zie niets op de stream daarvanquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Schijnt flink uit de hand te lopen nu.
Antyfus loopt ook mee. Die moeten sowieso klappen krijgen, en hard ook.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Live.
XR krijgt klappen. [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Eindelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Live.
Ik zit mobiel en krijg mijn info vab de dagbladen. De demonstranten zouden meerdere pogingen gedaan hebben om de snelweg te bezetten, maar ze zouden telkens terug zijn gedrongen. Een actievoerder zou met de ambulance afgevoerd zijn.quote:
vind wel meevallen allemaalquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en krijg mijn info vab de dagbladen. De demonstranten zouden meerdere pogingen gedaan hebben om de snelweg te bezetten, maar ze zouden telkens terug zijn gedrongen. Een actievoerder zou met de ambulance afgevoerd zijn.
klinkt als heerlijke entertainmentquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en krijg mijn info vab de dagbladen. De demonstranten zouden meerdere pogingen gedaan hebben om de snelweg te bezetten, maar ze zouden telkens terug zijn gedrongen. Een actievoerder zou met de ambulance afgevoerd zijn.
kijk de livestream, gebeurt bijna nietsquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:05 schreef L3viathan het volgende:
[..]
klinkt als heerlijke entertainment
Wel bijzonder dat dat nu in een keer wel kan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Live.
Tandjes rapenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Schijnt flink uit de hand te lopen nu.
HOU OP MET FAKE NEWS, ZE ZITTEN ALLEEN MAAR OP DE GROND TE ZINGENquote:
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Antyfus loopt ook mee. Die moeten sowieso klappen krijgen, en hard ook.
TR's zetten naar dit stuk gespuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Domme mening, aansteller. hm ja dat is een goeie discussie.![]()
Ze deden een aantal keer pogingen om erdoor te komen en liepen tegen wapenstokken aan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker ik hoop dat ze dit ook op de "normale" demonstraties door gaan voeren, zodat de normale mensen ook geen last ervan hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat dat nu in een keer wel kan.
Exact. Nu wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De snelweg vrijhouden kan dus gewoon.
pali vlaggen, terroristen outfits, hamas sjaals.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Live.
Ik weet wie het zegt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
TR's zetten naar dit stuk gespuis.
En blijven doen.
Kortom reltrappes met een behoorlijk wat losse draadjes die kortsluiting maken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
pali vlaggen, terroristen outfits, hamas sjaals.
Damn.
'klimaat' protest van een stel pogromsteunende Jodenmensenhaters en nazifans.
Omdat er een noodverordening van kracht is zal er ingegrepen worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. Nu wel.
Aankomend weekend kan de rest van den haag weer de tyfus genieten.
Ben zo klaar met deze selectieve overheid en autoriteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |