeeld. Ja, behalve als ik de paden opga. Maar ik wil eigenlijk ook hard fietsen. En dan mis ik nu wel wat tandwielen. Maar m’n man wordt gek als ik nu weer een nieuwe fiets koop.
Tijdens de BBQ meet? Ja hoor, geen probleemquote:Op zondag 22 juni 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bondage die gaat burgers flippen HI HA HO
Ja bondage die gaat burgers flippen hi ha ho
Denk je dat dat bij m’n huidige kan?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik herken het. Op die mtb waar ik gisteren op fietste kwam ik versnellingen te kort op de weg. Daar zou ik dan echt een groter tandwiel op moeten zetten
De fietsenmaker had toevallig een 2e hands Bergamont e rovex. Leuk ding. Maar omdat ik race en gravel fietsen gewend ben is zo'n elektrische echt lomp zwaar. En te weinig versnellingenquote:
Ik weet niet wat jij hebt, maar normaal gezien moet dat niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat dat bij m’n huidige kan?
geen auto of rijbewijs, dus wat meer luxe in mn fiets mag wel als ik daar alles mee doequote:Op zondag 22 juni 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Heb op het werk ook een elektrische mountainbikethuis een gewone.
Elektrische auto heb ik al, dus fiets hoeft niet
Oh dat is wat ik wel mis aan mijn huidige fiets.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
geen auto of rijbewijs, dus wat meer luxe in mn fiets mag wel als ik daar alles mee doe
en ik zit wel in soort van dubio: ik wil een transportfiets ivm vervoerruimte (nu dubbele fietstas maar die zijn nog te klein
maar ik wil geen transportfiets omdat ze fucking spuug en spuug lelijk zijn (nog afgezien van de onhandigheid van dat rekje)
je hebt van die dubbele fietstassen die verhoogd kunnen worden. zijn bijna van die rugzakkenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
geen auto of rijbewijs, dus wat meer luxe in mn fiets mag wel als ik daar alles mee doe
en ik zit wel in soort van dubio: ik wil een transportfiets ivm vervoerruimte (nu dubbele fietstas maar die zijn nog te klein
maar ik wil geen transportfiets omdat ze fucking spuug en spuug lelijk zijn (nog afgezien van de onhandigheid van dat rekje)
heb je nog zijwieltjes liggen?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik over een paar weken weer eens proberen te fietsen. Kijken of dat dan ook weer een beetje te doen is.
Zou flink wat meer bewegingsvrijheid geven als dat weer zou gaan
Nou ik heb nu fietstasen maar ik vond een krat voor op mijn fiets toch wat handiger als ik een grote boodschappentas vol had.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt van die dubbele fietstassen die verhoogd kunnen worden. zijn bijna van die rugzakken
Het is altijd bedtijdquote:
Lolquote:
True. Bedtijd is geen tijd, bedtijd is een state of mind.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is altijd bedtijd
Hopelijk beter slapen vannacht nu het afkoelt
dat helpt idd, en ze moeten breder zijn, veel spul dat ik haal past net niet plat in de tas en dan past mn hele boodschappen tas niet en moet ik gaan puzzelenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt van die dubbele fietstassen die verhoogd kunnen worden. zijn bijna van die rugzakken
Slapenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True. Bedtijd is geen tijd, bedtijd is een state of mind.
Het afkoelen moet hier nog wel een beetje doorzetten
ik had net de balkondeur even dicht.. was gelijk weer veel te warmquote:Op zondag 22 juni 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is altijd bedtijd
Hopelijk beter slapen vannacht nu het afkoelt
Ik heb van die fietstassen met platte bovenkant en zo'n spin.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat helpt idd, en ze moeten breder zijn, veel spul dat ik haal past net niet plat in de tas en dan past mn hele boodschappen tas niet en moet ik gaan puzzelen
ik ook maar hij wil geen transporterfietsquote:Op zondag 22 juni 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb nu fietstasen maar ik vond een krat voor op mijn fiets toch wat handiger als ik een grote boodschappentas vol had.
Hier was het wel even bewolkt met wat wind, maar dat was dan ook allesquote:Op zondag 22 juni 2025 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slapen
Ja hier was het vandaag gelukkig al een stuk koeler. Maar ik was pas om 19u weer thuis dus kon pas daarna hier alles opengooien.
Maar ik keek net en het was boven van 25,7 naar 23,5 gegaan al
tetrisquote:Op zondag 22 juni 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat helpt idd, en ze moeten breder zijn, veel spul dat ik haal past net niet plat in de tas en dan past mn hele boodschappen tas niet en moet ik gaan puzzelen
Ja die hou ik open vannachtquote:Op zondag 22 juni 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had net de balkondeur even dicht.. was gelijk weer veel te warm
dat heb ik wel eens geprobeerd ja.. mijn spin was niet groot genoegquote:Op zondag 22 juni 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van die fietstassen met platte bovenkant en zo'n spin.
Als ik dan een grotere doos oid had dan balanceerde ik die op se fietstassen en zette ik die vast met de spin.
Die spin leeft nu in mijn boodschappentrolley. Als ik een keer een pakketje moet ophalen of retouren dan bind ik die op de trolley
dat had ik in de winkel al gedaanquote:
Hier was het zelfs even 20 graden vanmiddagquote:Op zondag 22 juni 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier was het wel even bewolkt met wat wind, maar dat was dan ook alles
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens geprobeerd ja.. mijn spin was niet groot genoeg(kon niet ver genoeg uitrekken)
[..]
dat had ik in de winkel al gedaan
Hier 31, maar inderdaad beter dan gisteren. Toen dreef ik bijna van het terras afquote:Op zondag 22 juni 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het zelfs even 20 graden vanmiddag
Toen trok er wat regen over. Daarna warmde het weer op naar 23.
Maar echt zonnig is het niet geweest hier, en het waaide hier ook best.
Dus stuk beter te doen dan die benauwde hitte van gister![]()
Ben je aan het zwemmen, komt er ineens een beer voorbij drijvenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier 31, maar inderdaad beter dan gisteren. Toen dreef ik bijna van het terras af
Gratis tipquote:
je moet ook geen levende spinnen gebruikenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens geprobeerd ja.. mijn spin was niet groot genoeg(kon niet ver genoeg uitrekken)
[..]
ik heb vaak een floddertasje mee de winkel in, als alles daar in past past het ook in de fietsman (of fietstas)quote:
Zo ben ikquote:
Dat is wel ideaal aan die handscannersquote:Op zondag 22 juni 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet ook geen levende spinnen gebruiken
[..]
ik heb vaak een floddertasje mee de winkel in, als alles daar in past past het ook in de fietsman (of fietstas)
als het niet helemaal past dan moet ik buiten bij de fiets tetrissen... ach en als het niet allemaal past dan laten we wat in de tas en hangen we die over de schouder
En dan komt de steekproefquote:Op zondag 22 juni 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal aan die handscanners
Ik kan meteen al doende alles al in de trolley gooien. Weet ik ook precies hoeveel ik mee kan nemen zodat ie niet te vol of te zwaar wordt
de dames bij ons zijn te lui om dieper te graven dan nodig. 3 boodschappen worden van boven af gescandquote:
en dan moeten ze alles scannenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de dames bij ons zijn te lui om dieper te graven dan nodig. 3 boodschappen worden van boven af gescand
Die zijn bij de Dekamarkt eigenlijk nooit meer dan 2 of 3 items. En dan scannen ze een beetje bovenin.quote:
Bijzondere vorm van kunst. Heeft wel wat.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:35 schreef Nizno het volgende:
voor de mensen die genieten van bijen...
https://www.threads.com/@(...)st/DLMQyUaJ5Z2/media
ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken...
jah, toen ik de reacties las en zag dat je er onderhoud aan hebt... hoop ik wel voor die gast dat hij aan de buitenkant bij de raten kan komenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Bijzondere vorm van kunst. Heeft wel wat.
Nee gewoon in de woonkamer open, gezellig kopje thee met honing met de bijtjes drinkenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, toen ik de reacties las en zag dat je er onderhoud aan hebt... hoop ik wel voor die gast dat hij aan de buitenkant bij de raten kan komen
Hmm, onderhoud had ik niet verwacht. Als bijen in de natuur een nest maken dan hoeft dat immers ook niet onderhouden te worden, doen ze zelf. Ben benieuwd, even lezenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, toen ik de reacties las en zag dat je er onderhoud aan hebt... hoop ik wel voor die gast dat hij aan de buitenkant bij de raten kan komen
We hebben hier geen Dekamarkt. Bij de appie staat er op de scanner hoeveel ze er moeten doen. Bij de plus heb ik al 3x een steekproef gehad toen ik 2 artikelen wilde kopenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zijn bij de Dekamarkt eigenlijk nooit meer dan 2 of 3 items. En dan scannen ze een beetje bovenin.
Heb het nog nooit allemaal weer moeten uitpakken iig
*Klopt af
Maar honingbijen zijn soort van half gedomesticeerd? Net zoiets als schapen die je ook moet scheren enzo.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, onderhoud had ik niet verwacht. Als bijen in de natuur een nest maken dan hoeft dat immers ook niet onderhouden te worden, doen ze zelf. Ben benieuwd, even lezen
Nee Dekamarkt zit alleen hier in de regio geloof ikquote:Op zondag 22 juni 2025 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben hier geen Dekamarkt. Bij de appie staat er op de scanner hoeveel ze er moeten doen. Bij de plus heb ik al 3x een steekproef gehad toen ik 2 artikelen wilde kopen
quote:Alvast van harte gefeliciteerd!
XX kaarsjes alweer dit jaar. Dat zijn er nogal wat. Dus wij dachten – we feliciteren je alvast! Dan heb je tenminste genoeg tijd om ze allemaal uit te blazen.
Voor de zekerheid hebben we wat extra blaaskracht voor je klaarstaan …
Daar zeg je wat. Ik moest denken aan een ding in de kunsthal. Een transparante korf met een soort gaasframepje er in, en dan gingen de bijen rustig raten bouwen in die vorm en dan kwam er een beeldje uit. Was fascinerend om te zien.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Bijzondere vorm van kunst. Heeft wel wat.
moet ze hier ook regelmatig waarschuwen dat er een kortingssticker op zitquote:Op zondag 22 juni 2025 21:59 schreef Nizno het volgende:
had vrijdag geen zin in handscanner... dus naar de gewone kassa na mijn rondje.. heb ik een item uit de afprijsbak.. scant ze de gewone streepjescode
moest ze het daarna weer corrigeren.... ja muts dan moet je even kijken.
( in andere jumbo winkel doen ze een plakketje over de reguliere streepjescode zodat ze alleen die afprijssticker kunnen scannen, maar schijnbaar bij deze niet...)
Wanneer ben ke jarig?quote:
ja ik snap niet dat ze niet net als die andere vestiging gewoon plakkertjes op de reguliere sticker doen. is toch veel makkelijker voor de kassamiepquote:Op zondag 22 juni 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ze hier ook regelmatig waarschuwen dat er een kortingssticker op zit
10cm die richting op of helemaal naar je bed?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*kijkt op klok.
Misschien zo eens richting bedje gaan.
Done.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:53 schreef bondage het volgende:
Heb zojuist opdracht gekregen om alle ramen open te zetten. Dat moet dan maar even.
Qua tijd helemaal naar bed, maar voorlopig ben ik nog geen mm opgeschoven.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik snap niet dat ze niet net als die andere vestiging gewoon plakkertjes op de reguliere sticker doen. is toch veel makkelijker voor de kassamiep
[..]
10cm die richting op of helemaal naar je bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |