Je dacht toch niet dat Amsterdammers aan dit soort onzin mee doen he?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Zoddie het volgende:
Is alleen de grachtengordel uitgenodigd of zo?
Diversiteit komt niet overheen met Amsterdamse bevolking.
zij niet alleen .....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat zou die meid in de struikjes hebben gedaan?
Alleen figuren die nooit in Amsterdam komen en hun beeld op Telegraaf-artikelen baseren denken dat heel Amsterdam bestaat uit gore buutnlanders en linkse woke-gekkies met paars haar. De realiteit is echter dat je struikelt over de Anne-Fleursquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Zoddie het volgende:
Het geheel oogt sowieso nogal homogeen, niet alleen qua kleur maar ook qua type mens en hoe ze gekleedt zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Zoddie het volgende:
Dat er zo veel alternatievelingen wonen, is idd een steeds achterhaalder beeld.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:45 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Alleen figuren die nooit in Amsterdam komen en hun beeld op Telegraaf-artikelen baseren denken dat heel Amsterdam bestaat uit gore buutnlanders en linkse woke-gekkies met paars haar. De realiteit is echter dat je struikelt over de Anne-Fleurs
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk die willen dit topic niet missen!
Ja maar wel insta-piccas.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef MadMaster het volgende:
En dan afsluiten met dit.
Heb je uren voor in de rij gestaan, uitgehongerd en dorstig als een paard, de A10 3 keer op en neer gelopen en dan krijg je dit.
Het is mooi geweest, the party is over.
Tot over 50 jaar!
Niet getreurd, die zien we binnenkort bij de AVRO tros muziekshow op het plein, daarom mocht AT5 daar niet filmen.quote:
ja was gezelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
He wat jammer.
Wel genoten, vooral hier.
Klopt. Al zit hier ook wel een fors deel wat uit R'dam, Utrecht, Breda en Enschede komt voor een dagje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het geheel oogt sowieso nogal homogeen, niet alleen qua kleur maar ook qua type mens en hoe ze gekleedt zijn.
[..]
Dat er zo veel alternatievelingen wonen, is idd een steeds achterhaalder beeld.
morgenavond pas .....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet getreurd, die zien we binnenkort bij de AVRO tros muziekshow op het plein, daarom mocht AT5 daar niet filmen.
so far so good, dat had zomaar heel erg anders kunnen aflopenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:01 schreef Toefjes het volgende:
Nou, volgens mij was het al met al toch wel een geslaagd feest. Gelukkig geen gewonden.
Danny de Munck was er vanmiddag ff,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:02 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Klopt. Al zit hier ook wel een fors deel wat uit R'dam, Utrecht, Breda en Enschede komt voor een dagje.
De 'echte' Amsterdammer heb ik niet echt gezien vandaag tussen alle plukjes op AT5. Maar goed, die zie ik al jaren niet meer hier. Verder volgens mij wel allemaal meegevallen vandaag. Al voelt de JOMO prima.
Die woont al 40 jaar in Purmerend.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Danny de Munck was er vanmiddag ff,![]()
Ik na mijn eerste bezoek in 1978, en een kleine 40 edities daarna, inmiddels niet meer…quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:09 schreef raptorix het volgende:
Ik kan iedereen trouwens Kwaku aanraden.
Jammer, waarom niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik na mijn eerste bezoek in 1978, en een kleine 40 edities daarna, inmiddels niet meer…
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Zijn ballen ken ik wel, maar de spies van Dries nog niet.
@:maily, jij wel?
[ afbeelding ]
Omdat het totaal geen spontane meetings meer zijn, zoals waar Kwakoe ooit mee begonnen is. Met een voetbaltoernooi met teams uit de Bijlmer, waar moeders met een pan nasi en een portie fladder of bloedworst langs de kant stonden, waar vader met z'n kanariepiet of andere vogel liep te pronken en er gedobbeld werd om geld.quote:
Dat is het helaas inderdaad. Heb zelf in mijn jeugd ooit een demowedstrijd American Football (moet in 2004 geweest zijn) mogen spelen om de eenmalige Kwakoebowl. Zelden zo'n vrijzinnig en spontaan feestje meegemaakt. De geur van moksi metie en roti vloog over het veld en langs de kant alleen maar enthousiaste mensen. En na de wedstrijd gewoon met zijn allen eten en inderdaad alle standjes langs.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het totaal geen spontane meetings meer zijn, zoals waar Kwakoe ooit mee begonnen is. Met een voetbaltoernooi met teams uit de Bijlmer, waar moeders met een pan nasi en een portie fladder of bloedworst langs de kant stonden, waar vader met z'n kanariepiet of andere vogel liep te pronken en er gedobbeld werd om geld.
Elk jaar zie je nu dezelfde standhouders op exact dezelfde plekken met prijzen voor drank en eten die opgedreven worden door de kosten voor de standhouders.
En net zoals vandaag, van gedirigeerde 'feestjes' ben ik niet zo.
En dus was onze laatste Kwaku alweer 3 jaar geleden en slaan we sindsdien dit festival over…
Maar daar dan ook in zijn gele zwembroekquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Niet getreurd, die zien we binnenkort bij de AVRO tros muziekshow op het plein, daarom mocht AT5 daar niet filmen.
Ik hoop het,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar daar dan ook in zijn gele zwembroek![]()
Zeker, gruwelijk maar ik ga kijken!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar daar dan ook in zijn gele zwembroek![]()
Eens, maar dat zie je eigenlijk bij elk festival wel, ik vind het nog steeds leuk in vergelijking met andere zaken, probleem is dat je eigenlijk geen kleinschalige festivals meer kunt draaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het totaal geen spontane meetings meer zijn, zoals waar Kwakoe ooit mee begonnen is. Met een voetbaltoernooi met teams uit de Bijlmer, waar moeders met een pan nasi en een portie fladder of bloedworst langs de kant stonden, waar vader met z'n kanariepiet of andere vogel liep te pronken en er gedobbeld werd om geld.
Elk jaar zie je nu dezelfde standhouders op exact dezelfde plekken met prijzen voor drank en eten die opgedreven worden door de kosten voor de standhouders.
En net zoals vandaag, van gedirigeerde 'feestjes' ben ik niet zo.
En dus was onze laatste Kwaku alweer 3 jaar geleden en slaan we sindsdien dit festival over…
Baal jij nou eigenlijk nog dat het niet uit is gelopen op een totaal fiasco? Ja he?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
13.000 euro dus gejat
https://www.at5.nl/artike(...)-festival-op-de-ring
Laten we even wachten totdat we de echte cijfers zien hoeveel dit nou gekost heeft?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:14 schreef Raw85 het volgende:
Baal jij nou eigenlijk nog dat het niet uit is gelopen op een totaal fiasco? Ja he?
Jouw conclusie zal toch zijn dat het teveel is en dat Halsema op moet rottenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laten we even wachten totdat we de echte cijfers zien hoeveel dit nou gekost heeft?
Hectometerpaaltjes zijj 200 per stuk... 6000 euro.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
13.000 euro dus gejat
https://www.at5.nl/artike(...)-festival-op-de-ring
Plottwist, de leverancier heeft ze zelf gejat. En hangt voor dat geld straks de gebruikte weer opquote:Op maandag 23 juni 2025 20:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hectometerpaaltjes zijj 200 per stuk... 6000 euro.
7000 euro om ze te laten plaatsen? iemand wordt hier heel rijk van.
welke gek gaat de serienummers controleren?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Plottwist, de leverancier heeft ze zelf gejat. En hangt voor dat geld straks de gebruikte weer op
Volgens mij was het een leuk feestje. Graag volgende keer alleen op een geschiktere locatie i.p.v. op de snelweg ;-).quote:Op maandag 23 juni 2025 20:24 schreef Nober het volgende:
Prachtig verlopen feest vol inclusiviteit wat staan wij ontzettend in onze kracht, kan dit niet maandelijks georganiseerd worden?
Ik weet niet of er nou vanmorgen alweer een festival op de ring was maar mensen stonden wel massaal in de rij.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:24 schreef Nober het volgende:
Prachtig verlopen feest vol inclusiviteit wat staan wij ontzettend in onze kracht, kan dit niet maandelijks georganiseerd worden?
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nou vanmorgen alweer een festival op de ring was maar mensen stonden wel massaal in de rij.
merciquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:43 schreef Kim-Holland het volgende:
@:maily
Ik zag deze en moest direct aan jou denken.![]()
Bij gebrek aan een Dries-topic ff hier gedropt.
[ afbeelding ]
Staat nu een premium artikel op ad.nl. Met alles wat we nu weten had dit festival nooit een vergunning mogen krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jouw conclusie zal toch zijn dat het teveel is en dat Halsema op moet rotten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |