Of naar een "kleinere" ploeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja topsport is keihard. Mollema was lange tijd een geweldige coureur maar kan nu gewoon niet meer meekomen met het WT-niveau. Tijd voor pensioen lijkt me.
quote:Debbie (51), dochter van José De Cauwer, overleden
Debbie De Cauwer (51), de oudste dochter van wielercommentator José De Cauwer, is overleden. Ze vocht al jaren tegen kanker.
De volbloed punkster had samen met beroepsaccordeonist Marino ‘Punk’ Bekaert vier kinderen. Acht jaar geleden ontdekte ze op vakantie een knobbeltje in haar borst.
“Na een zware behandeling is het even weer goed gegaan, maar ze is hervallen”, zegt de VRT-wielercommentator ons.
“Met immens verdriet moet ik het jammerlijke nieuws brengen dat mijn geliefde vrouwtje Debbie De Cauwer vandaag omstreeks 12 u. in intieme familiekring is overleden”, schreef Marino Bekaert vrijdagavond op sociale media.
“Rust zacht, liefste.
Voor altijd in ons hart”, aldus Marino Punk.
Jaar contract nog. Beetje a la Vermote plekjes opvullen. Prima toch als je het leuk vindt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja topsport is keihard. Mollema was lange tijd een geweldige coureur maar kan nu gewoon niet meer meekomen met het WT-niveau. Tijd voor pensioen lijkt me.
Zo leuk vond hij het niet meer toch? Omdat hij voor de grote koersen steeds gepasseerd werd.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jaar contract nog. Beetje a la Vermote plekjes opvullen. Prima toch als je het leuk vindt?
Boogerd is altijd goed met dat soort dingen jaquote:Op maandag 30 juni 2025 09:52 schreef DeeBee het volgende:
Voor de liefhebbers: Boogerd een uur lang op de praatstoel bij In De Waaier.
Herinnert zich zoals altijd elk detail, ook van anderen en kwam met een paar (herkenbare) verhalen.
Ook met het feit dat hij (en Van Bon) in 1997 eigenlijk al akkoord waren met Mapei, dat had ik willen zien toch wel, dan had hij 5 klassiekers gewonnen.
Met de huidige professionalisering van de jeugdploegen en de pedofilie van de World Tour-ploegen is een dergelijke ploeg ook wel wat overbodig geworden. Nu toch een stel nitwits die daar een contract krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:28 schreef Mykonos het volgende:
Na Lotto nu ook Flanders-Baloise in de problemen: de overheid stopt met de sponsoring na 2026: https://sporza.be/nl/2025(...)-na-o~1751275887788/
Moet ook zeggen dat ik ze de afgelopen tijd al minder zichtbaar vond dan een paar jaar geleden.
https://kw.be/nieuws/cult(...)l-zeker-een-vervolg/quote:Op maandag 30 juni 2025 11:32 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand al recensies gespot over het Wattage Zelfbevlekkingsfestival?
Giro baalde hij wel van. Maar gezien zijn eigen prestaties en de prestaties van Lidl-Trek in de Giro, zal hij er uiteindelijk wel begrip voor hebben.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zo leuk vond hij het niet meer toch? Omdat hij voor de grote koersen steeds gepasseerd werd.
Mooi nieuws. Wel jammer dat het pas over 3 jaar is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Valkenburg organiseert in 2028 NK wielrennen https://www.l1nieuws.nl/s(...)mpaign=sharedArticle #l1nieuws
Dan maar Bauke.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:45 schreef Halcon het volgende:
Valkenburg wel mooi en Limburg de wielerprovincie bij uitstek. Maar of je gezien de huidige staat van het Nederlandse peloton een zwaar rondje uit moet gaan kiezen...
Wilco en Poels zullen dan wel afgetaaid zijn. Thymen altijd choken als er druk op staat.
Het is geen hooggebergte hè. Renners - ook al zijn ze van een niveau lager - maken de koers.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:45 schreef Halcon het volgende:
Valkenburg wel mooi en Limburg de wielerprovincie bij uitstek. Maar of je gezien de huidige staat van het Nederlandse peloton een zwaar rondje uit moet gaan kiezen...
Wilco en Poels zullen dan wel afgetaaid zijn. Thymen altijd choken als er druk op staat.
dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:45 schreef Halcon het volgende:
Ik ken het rondje niet. Op zich zou je een relatief vlak rondje kunnen doen en dan op het einde een keer de Cauberg op knallen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is geen hooggebergte hè. Renners - ook al zijn ze van een niveau lager - maken de koers.
Froome vandaag niet ver achter het peloton gefinisht in de eerste etappe van de Sibiu Cycling Tourquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Lekker samen met Froome een beetje rondtoeren
Wel netjes ruim voor Tusveld geëindigd. En voor Joe Pidcockquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Froome vandaag niet ver achter het peloton gefinisht in de eerste etappe van de Sibiu Cycling Tour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |