Die Chris doet alles. Maar Faisel heeft van die werkmanspullen aan waardoor het lijkt of hij iets doet.quote:
Als de muren niet recht zijn (en dat zijn ze vaak niet in een oud pand) dan wil je ze geëgaliseerd hebben voordat de keuken geïnstalleerd worst. Is wel zo handig voor je kastjes en je blad.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Conclusie: weer niks gezien van de werkelijke verbouwing, alleen maar dikke rotsooi van leveringen op de binnenplaats achter het pand. Hoop geherrie om het uitlenen van een stel arbeidsmigranten... oh en ja, even later zagen we wel de vrienden van Faisel bouwvakken in het pand van de zusjes.
Van die rel over de mislukte stukadoor bij het slakkespoorstel snapte ik niks van, scheef geplakt?
En van Ray met die flegmatieke zoon, geen woorden voor.
Wat wordt er nou bedoeld met "Kaagjes"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit de aflevering van gisteren een beetje door te spoelen...
"Er zat hier een links-politiek meisje in de vensterbank..." "Ja, Marit is een vies wulpje. Elke dag verzint ze weer wat goors om te doen." Victator Broer Konijn mag echt onder een scheepslading beton terecht komen, en als het moet help ik hem er graag bij. Wat een ongelofelijke zielige bokkenlul is me dat zeg.
EDIT 20:23: En Moffel mag zich er ook bij aansluiten, met z'n "Ik ben benieuwd wat er op de factuur bij de Kaagjes staat.''
En even later: "Heb ik ze de Kaagjes genoemd? Nee, echt niet hoor!" Ik wil nu niet beweren dat Moffel zich met een bepaalde groepering had kunnen inlaten tijdens WO II, maarre...
Gelukkig laat Marit zich niet kisten na een treurig spelletje van de 'fabulous four' om haar een hak te zetten. "Dat moet je niet doen, in ieder geval niet bij mij, want ik ga aan. En ik krijg er energie van om te laten zien wat ik kan. Dus misschien bereik je wel het tegenovergestelde." Marit, you go girl
En wat een karma dat Meeloper vlak daarna zijn klusjesmannen naar huis moet sturen omdat ze belabberd werk leveren. Héérlijk
Ohquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarmee scheert Moffel de kluszusjes over één kam met Sigrid Kaag van D66.
Het is hier dan ook erg rustig. Ik heb me alleen maar lopen ergeren aan Faisel DE HELE UITZENDING !!!!quote:
Ja ik ook. Dat accent van hem, pffff.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is hier dan ook erg rustig. Ik heb me alleen maar lopen ergeren aan Faisel DE HELE UITZENDING !!!!
Het altijd maar de paljas uithangen zo vermoeiend.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat accent van hem, pffff.
Nou volgende keer gaat het even anders (zie voorstukje).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het altijd maar de paljas uithangen zo vermoeiend.
Ik zie ook dat iedereen hem intussen wel door heeft, drukt zijn snor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou volgende keer gaat het even anders (zie voorstukje).
Gisteren ook, dat ie daar met de handen in zijn zakken staat en doodleuk vraagt of Chris het zal redden om alles op tijd af te krijgen. Maar zelf de handen uit zijn mouwen zakken steken, ho maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het altijd maar de paljas uithangen zo vermoeiend.
Dat hele gedoe met Marit is verstomd. Erg ineens vind ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie ook dat iedereen hem intussen wel door heeft, drukt zijn snor.
Hadden ze daar ruzie over dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Ah, zag in de scene met het binnentakelen van de keuken bij Heidi dat de deelnemers inderdaad al eerder materiaal en kleur hebben uitgekozen. Waarom is dat nooit in beeld geweest?
Volgens mij niet, wel in een ander bouwprogramma waar ze het gezamenlijk moeten doen. "Een eigen huis" met de Frogers. Was ook wel leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien was dat ook nooit te zien in eerdere series van Het Blok, hoor.
Zoveel bouwprogramma's gezien, haal ze door elkaar, haha!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel in een ander bouwprogramma waar ze het gezamenlijk moeten doen. "Een eigen huis" met de Frogers. Was ook wel leuk.
Ze heeft er zelf niet zo'n last van, lijkt het. Fanatieker dan ooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met Marit is verstomd. Erg ineens vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |