Dit was inderdaad het gevalquote:Op zondag 22 juni 2025 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat mij opviel bij TLDP, dat het gejuich uit het publiek veel hoger en scheller klonk dan gemiddeld, alsof er bijna alleen maar meisjes en vrouwen voor het podium stonden.
Jij denkt dat er gisteren mannen op het terrein waren? Alleen huisvaders die met hun dochter naar Olijfje moesten kijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat mij opviel bij TLDP, dat het gejuich uit het publiek veel hoger en scheller klonk dan gemiddeld, alsof er bijna alleen maar meisjes en vrouwen voor het podium stonden.
Verveelt me altijd een beetje snel.quote:
Oké opa.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:08 schreef Vatta het volgende:
Hee gister even naar de tv uitzending zitten kijken maar dacht even dat het songfestival gaande was. Wat was dit voor freakshow. Foute jaren 90 LHBTQ playback acts verpakt in een nieuw jasje. En daar ruim 300 ballen voor neerleggen. Pinkpop is wel bizar achteruit gegaan zeg.
Ja heb ik ook wel. Ben niet echt van de "blues"' Misschien ook een beetje chauvinisme.quote:
Omdat er, als je de muziek een beetje volgt, nog meer dan genoeg goede en relevante acts op PP staan. Als het zijn smaak niet is, betekent dat niet perse dat het vroeger allemaal beter was.quote:
Ach laat ook maar.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat er, als je de muziek een beetje volgt, nog meer dan genoeg goede en relevante acts op PP staan. Als het zijn smaak niet is, betekent dat niet perse dat het vroeger allemaal beter was.
Heel veel dingen waren vroeger helemaal niet beter.
Op een 1 of andere manier heeft deze band altijd een zwak stuk in de setlist. Laatste nummers vind ik wel weer wat leuker.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel. Ben niet echt van de "blues"' Misschien ook een beetje chauvinisme.
Ik bedacht me net dat The Black Crowes rauwer, gevarieerder en spannender is/was.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op een 1 of andere manier heeft deze band altijd een zwak stuk in de setlist. Laatste nummers vind ik wel weer wat leuker.
Ok opa.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu staan op Pinkpop meestal al (voor mij) wat minder interessanter bands dan op bijv Lowlands, maar het is meestal wel zo dat op TV precies de acts worden uitgezonden die ik niet had hoeven zien.
betekent niet dat ze er niet stonden, natuurlijk.
PP is qua ontdekken van muziek niet bepaald meer leidend ook, mede door de opzet van het festival en vooral, denk ik, de enorme concurrentie. Andere festivals zijn daar nu geschikter voor, zoals idd Lowlands, BKS, DTRH bijvoorbeeld. Desalniettemin word je soms ook op dat vlak wel eens verrast op PP, zoals een paar jaar geleden met the Hu wat ik echt heel leuk ben gaan vinden.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu staan op Pinkpop meestal al (voor mij) wat minder interessanter bands dan op bijv Lowlands, maar het is meestal wel zo dat op TV precies de acts worden uitgezonden die ik niet had hoeven zien.
betekent niet dat ze er niet stonden, natuurlijk.
Ja, wel in dit genre ja.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat The Black Crowes rauwer, gevarieerder en spannender is/was.
Tis ook niet helemaal mijn ding, maar zo op de achtergrond, terwijl je wat anders aan het doen bent, is het niet irritant ofzo.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:48 schreef tong80 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik ook weer een net niet bandje. Net geen Poques, geen Toy Dols.
Leuk voor het Lima podium op Lowlands, maar niet goed genoeg voor zo'n groot podium.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:48 schreef tong80 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik ook weer een net niet bandje. Net geen Poques, geen Toy Dols.
Veredelde bruiloftsbandquote:Op zondag 22 juni 2025 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tis ook niet helemaal mijn ding, maar zo op de achtergrond, terwijl je wat anders aan het doen bent, is het niet irritant ofzo.
Wij hadden gewoon zelf de playlist samengesteld op onze bruiloft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |