Ik was niets aan het drinken momenteel.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de mod![]()
Het verbaasd mij dat je je niet verslikt
Je hoort het niet vaak dat iemand geen koffie of geen thee drinkt.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik drink ongeveer voor 80% water en dan soms water met citroen erin voor afwisseling.
De andere 20% is siroop/limonade[met water dus lol] wat frisdrank of chocomel / fristi en zulke dingen
Ik heb een vrij kinderlijke smaakpalette.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort het niet vaak dat iemand geen koffie of geen thee drinkt.
Niet dat het erg is natuurlijk. Chocomelk drink ik ook wel eens, In heb of de pure van Nutricia of ik maak hem zelf van echte cacao met warme melk, dat meestal in de winter
Gelukkig maar, ik zag je al weer spatelend en smakkend naar lucht Bolk proberen te typenquote:Op zondag 22 juni 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was niets aan het drinken momenteel.
ALs je dat lekker vindt niets mis mee tochquote:Op zondag 22 juni 2025 07:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij kinderlijke smaakpalette.
In een restaurant neem ik vaak friet met kipnuggets.
O, oke, dan wordt het tijd om zelf koffie te zetten en een ontbijtje te maken voor jou en Robquote:Op zondag 22 juni 2025 06:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehh. We zitten op de camping, geen ontbijtbuffet meer. Zondag pas weer als we onderweg zijn naar huis.
Gelukkig.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was niets aan het drinken momenteel.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-06-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Bedankt voor je attentie, altijd fijn als mensen rekening houden met bepaalde omstandighedenquote:Op zondag 22 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Dank je wel GG nu weet ik tenminste wat je aan het doen bent en kan ik er rekening mee houden wat ik post
Ik heb weinig zin om ruzie te krijgen als ik hem op dit moment wakker maakquote:Op zondag 22 juni 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, oke, dan wordt het tijd om zelf koffie te zetten en een ontbijtje te maken voor jou en Rob
Gebrokenglasquote:
ToTquote:Op zondag 22 juni 2025 07:48 schreef ToT het volgende:
Jaja doe maar rustig, ik ben er al hoor!
Goeiemorgen, en bolk!
quote:Op zondag 22 juni 2025 07:49 schreef Lovely het volgende:
Uitslapen? Ik was al vroeg wakker en lig nog in bed
Dus jij wordt vroeger wakker op druilerige dagen?quote:Op zondag 22 juni 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of uitslapen door het mooie weer, ja, zeg het maar
Mogguhh glasquote:
ToTquote:
Hey fijne manquote:Op zondag 22 juni 2025 07:48 schreef ToT het volgende:
Jaja doe maar rustig, ik ben er al hoor!
Goeiemorgen, en bolk!
Wat is dat, uitslapen?quote:
Daar ben ik wel jaloers op. Dat kunnen blijven liggen als je wakker bent.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:49 schreef Lovely het volgende:
Uitslapen? Ik was al vroeg wakker en lig nog in bed
We gaan een keer...quote:Op zondag 22 juni 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
Ik lees dat we binnenkort allemaal dood zijn trouwens?
Amerika heeft bommen gedropt in Iran op nucleaire installaties die Rusland aan het bouwen was, zo vlak voor de top in Den Haag?
Ik heb hier gelukkig nog een zak popcorn liggen.
Het is zondagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |