Ja muzikaal vind ik het niet heel best.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor als je echt te weinig goeie nummers hebt
Bij mijn broer vrienden, een "normale" band, Be Careful, die speciaal lekkere nummers had ingestudeerd. Verder hadden de gasten een fotocameraatje en moesten ze zelf aan de bar bestellen. Geen tafels, op één na voor de ouders.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon zelf de playlist samengesteld op onze bruiloft.
Wij hadden 1 tafel met stoelen, verder wat statafels, maar vooral dansen was de bedoeling.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mijn broer vrienden, een "normale" band, Be Careful, die speciaal lekkere nummers had ingestudeerd. Verder hadden de gasten een fotocameraatje en moesten ze zelf aan de bar bestellen. Geen tafels, op één na voor de ouders.
Bij broer ook. Statafels.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hadden 1 tafel met stoelen, verder wat statafels, maar vooral dansen was de bedoeling.
Korn, Muse, Biffy Clyro, Everything Everything, Warhaus. Dat is het zo'n beetje. De rest is platte pop en of lompe rockquote:Op zondag 22 juni 2025 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat er, als je de muziek een beetje volgt, nog meer dan genoeg goede en relevante acts op PP staan. Als het zijn smaak niet is, betekent dat niet perse dat het vroeger allemaal beter was.
Heel veel dingen waren vroeger helemaal niet beter.
The last diner party, weezer en nog wel meer. Niet alles is mijn smaak, maar dat is voor PP ook niet zo belangrijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:04 schreef Vatta het volgende:
[..]
Korn, Muse, Biffy Clyro, Everything Everything, Warhaus. Dat is het zo'n beetje
Maar Krezip komt helemaal niet uit Limburg.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:42 schreef tong80 het volgende:
Nu voor de zevende keer Krezip op Pinkpop. Over Limburgs nationalisme gesproken.Van mij mag het hoor. Jacqueline blijft haar droom leven.
Details.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Maar Krezip komt helemaal niet uit Limburg.
Korn vind ik platter dan Káiser Chiefsquote:Op zondag 22 juni 2025 16:04 schreef Vatta het volgende:
[..]
Korn, Muse, Biffy Clyro, Everything Everything, Warhaus. Dat is het zo'n beetje. De rest is platte pop en of lompe rock
Eens.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:08 schreef brother52 het volgende:
The warning klinkt niet slecht. Het is redelijk voorspelbaar wat ze doen maar dan wel goed uitgevoerd.
Niet op tv dan…quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |