'Ere we go!quote:
Navond!quote:
Ik had me er meer zorgen om gemaakt als er een diner met Khameini gepland stond.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:39 schreef Jason22 het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar ik hoop dat het diner met onze koning wel doorgaat dinsdag.
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:37 schreef Cattivo het volgende:
Nu nog een op de bunker van die haatbaard.
Was hij niet de gastspreker op het partijcongres van GL?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had me er meer zorgen om gemaakt als er een diner met Khameini gepland stond.
Dat zou de pvda proberen te regelen had ik gehoord.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had me er meer zorgen om gemaakt als er een diner met Khameini gepland stond.
Dat is wel even een spannend momentje voor de Teletekst tikkert.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:41 schreef heywoodu het volgende:
BAM, zei het, hoofdletterwaardig
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze Assad achterna gaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:43 schreef UitStraling het volgende:
Of er rollen morgenvroeg Karrar tanks de grens met Irak over.
Of het Iraanse regime vlucht naar Rusland.
De eerste optie zal prijsschieten worden voor de Amerikaanse en Isralische luchtmacht.
Kan ik een reisje boeken om te kijken of er nog wat van Bam over is na de aardbeving van 2003.
Die hebben hun eigen Ayatollah genaamd Franske.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was hij niet de gastspreker op het partijcongres van GL?
Ik wens ze veel succes daar ze zullen het nodig hebben met die enorme berg duur spul wat daar voor de kust ligt…quote:
“Geen B2’s meer naar Amerika!!”quote:Op zondag 22 juni 2025 02:43 schreef oblo het volgende:
Nu wacht de hele wereld vol spanning af op de volgende motie van Kati Piri.
The greatest hoofdletters op de NOS Teletekst everquote:Op zondag 22 juni 2025 02:42 schreef Perrin het volgende:
Nou dan heb je het wel voor elkaar. Hoofdletters op teletekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |