SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe nou gewoon eens op met vissen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar weet krijg toch geen antwoord. en is jou keuze dan. maarja wel jammer want wel benieuwd.![]()
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijftUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohh okquote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijftTrust nobody![]()
had vandaag voor het eerst Hollandse Nieuwe op, komt wel heel dichtbij zoquote:Uw ADH vitamine Worst
De een bestelt pizza, de ander grijpt een zak met masa (soort maismeel), perst taco's en heeft uiteindelijk vis tacos. Het grote verschil: de ander heeft een hoop meer afwasMaar nu gedaan, dus even wat ijs als toetje eten
![]()
![]()
Daar zat waarschijnlijk geen luchtje aan.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had vandaag voor het eerst Hollandse Nieuwe op, komt wel heel dichtbij zo![]()
Met de hele familie 's avonds mens-erger-je-niet spelen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijft![]()
ook datquote:Op zondag 22 juni 2025 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de hele familie 's avonds mens-erger-je-niet spelen.Uw ADH vitamine Worst
ik twijfel?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.Do what you love, love what you do!![]()
De laatste keer dat ik een grap over hem maakte kreeg ik een ban.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zoiets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
"Goeie pizza is gevaarlijk. Voor je het weet stel je existentiële vragen op een forum."quote:
zegt chatgptUw ADH vitamine Worst
@sp3c wat vinden we hiervan?quote:Op zondag 22 juni 2025 01:46 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik denk dat ik het woord 'neger' niet geheel gepast vind.
Net zo min als 'white', btw. Al schijnt dat wel de correcte(re) term te zijn voor "blanke mensen": witte mensen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: