In 4K op mn prachtige oledquote:Op zondag 22 juni 2025 02:22 schreef UitStraling het volgende:
Beter hebben die B-2 piloten wel een tof filmpje getrokken van Fordow
Bleh te laat, ik kijk wel in wat voor shitshow ik wakker word morgen.quote:
er zijn al wat beelden (ongeverifieerd)quote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Anderhalf uur geleden en nog geen beelden oid uit de regio
Ja een van de actievere Osints kreeg een repost van Trump.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, Trump post iets van een Osint-account en nu post men dat hij dat zegt?
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Anderhalf uur geleden en nog geen beelden oid uit de regio
En kunnen ze dat uranium dan niet allang verplaatst hebben? Als dat zo is kunnen ze er alsnog binnen no time een nuke van maken als dit voorbij is…quote:Op zondag 22 juni 2025 02:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Vraag me af of ze daadwerkelijk de reactor in Fordow hebben kunnen raken. Het was volgens mij niet bekend hoe diep die zooi zat.
Dat verrijkt uranium tracen zal wel erg hoog op de lijst van de taken staan van inlichtingendiensten.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En kunnen ze dat uranium dan niet allang verplaatst hebben? Als dat zo is kunnen ze er alsnog binnen no time een nuke van maken als dit voorbij is…
Of ze zaten nog veel dieper dan iedereen dacht…zoveel onzekerheden.
Al debunked dit is oud zie ik net. 3 dagen oud. Dan zijn er idd nog geen beelden.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Even zelf uploaden dan maar, ik vermoed Isfahan, fordow is meer afgelgeven vgm.
Ik heb de toespraak al via zeer ultra geheime bronnen ontvangen.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:27 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Bleh te laat, ik kijk wel in wat voor shitshow ik wakker word morgen.
9 maar liefst, ik dacht 8, dan hebben ze er nog net genoeg over om China en Rusland de bibbers te geven.quote:
3 per site denk.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
9 maar liefst, ik dacht 8, dan hebben ze er nog net genoeg over om China en Rusland de bibbers te geven.
Wordt ontkracht. Zijn oude beeldenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Dit schijnen oude beelden te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Dat zou in theorie niet uit hoeven maken. Als je bijvoorbeeld 200m onder de grond zit, heb je ook ventilatieschachten, toegangslocaties, liften/schachten, elektriciteitstoevoer etc. nodig.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En kunnen ze dat uranium dan niet allang verplaatst hebben? Als dat zo is kunnen ze er alsnog binnen no time een nuke van maken als dit voorbij is…
Of ze zaten nog veel dieper dan iedereen dacht…zoveel onzekerheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |