ToTquote:
Hey fijne manquote:Op zondag 22 juni 2025 07:48 schreef ToT het volgende:
Jaja doe maar rustig, ik ben er al hoor!
Goeiemorgen, en bolk!
Wat is dat, uitslapen?quote:
Daar ben ik wel jaloers op. Dat kunnen blijven liggen als je wakker bent.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:49 schreef Lovely het volgende:
Uitslapen? Ik was al vroeg wakker en lig nog in bed
We gaan een keer...quote:Op zondag 22 juni 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
Ik lees dat we binnenkort allemaal dood zijn trouwens?
Amerika heeft bommen gedropt in Iran op nucleaire installaties die Rusland aan het bouwen was, zo vlak voor de top in Den Haag?
Ik heb hier gelukkig nog een zak popcorn liggen.
Het is zondagquote:
Nou dat is ook niet aardigquote:Op zondag 22 juni 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gooit de gordijnen bij Lovely wijd open zodat de zon ineens vol in haar gezicht schijnt.
Mooie tijd.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is me vandaag toch wel tot bijna 7.00 gelukt!
Tot een bepaalde tijd, krijg ook trek. Dus et zo maar uitquote:Op zondag 22 juni 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik wel jaloers op. Dat kunnen blijven liggen als je wakker bent.
O is het al zover, ik las gisteren wel dat ze het wilde doen en las vanmorgen dat er wel aanvallen gepleegd waren op nucliaire sites, maar over bommen gedropt door Amerika had ik nog niet gelezenquote:Op zondag 22 juni 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
Amerika heeft bommen gedropt in Iran op nucleaire installaties die Rusland aan het bouwen was, zo vlak voor de top in Den Haag?
Precies.quote:
Hey Beetje lekker geslapen?quote:
O lekker ToT en hoe laat lag je erin?quote:Op zondag 22 juni 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is me vandaag toch wel tot bijna 7.00 gelukt!
Dat nu ook weer niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij wordt vroeger wakker op druilerige dagen?
Ja, dus doe lekker nog even waar je zin in hebt en altijd uitgesteld....quote:Op zondag 22 juni 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
Je kan ook s'avond je ontbijt mee naar bed nemen dan kan je ontbijt op bed doenquote:Op zondag 22 juni 2025 07:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot een bepaalde tijd, krijg ook trek. Dus et zo maar uit
Lekkerrrrrrrrquote:
Ontbijt, wat is dat?quote:Op zondag 22 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook s'avond je ontbijt mee naar bed nemen dan kan je ontbijt op bed doen
Mij ook niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het lukt me tegenwoordig zelden meer om langer door te slapen dan dat.
Nah wordt er niet lekkerder op denk ikquote:Op zondag 22 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook s'avond je ontbijt mee naar bed nemen dan kan je ontbijt op bed doen
quote:Op zondag 22 juni 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Een blik Monster Energy, in mijn geval nu.
Echt?quote:Op zondag 22 juni 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan komt hij nog naar Nederland ook.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dus doe lekker nog even waar je zin in hebt en altijd uitgesteld....
Nou, het is allemaal wel heftig. Israël - Iran, Israël - Gaza, en dan Trump met zijn fratsen....
Kopen, kopen, kopenquote:Op zondag 22 juni 2025 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was in de aanbieding in Duitsland voor 77 cent per blik!
Je tanden vallen haast spontaan uit je mondquote:Op zondag 22 juni 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
Maar dit ga ik ook niet te vaak drinken; die zoetstoffen trek ik niet.
O dat kan ook natuurlijk, er gewoon in duiken.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, niet op de klok gekeken. In ieder geval niet zo laat.
Je geeft het vaak genoeg weg hierquote:
Inpakken in foliequote:
En vergeet Oekraïne niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dus doe lekker nog even waar je zin in hebt en altijd uitgesteld....
Nou, het is allemaal wel heftig. Israël - Iran, Israël - Gaza, en dan Trump met zijn fratsen....
Nou, dat zal wel meevallen, meneer heeft gejammerd dat hij al 3 weken niet heeft kunnen golfen.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan komt hij nog naar Nederland ook.
Die man heeft toch ook geen leven meer. 1000 man beveiling, drie helikopters een paar auto's eigen kerosine mee, eigen eten mee omdat hij niets en niemand vertrouwd
En je bent al zo druk bol, en dan ook nog eens dat drinken?quote:Op zondag 22 juni 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ook nog, al 3 jaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En vergeet Oekraïne niet.
Poetin zal wel pissed zijn inmiddels.
Ja je krijgt echt zo'n weeë smaak van in je giechel. Een soort laag die zich aan je gehemelte hecht en amper weg te krijgen is met je tong.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je tanden vallen haast spontaan uit je mond
Lijkt mij ook niet goed voor je, jij had toch ADHD? Of zit ik fout?quote:Op zondag 22 juni 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
Maar dit ga ik ook niet te vaak drinken; die zoetstoffen trek ik niet.
Caffeïne-houdende drankjes drink ik alleen 's ochtends.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je bent al zo druk bol, en dan ook nog eens dat drinken?
De aandacht is nu een beetje weg van Poetin ondertussen gaat het daar ook maar door en doorquote:Op zondag 22 juni 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En vergeet Oekraïne niet.
Poetin zal wel pissed zijn inmiddels.
Rotzooiquote:Op zondag 22 juni 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je krijgt echt zo'n weeë smaak van in je giechel. Een soort laag die zich aan je gehemelte hecht en amper weg te krijgen is met je tong.
quote:Op zondag 22 juni 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel meevallen, meneer heeft gejammerd dat hij al 3 weken niet heeft kunnen golfen.
Pfffff.
het is en blijft troep die energie drankjesquote:Op zondag 22 juni 2025 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Caffeïne-houdende drankjes drink ik alleen 's ochtends.
ADD met hyperactieve kenmerken; ik kom 1 puntje te kort om het volwaardig ADHD te mogen noemen!quote:Op zondag 22 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet goed voor je, jij had toch ADHD? Of zit ik fout?
Ja nou Rusland is bezig Iran te helpen met die kerncentrales te bouwen en nu bombardeert Trump hen daar helemaal de moeder.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De aandacht is nu een beetje weg van Poetin ondertussen gaat het daar ook maar door en door
Sowieso!quote:
Een ander alternatief is er niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou Rusland is bezig Iran te helpen met die kerncentrales te bouwen en nu nuket Trump hen daar helemaal de moeder.
Is ook niet aardig van Trump tegenover Poetin.
Nah ik maak het wel gewoon in de ochtendquote:
Wel mee eens, maar Iran en Israël zitten elkaar over en weer voor de bek te klappen, en dan dropt Amerika wat bommen op nucleaire installaties omdat die geen nukes mogen ontwikkelen.quote:
Deeltijd adhder dusquote:Op zondag 22 juni 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
ADD met hyperactieve kenmerken; ik kom 1 puntje te kort om het volwaardig ADHD te mogen noemen!Kan me net genoeg inhouden terwijl ik innerlijk zeer onrustig ben. (Is meer aangeleerd gedrag, dat beheersen.)
Helpt niet mee met de bemiddeling waar trump mee bezig wasquote:Op zondag 22 juni 2025 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou Rusland is bezig Iran te helpen met die kerncentrales te bouwen en nu bombardeert Trump hen daar helemaal de moeder.
Is ook niet aardig van Trump tegenover Poetin.
Groot gelijk hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik maak het wel gewoon in de ochtend
Veel iranezen zijn blij met wat Israel nu doet hoorde ik van mijn iraneese overburenquote:Op zondag 22 juni 2025 08:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar Iran en Israël zitten elkaar over en weer voor de bek te klappen, en dan dropt Amerika wat bommen op nucleaire installaties omdat die geen nukes mogen ontwikkelen.
Zodra Iran Nukes heeft, dan zal die ze gebruiken op Israël.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar Iran en Israël zitten elkaar over en weer voor de bek te klappen, en dan dropt Amerika wat bommen op nucleaire installaties omdat die geen nukes mogen ontwikkelen.
Toch wel? Ik weet veel te weinig van de situatie Israël - Iran om een mening daarover te hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel irakesen zijn blij met wat Israel nu doet hoorde ik van mijn irakese overburen
Lekker en geloof het of niet, zet er net een naast mij neerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |