Er zijn nog geen detectives op zoek naar de ingediende vluchtplannen voor vluchten vanaf Hahn ?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij hoeft geen nummer 1 te worden
hij moet gewoon de rondes vol maken
maar auto 89 is kapoet
de remmen ofzo
er is een max aan de tankinhoud en een deel is strategiequote:Op zaterdag 13 september 2025 13:55 schreef fietsie het volgende:
Is er eigenlijk een verplicht minimum aantal pitstops? Want als je het tijdenbord bekijkt lijkt het alsof er in de GT3 wel vijf wagens zijn die nog maar 1x gestopt zijn, terwijl er een berg andere wagens al aan hun 3e stop zijn toegekomen
14 ronden gedaan. Nu nog eentje in een andere auto en hij heeft de licentie binnenquote:
Er is een minimale standtijd per pitstop en voor de hele race. De minimale standtijd is daarnaast afhakelijk van de lengte van de stint: na een stint van 5 rondes is de minimale standtijd minder dan na een stint van 8 rondes.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:55 schreef fietsie het volgende:
Is er eigenlijk een verplicht minimum aantal pitstops? Want als je het tijdenbord bekijkt lijkt het alsof er in de GT3 wel vijf wagens zijn die nog maar 1x gestopt zijn, terwijl er een berg andere wagens al aan hun 3e stop zijn toegekomen
Ja dat snap ik, maar uit het overzicht op het leaderbord leek het als of er autos zijn met maar 1 stop, en anderen met wel 3 of 4. En ik vroeg me dus af dat als je zuinig bent met brandstof en goed op je banden past, je alsnog moet stoppen om een minimum aantal stops te realiseren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:25 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Er is een minimale standtijd per pitstop en voor de hele race. De minimale standtijd is daarnaast afhakelijk van de lengte van de stint: na een stint van 5 rondes is de minimale standtijd minder dan na een stint van 8 rondes.
Je tank is op een gegeven moment leeg. Voor de SP9-klasse (GT3) is dat na 8 rondenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar uit het overzicht op het leaderbord leek het als of er autos zijn met maar 1 stop, en anderen met wel 3 of 4. En ik vroeg me dus af dat als je zuinig bent met brandstof en goed op je banden past, je alsnog moet stoppen om een minimum aantal stops te realiseren.
regen, code 60 en dergelijke. Niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:29 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen doet Lulham een rondetijd van 10+ minuten in dezelfde auto
Ik ben bang morgenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:49 schreef fietsie het volgende:
Maar de 89 is nog niet in de stats te vinden. Helaas kan ik niet blijven kijken, jammer.
14 ronden gereden en zijn teamgenoot bracht de auto op plek 26 over de finishquote:
Ik moet er nog even inkomen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
14 ronden gereden en zijn teamgenoot bracht de auto op plek 26 over de finish
Races op de Nürburgring zijn wat lastiger te volgen, omdat er 100+ deelnemers zijn en 20 raceklasses ofzo en dan heb je binnen raceklasses nog variaties zoals geknepen motoren omdat iemand nog niet de volledige licentie heeftquote:
dat is geloof ik dan wel de bedoeling jaquote:
Blijkbaar klopt dit niet.quote:
Zo heb ik het vanmiddag ook gehoord.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:35 schreef fietsie het volgende:
Sowieso zou ie toch pas over 2 weken voor het eerst een volle bak GT3 race tijdens NLS9 gaan doen ?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar klopt dit niet.
[ x ]
Tu tu tuquote:
Lekker gratis kijken bij Wehrseifen of Kleine Karrusselquote:Op woensdag 24 september 2025 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel extra kaartjes ze verkopen voor dit weekend.
Best een leuk shirt. Maar zoals alle merch vind ik het véél te duur.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:45 schreef shiz het volgende:
Of shirts https://www.verstappen.co(...)shirt-max-verstappen
[ afbeelding ]
Niet normaal he.quote:
Ik hoorde net dat hij blijft rijdenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Max moet voor 10 uur de auto nog afgeven aan een teamgenoot begrijp ik?
Ja.. maar dan mogen de andere teamleden niet starten.. of zoiets.. Hmm we wachten maar afquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat hij blijft rijden
Maar kan het mis hebben
Snelste ronde ookquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
Leuchter heeft een paars afgepakt
Ja, maar hoor net dat die snelle erachter ook nog magquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
2de nu
Maar Max kan nog een ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |