SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Bekijk deze YouTube-video
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Vrijdag:
- Pink
Zaterdag:
- Robbie Williams
Zondag:
- Red Hot Chili Peppers
[ afbeelding ]
Livestream: https://www.npo.nl/live/npo-culturaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Een beetje hetzelfde idee dat Queen doorging zonder Freddie Mercuryquote:Op zondag 22 juni 2025 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Faithless was echt een aanfluiting, en niet eens omdat ze te laat waren. Maxi Jazz is gewoon onvervangbaar en heeft de band onthoofd.
Je had er best wat van kunnen maken, maar met een lopend bandje een matige mix spelen op 3 nummers trekt natuurlijk ook niet heel erg. Er was ook geen tijd om ergens bij stil te staan. Het was wel een drama.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Faithless was echt een aanfluiting, en niet eens omdat ze te laat waren. Maxi Jazz is gewoon onvervangbaar en heeft de band onthoofd.
TLDP was echt heel goed jaquote:Op zondag 22 juni 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had er best wat van kunnen maken, maar met een lopend bandje een matige mix spelen op 3 nummers trekt natuurlijk ook niet heel erg. Er was ook geen tijd om ergens bij stil te staan. Het was wel een drama.
Sowieso had TLDP die main spot verdiend (zeker met Olivia erna)
, al was het dan niet half zo goed geweest waarschijnlijk
Niet? Jeetje. Wel femenine urge?quote:Op zondag 22 juni 2025 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
TLDP was echt heel goed ja
En dan speelden ze Sinner nog niet eens
Ah mooi. Dat is wel mijn favorietquote:Op zondag 22 juni 2025 10:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Yes, hier staat de setlist.
https://www.setlist.fm/se(...)rlands-635e264f.html
Die is erg fijn inderdaad. Altijd weer kippenvel als het refrein wordt ingezet met "Oh ballerina bend under the weight of it all..."quote:
En The Prodigy zonder Keith Flint.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde idee dat Queen doorging zonder Freddie Mercury
De Pistols.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En The Prodigy zonder Keith Flint.
En toch was The Prodigy een van de hoogtepunten van Rock am Ring.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En The Prodigy zonder Keith Flint.
the last diner partyquote:Op zondag 22 juni 2025 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Pistols.
Goeiemorgen
'Jij maakt de fout van elke oude man in elke generatie. Dat jij denkt dat jij goede smaak kent en dat jij de beste tijd hebt mogen meemaken.
Dat denken ze nu ook. En eenmaal oud is er weer andere muziek en vertier en dan mopperen de huidige jongeren daar weer over.
Het is gewoon gebrek aan reflectie.'
Jammer als ik zo overkom. Ik probeer juist up to date te blijven en niet de oude zeurneus. Het is natuurlijk zodat ik af en toe/vaak teruggrijp naar het verleden. Doe ik ook met voetballen. Ik word eerdaags 63. dan heb je een lang verleden. Natuurlijk betrap ik me wel zo nu en dan te negatief te zijn. Ik probeer dat te vermijden. Mede door een geweldige mail van @:Modus. Die zette me even op de plaats zonder me te veroordelen. Door gezondheid gisteren vroeg in de avond naar bed. Kom er net uit en ben even oorlogje aan het kijken. Straks weer Pinkpop en hopelijk genieten. Oh ja, is er nog iets wat ik terug moet kijken ?
Straks eens checken.quote:
Personal Trainerquote:
Achja, ze speelden wel livequote:
Ok. Valt niet tegen. Wel veilig.quote:
Staat wel in beeld iig.quote:
Bij de Soundmixshow stond ook meestal Live gezongen in beeld, maar dat was ook niet live, behalve de finale.quote:
Yup, nieuwe werk viel ook meteen lekkerquote:
Oké ben benieuwd. Ik vond ze vorig jaar op DTRH ook echt heel goed.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, nieuwe werk viel ook meteen lekker
Dit was inderdaad het gevalquote:Op zondag 22 juni 2025 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat mij opviel bij TLDP, dat het gejuich uit het publiek veel hoger en scheller klonk dan gemiddeld, alsof er bijna alleen maar meisjes en vrouwen voor het podium stonden.
Jij denkt dat er gisteren mannen op het terrein waren? Alleen huisvaders die met hun dochter naar Olijfje moesten kijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat mij opviel bij TLDP, dat het gejuich uit het publiek veel hoger en scheller klonk dan gemiddeld, alsof er bijna alleen maar meisjes en vrouwen voor het podium stonden.
Verveelt me altijd een beetje snel.quote:
Oké opa.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:08 schreef Vatta het volgende:
Hee gister even naar de tv uitzending zitten kijken maar dacht even dat het songfestival gaande was. Wat was dit voor freakshow. Foute jaren 90 LHBTQ playback acts verpakt in een nieuw jasje. En daar ruim 300 ballen voor neerleggen. Pinkpop is wel bizar achteruit gegaan zeg.
Ja heb ik ook wel. Ben niet echt van de "blues"' Misschien ook een beetje chauvinisme.quote:
Omdat er, als je de muziek een beetje volgt, nog meer dan genoeg goede en relevante acts op PP staan. Als het zijn smaak niet is, betekent dat niet perse dat het vroeger allemaal beter was.quote:
Ach laat ook maar.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat er, als je de muziek een beetje volgt, nog meer dan genoeg goede en relevante acts op PP staan. Als het zijn smaak niet is, betekent dat niet perse dat het vroeger allemaal beter was.
Heel veel dingen waren vroeger helemaal niet beter.
Op een 1 of andere manier heeft deze band altijd een zwak stuk in de setlist. Laatste nummers vind ik wel weer wat leuker.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel. Ben niet echt van de "blues"' Misschien ook een beetje chauvinisme.
Ik bedacht me net dat The Black Crowes rauwer, gevarieerder en spannender is/was.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op een 1 of andere manier heeft deze band altijd een zwak stuk in de setlist. Laatste nummers vind ik wel weer wat leuker.
Ok opa.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu staan op Pinkpop meestal al (voor mij) wat minder interessanter bands dan op bijv Lowlands, maar het is meestal wel zo dat op TV precies de acts worden uitgezonden die ik niet had hoeven zien.
betekent niet dat ze er niet stonden, natuurlijk.
PP is qua ontdekken van muziek niet bepaald meer leidend ook, mede door de opzet van het festival en vooral, denk ik, de enorme concurrentie. Andere festivals zijn daar nu geschikter voor, zoals idd Lowlands, BKS, DTRH bijvoorbeeld. Desalniettemin word je soms ook op dat vlak wel eens verrast op PP, zoals een paar jaar geleden met the Hu wat ik echt heel leuk ben gaan vinden.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu staan op Pinkpop meestal al (voor mij) wat minder interessanter bands dan op bijv Lowlands, maar het is meestal wel zo dat op TV precies de acts worden uitgezonden die ik niet had hoeven zien.
betekent niet dat ze er niet stonden, natuurlijk.
Ja, wel in dit genre ja.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat The Black Crowes rauwer, gevarieerder en spannender is/was.
Tis ook niet helemaal mijn ding, maar zo op de achtergrond, terwijl je wat anders aan het doen bent, is het niet irritant ofzo.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:48 schreef tong80 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik ook weer een net niet bandje. Net geen Poques, geen Toy Dols.
Leuk voor het Lima podium op Lowlands, maar niet goed genoeg voor zo'n groot podium.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:48 schreef tong80 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik ook weer een net niet bandje. Net geen Poques, geen Toy Dols.
Veredelde bruiloftsbandquote:Op zondag 22 juni 2025 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tis ook niet helemaal mijn ding, maar zo op de achtergrond, terwijl je wat anders aan het doen bent, is het niet irritant ofzo.
Wij hadden gewoon zelf de playlist samengesteld op onze bruiloft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |