Kom, ga door met je commentaar, is leuk!quote:Op maandag 23 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
En oja, voor de spoilerhaters, ze lieten in deze aflevering regelmatig de plattegronden zien die ook op Funda staan.
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
GO Faisel! Terecht huur voor jouw wc-pot!
Ik heb twee theorieën:quote:
Ik hoorde het niet duidelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:47 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ik heb twee theorieën:
Ka-en als in bazige vrouwen.
Of Kagen als in meervoud van de D66 politica.
Anders ken ik het niet.
Victor had ook een naampje voor ze die niet netjes was, die hoorde of begreep ik ook niet.quote:
Maar zijn wc-pot zorgde wel voor de oplevering. Victor met zijn grote bek: " En als we het wel moeten betalen. gooi ik die wcpot kapot."quote:
Wel gehoord maar vergeten.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Victor had ook een naampje voor ze die niet netjes was, die hoorde of begreep ik ook niet.
Erg pijnlijk, gelukkig is Naomi er om het te bagatelliseren. Niet zo zeuren je bent een ventquote:Op maandag 23 juni 2025 22:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Viktor heeft weer spit, vergeten te vermelden. Straks kan ie het niet afmaken![]()
Eindelijk gerechtigheid.
“Hij is mijn God.”quote:Op maandag 23 juni 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg pijnlijk, gelukkig is Naomi er om het te bagatelliseren. Niet zo zeuren je bent een vent
Ja uiteraard, die moet een paar nieuwe tieten kopen. Dus daar heeft ze gelijk inquote:
Ze wordt een karikatuur. Gek achterwerk, gekke voorgevel en gekke lippen.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uiteraard, die moet een paar nieuwe tieten kopen. Dus daar heeft ze gelijk in
Zonde van zo'n jonge vrouw, die verbouwde vrouwen gaan ook allemaal op elkaar lijken. Gelukkig (nog) niet van die enge wimpersquote:Op maandag 23 juni 2025 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze wordt een karikatuur. Gek achterwerk, gekke voorgevel en gekke lippen.
Die stukadoor van Maurits en Anouk verpestte die hele muur, werkte niet waterpas en hij klooide maar wat aan.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Conclusie: weer niks gezien van de werkelijke verbouwing, alleen maar dikke rotsooi van leveringen op de binnenplaats achter het pand. Hoop geherrie om het uitlenen van een stel arbeidsmigranten... oh en ja, even later zagen we wel de vrienden van Faisel bouwvakken in het pand van de zusjes.
Van die rel over de mislukte stukadoor bij het slakkespoorstel snapte ik niks van, scheef geplakt?
En van Ray met die flegmatieke zoon, geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |