Zowel de slachtoffers in de Gazastrook als de slachtoffers van 7 oktober is beide het resultaat van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Bullshit ik heb geen moment 7 oktober ontkent. Waarom zou ik. Het is nogal vermoeiend dat we het meer dan 60.000 doden later nog steeds over die oorspronkelijke 1200+- bruut vermoorde onschuldige mensen hebben.
De Palestijnse vlag is natuurlijk gelinkt aan moslimfundamentalisme, terrorisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten. Het is eigenlijk een symbool van haat. De Israëlische vlag voor het enige Joodse land ter wereld met een liberale democratie en Westerse normen en waarden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Palestijnse vlag snap ik meer. Want mensen die geloven in twee staten geloven in een Palestina. Daarbij is dat niet direct steun voor Hamas. Met een Iraanse vlag zou ik niet snel lopen want dat lijkt nogal snel op steun voor een van de meer kansloze regime's op aarde. Maar de Israelische vlag vind ik ook nogal bijzonder hoor dat mensen daarmee nog te koop lopen.
Blijkbaar heeft de VS minimaal 20 van die GBU-57 bommen (bevestigd) en wordt het totaal geschat op 30 tot 40 stuks. Schaarse middelen dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op traditionele op en neertjes van de B-2's, Whiteman - target - Diego Garcia - target - Whiteman.
Weet alleen niet of ze die bommen ook op Diego Garcia hebben, dacht van niet.
Meteen een vliegticket richting Teheran geven, ik betaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:41 schreef HowardRoark het volgende:
Ongelofelijk maar waar, vandaag blijkbaar in Londen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Maar eerst even die vrouw doodschieten met haar walgelijke blote haren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen een vliegticket richting Teheran geven, ik betaal.
Dat doen ze aan 'the right side of history' kennelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar eerst even die vrouw doodschieten met haar walgelijke blote haren.
Die zijn geestelijk totaal niet in orde toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat doen ze aan 'the right side of history' kennelijk.
Naar plekje om je te bevinden als vrouw of LGBTQ, maar dat mag de ideologische pret blijkbaar niet drukken.
'Choose the right side of history'quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:41 schreef HowardRoark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Als je een keer joejoe roept als vrouw met spiernaakte haren in hartje Teheran scheuren ze je in duizend stukjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
'Choose the right side of history'
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
Ja met de Palestijnse laat je zien dat je voor westerse waarden als mensenrechten en zelfbeschikking staat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Zwaaien met de Palestijnse vlag heeft maar een piepklein beetje een andere lading dan zwaaien met de Israëlische vlag gelukkig.
Klopt, de Palestijnse vlag wordt nu gewapperd om voor vrede te zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Zwaaien met de Palestijnse vlag heeft maar een piepklein beetje een andere lading dan zwaaien met de Israëlische vlag gelukkig.
Naar ik las zou met een geladen MOP aan boord het maximale landingsgewicht overschreden worden en daardoor te grote risico's verbonden zijn aan een dergelijke landing.quote:
Wat is hier ongelofelijk aan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:41 schreef HowardRoark het volgende:
Waar slaat dat nou op?quote:img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 21 juni 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loopt die nou met een foto van Frans Timmermans?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:41 schreef HowardRoark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ze kunnen altijd landen. Anders zou je een probleem hebben met een defect oid onderweg. Moet je dan je bommen ergens op gaan gooien ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:52 schreef littlemindy het volgende:
Naar ik las zou met een geladen MOP aan boord het maximale landingsgewicht overschreden worden en daardoor te grote risico's verbonden zijn aan een dergelijke landing.
Maar corrigeer me als ik onzin gelezen heb.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Loopt die nou met een foto van Frans Timmermans?
Inmiddels kan er niets anders meer worden geconcludeerd dan dat dit gewoon trollen is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is hier ongelofelijk aan?
Israel steunen met de huidige aanvallen op MEERDERE soevereine landen, zonder enige aanleiding, is gewoon walgelijk en absoluut de verkeerde kant van de geschiedenis steunen.
Iran is zeker geen top land, maar wordt nu zonder aanleiding kapot geschoten.
Gewone wetenschappers worden vermoord.
Waarom?
Omdat het terroristische Israel wil bepalen wat er in de wereld gebeurd.
Waar is ook alweer dat PvdA-GL congres aan de gang?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd landen. Anders zou je een probleem hebben met een defect oid onderweg. Moet je dan je bommen ergens op gaan gooien ofzo?
Geen idee, maar ik zag deze week wel dit plaatje langskomen:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe het met dit moedige meisje is afgelopen?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ndergoed-uit-protest
Weet ik veel, Google haar naam, slimmerik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe het met dit moedige meisje is afgelopen?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ndergoed-uit-protest
Ik ben blij dat jij mijn buurvrouw niet bent, af en toe is het wel lekker om stil te staan bij de kleine geneugten in het leven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, Google haar naam, slimmerik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |