Wel mee eens, maar Iran en Israël zitten elkaar over en weer voor de bek te klappen, en dan dropt Amerika wat bommen op nucleaire installaties omdat die geen nukes mogen ontwikkelen.quote:
Deeltijd adhder dusquote:Op zondag 22 juni 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
ADD met hyperactieve kenmerken; ik kom 1 puntje te kort om het volwaardig ADHD te mogen noemen!Kan me net genoeg inhouden terwijl ik innerlijk zeer onrustig ben. (Is meer aangeleerd gedrag, dat beheersen.)
Helpt niet mee met de bemiddeling waar trump mee bezig wasquote:Op zondag 22 juni 2025 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou Rusland is bezig Iran te helpen met die kerncentrales te bouwen en nu bombardeert Trump hen daar helemaal de moeder.
Is ook niet aardig van Trump tegenover Poetin.
Groot gelijk hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik maak het wel gewoon in de ochtend
Veel iranezen zijn blij met wat Israel nu doet hoorde ik van mijn iraneese overburenquote:Op zondag 22 juni 2025 08:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar Iran en Israël zitten elkaar over en weer voor de bek te klappen, en dan dropt Amerika wat bommen op nucleaire installaties omdat die geen nukes mogen ontwikkelen.
Zodra Iran Nukes heeft, dan zal die ze gebruiken op Israël.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar Iran en Israël zitten elkaar over en weer voor de bek te klappen, en dan dropt Amerika wat bommen op nucleaire installaties omdat die geen nukes mogen ontwikkelen.
Toch wel? Ik weet veel te weinig van de situatie Israël - Iran om een mening daarover te hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel irakesen zijn blij met wat Israel nu doet hoorde ik van mijn irakese overburen
Lekker en geloof het of niet, zet er net een naast mij neerquote:
Het kan alle kanten op gaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helpt niet mee met de bemiddeling waar trump mee bezig was
Ben benieuwd hoelang het duurt voor de hele wereld in een oorlog is
quote:Op zondag 22 juni 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker en geloof het of niet, zet er net een naast mij neer
Mijn buren zijn jaren geleden Iran ontvlucht door het regime daarquote:Op zondag 22 juni 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch wel? Ik weet veel te weinig van de situatie Israël - Iran om een mening daarover te hebben.
Oh dat wil ik wel geloven, ondanks dat Irakezen vast ook niet zo dol op joodse mensen zullen zijn, maar ja: the enemy of my enemy is my friend.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel irakesen zijn blij met wat Israel nu doet hoorde ik van mijn irakese overburen
Ik tikte irak, pppfff moet iran zijn natuurlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch wel? Ik weet veel te weinig van de situatie Israël - Iran om een mening daarover te hebben.
Hebben ze geloof ik ook al lange tijd zitten verkondigen he?quote:Op zondag 22 juni 2025 08:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zodra Iran Nukes heeft, dan zal die ze gebruiken op Israël.
Ik wist niet zeker of dat een tikfout was.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik tikte irak, pppfff moet iran zijn natuurlijk
Ik ken iemand die daar familie heeft wonen. Het laatste wat ze van hen vernomen heeft is dat ze bezig waren de stad te ontvluchten. Sindsdien helemaal niets meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buren zijn jaren geleden Iran ontvlucht door het regime daar
ALsof Poetin dat wat uitmaakt, die zal vast ergens een veiligoord voor hem en hen die hem lief zijn gecreëerd hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 08:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op gaan.
Poetin snapt natuurlijk ook wel dat een regelrechte oorlog met het westen automatisch de dood voor iedereen betekent.
Met Oekraïne is al duidelijk dat hij nooit zal stoppen als hij eenmaal begint.
Ik vond het wel lachen, die uitspraak van hem: "Ik beschouw Oekraïners als Russen en dat betekent dus automatisch dat de veroverde delen feitelijk bij Rusland horen." of zoiets.
Het was zelfs nog idioter dan dit.
Dat nog net niet, ik moet er wel voor naar de keukenquote:
In zijn Tweet postte hij wel dat het nu tijd voor vrede is, dus wie weet!quote:Op zondag 22 juni 2025 08:15 schreef RedShoe het volgende:
Zullen er nog mensen zijn die geloof hebben in Trump.
De man die elke oorlog zou stoppen![]()
Er is een internet black-out daar, alles is afgesloten.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar familie heeft wonen. Het laatste wat ze van hen vernomen heeft is dat ze bezig waren de stad te ontvluchten. Sindsdien helemaal niets meer.
Klopt ja.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is een internet black-out daar, alles is afgesloten.
Ik typte het verkeerd, het zijn mensen die uit Iran komen.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel geloven, ondanks dat Irakezen vast ook niet zo dol op joodse mensen zullen zijn, maar ja: the enemy of my enemy is my friend.
Dit hoorde bij het vredesplan.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
In zijn Tweet postte hij wel dat het nu tijd voor vrede is, dus wie weet!
Ja dat was het wel en een hele domme ook nogquote:Op zondag 22 juni 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of dat een tikfout was.
Dat is toch ellende he, die onzekerheden allemaal.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar familie heeft wonen. Het laatste wat ze van hen vernomen heeft is dat ze bezig waren de stad te ontvluchten. Sindsdien helemaal niets meer.
Ow mensen uit Iran zijn blij dat hun eigen land wordt aangevallen?quote:Op zondag 22 juni 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik typte het verkeerd, het zijn mensen die uit Iran komen.
Die mensen zitten nu wel in doodsangst voor hun familie, maar zijn wel blij met wat Israël doet
En nu lopen ze allemaal weer met hoofdoekjequote:Op zondag 22 juni 2025 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow mensen uit Iran zijn blij dat hun eigen land wordt aangevallen?
Ja ze haten het regime daar, dat sowieso.
[ afbeelding ]
Iran voordat het huidige regime aan de macht kwam.
Ja juist omdat het tegen het regime is, Mensen uit Iran willen van dat regime af.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow mensen uit Iran zijn blij dat hun eigen land wordt aangevallen?
Ja ze haten het regime daar, dat sowieso.
[ afbeelding ]
Iran voordat het huidige regime aan de macht kwam.
quote:Op zondag 22 juni 2025 08:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En nu lopen ze allemaal weer met hoofdoekje
Zij maakt het verschil..quote:Op zondag 22 juni 2025 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja deze dames waren daar niet zo blij mee.
Dat absoluut!quote:Op zondag 22 juni 2025 08:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zij maakt het verschil..
Ellendig geloof.
De bron van alle kwaad.quote:
Door de eeuwen heen...dan mag je geloof wel op 1 zetten, als het gaat om oorlogen etcetera.quote:
Heb het artikel gelezen, Iran en Amerika zeggen beide wat andersquote:
Als dat zo zou zijn, kunnen ze zo nog een paar bommen verwachten.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het artikel gelezen, Iran en Amerika zeggen beide wat anders![]()
Trump zegt Fordo is weg een Iran zegt dat de schade meevalt en dat het complex nog te redden is.
https://nos.nl/collectie/(...)re-complexen-in-iran
Dat dacht ik dus ook. Ik zou als ik leider was mijn mond er over houden dat het nog te herstellen was in ieder gevalquote:Op zondag 22 juni 2025 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, kunnen ze zo nog een paar bommen verwachten.
Dan denken we er dus het zelfde over!quote:Op zondag 22 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik zou als ik leider was mijn mond er over houden dat het nog te herstellen was in ieder geval
Ja, soms denk ik hoe dom zijn jullie bezig, hou je bek dicht zegt niets, maar handelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |