SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Altijd grappig wanneer mensen zeggen dat ze ARKO in de auto hebben. Blijkbaar kan de voorruit dus ook openquote:![]()
![]()
Dat kan wel. Eenmalig. Het achterraam ook.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd grappig wanneer mensen zeggen dat ze ARKO in de auto hebben. Blijkbaar kan de voorruit dus ook open
How can I make this topic about me?![]()
Ah je moest even een grote boodschap doenquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat net op de wcKomt wel erg dichtbij zo
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
in Amerika noemen ze dat een 'nr 2' ?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je moest even een grote boodschap doenHow can I make this topic about me?![]()
Jawel, maar je was te snel met openenquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je mij die niet even kunnen DM'en?
Ja om te voorkomen dat iemand anders mijn topic weer ging kapenquote:
Uhu. Waait wel lekker doorquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan wel. Eenmalig. Het achterraam ook.![]()
Hele smoel vol insecten maar ach, het is de beleving.![]()
In Nederland ook wel volgens mijquote:Op zondag 22 juni 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
in Amerika noemen ze dat een 'nr 2' ?
Zoals ene Paulquote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja om te voorkomen dat iemand anders mijn topic weer ging kapen
Jammer dat er geen geluid bij zitquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef maily het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)elcamera-filmt-alles
Altijd leuk.die cameradeurbellen
Klein beetje, maar niks verstaanbaars.quote:
De eigenaar van de deurbel zal nog wel mensen.aan de deur krijgen denk ik, voor het delen (ook al is het geblurd) van de beelden.![]()
Oh ik hoorde niks.. kon ook geen geluid aanklikken..quote:
Allemaal proteïnequote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Waait wel lekker door![]()
Hele smoel vol insecten maar ach, het is de beleving.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je moest even een grote boodschap doen![]()
![]()
Kan me geloof ik herinnerren als ik een keer schold op homos ( ws door aanvaring ofzo ) dat hij mij dan niet op de man ging spelen of er een vendetta van ging maken maar gewoon neutraal en aardig bleef?quote:![]()
Dat herken ik niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:10 schreef marretak het volgende:
[..]
Kan me geloof ik herinnerren als ik een keer schold op homos ( ws door aanvaring ofzo ) dat hij mij dan niet op de man ging spelen of er een vendetta van ging maken maar gewoon neutraal en aardig bleef?![]()
Uhuquote:Op zondag 22 juni 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohhh. Daar trapte ik effe mooi in.
tegenbolk!
Groeten vanaf Pinkpop!
Het valt me 100% mee met de warmte, gelukkig is er een frisse wind
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het is vandaag beter te doen dan gisteren..quote:Op zondag 22 juni 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Groeten vanaf Pinkpop!
Het valt me 100% mee met de warmte, gelukkig is er een frisse wind
Ja lekker met een windje erbij.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Groeten vanaf Pinkpop!
Het valt me 100% mee met de warmte, gelukkig is er een frisse windIs Muse vanavond?
![]()
De bandsla. Inderdaad met de potlood de band weer strakwikkelenquote:
Ik had altijd TDK cassettes, die doorzichtige.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze kassette deze kleur had ik midde 80erHow can I make this topic about me?![]()
Kan zomaar kloppenquote:Op zondag 22 juni 2025 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze kassette deze kleur had ik midde 80er![]()
![]()
ja de had ik in 90erquote:Op zondag 22 juni 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had altijd TDK cassettes, die doorzichtige.![]()
En als je het bandje afspeelde wist je precies wanneer de muziek een half minuut slecht klonkquote:Op zondag 22 juni 2025 18:37 schreef marc0871 het volgende:
Totdat er zo veel kreukels in zaten, dat er geen redden meer aan was.
CD's kan ik niet meer afspelen, hoewel ik nog wel ergens stapels CD's heb liggen.
Als ze nog goed zijn, want CD's worden slecht na zoveel jaar.How can I make this topic about me?![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tomatensaus, ragù, kaassaus, kaas en peper?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
en honger maar de macaroni kookt gelukkig al![]()
dudje kooktquote:Op zondag 22 juni 2025 18:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tomatensaus, ragù, kaassaus, kaas en peper?
volgens mij gehakt, macaroni groenten, bertolli sausHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: