SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat zou heel fijn zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we tot eind morgenochtend nog steeds lol hebben!Breekt zo lekker 't weekend doormidden.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een halve Jos Brinkie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef sp3c het volgende:
Maar hoe hoog waren die bonussen ongeveer dan?![]()
Das godverdomme keiliefquote:Well, life can be a riot
Of Sandra Reemer eigenlijk, die zogenaamd een ton bij de winnaars thuis kwam afleveren, maar wat ook gelijk weer meegenomen werd.![]()
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:26 schreef sp3c het volgende:
Maar hoe hoog waren die bonussen ongeveer dan?
en ik heb niet gezocht maar de hele aanleiding was dat ze als politie medewerkers collectief toen een rechtszaak hebben aangespannen tegen de staat.
dat verliep ofzo en heeft iedereen die uitkering gehad. maar pin me niet vast op details. dat is wat ik hoorde onder lunch pauze he.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.
en ik heb niet gezocht maar de hele aanleiding was dat ze als politie medewerkers collectief toen een rechtszaak hebben aangespannen tegen de staat.
dat verliep ofzo en heeft iedereen die uitkering gehad. maar pin me niet vast op details. dat is wat ik hoorde onder lunch pauze he.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Je hebt ergens iets gehoord maar je kunt het ook wel helemaal mis hebben, maar toch heb je er wel een mening over als het echt zou zijn, ook al heb je er ook wel begrip voor.
Helder!![]()
![]()
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niksquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor ook maar een verhaal he? maar volgens mij half ton meegekregen nog even.
maar geloof wel dat dat zo ging en okeeeeee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Net als die hont die nergens meer voor betaald.quote:Well, life can be a riot
En toch moeten we er een mening over hebben!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niks![]()
![]()
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt ergens iets gehoord maar je kunt het ook wel helemaal mis hebben, maar toch heb je er wel een mening over als het echt zou zijn, ook al heb je er ook wel begrip voor.
Helder!
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil eigenlijk met mijn kayak het water op. Ik wil eigenlijk een lange wandeling gaan maken.
Maar ik heb een hoop was die opgevouwen moet worden, een woonkamer die een grote puinhoop is, en ik ga woensdag al op vakantie. Dus maar even een lekker muziekje opzetten en aan de slag![]()
![]()
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.Well, life can be a riot
Dus de hond van de vrouw van je collega die connecties heeft bij de recherche vertelde iets wat je niet helemaal tof vindt en dus moeten we het er hier over hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan het mis hebben. maar ik ga uit wat collega verteld over zijn vrouw die bij de politie werkte als rechercheur
Dat vertelde hij mij dus. ik heb het niet nagecheckt natuurlijk. maar het kwam geloofwaardig over.Helder!
![]()
Ignorance is bliss, dus laten zoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar wij horen het van jou, nu weten we nog niks![]()
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt me ook wel mooi om van een "van horen zeggen" mening gewoon een feit te kunnen maken wat je met zelfvertrouwen over DTS heen uitstrooit.
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.![]()
Ik krijg alleen bolussenquote:Well, life can be a riot
Het hep op Feesb.....ach laat ook maar!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggen![]()
![]()
Ja volgens mij is dat ook zo, begreep ik van iemandquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op FOK!? Heb ik van horen zeggenWell, life can be a riot
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Eigenlijk een soort meeuwen gedrag dus toch.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker belangrijk, stoppen we geen tijd in.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik dacht er nog over om dat ff verder te zoeken, want zoals hij verteld is dat gebeurt en vast wat over te vinden.
Maar ben daar dan ook weer te lui over, mss is dat aan journalistiek ofzo om uit te zoeken.
Ik geloof het wel want sowieso en dit speelt vanaf 10 jaar terug wss, ik geloof het wel dat het zo gegaan is en voor wie moeite wil doen om na te zoeken ook vast nog wel wat te vinden.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: