Heb ruim 23 jaar een aeg bovenlader gehad, het aanzet knopje werkte na ca 20 jaar niet meer goed. Er waren een paar redenen om een nieuwe te kopen maar omdat ik ook een droger wilde kon ik nu geen bovenlader kopen maar vind dat nog steeds het fijnst.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ook een AEG bovenlader. Maar dit merk gaat wel onderaan de lijst als deze machine vervangen moet worden.
Kreng vreet lagers. Oke daar is de zooi ook op gebouwd. Lager compleet in een grote kunststof dop met schroefdraad. Met het juiste gereedschap in een half uur te vervangen.
Als ik ook maar een hele kleine kans zou zien, had ik nu al geboekt voor alle 3 de dagen. Maar ik moet reeel blijven helaasch... en sparen, vrouwlief gaat maandag weer naar een huis kijken, veel gegadigden maar ze mag als eerste. Met een zakje geld mee om direct te tekenen als er geen rare dingen zijn, dan zouden we er vanaf dinsdag in kunnenquote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik ook maar een hele kleine kans zou zien, had ik nu al geboekt voor alle 3 de dagen. Maar ik moet reeel blijven helaasch... en sparen, vrouwlief gaat maandag weer naar een huis kijken, veel gegadigden maar ze mag als eerste. Met een zakje geld mee om direct te tekenen als er geen rare dingen zijn, dan zouden we er vanaf dinsdag in kunnen
Jammer maar heel begrijpelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 23:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik ook maar een hele kleine kans zou zien, had ik nu al geboekt voor alle 3 de dagen. Maar ik moet reeel blijven helaasch... en sparen, vrouwlief gaat maandag weer naar een huis kijken, veel gegadigden maar ze mag als eerste. Met een zakje geld mee om direct te tekenen als er geen rare dingen zijn, dan zouden we er vanaf dinsdag in kunnen
Overveggquote:Op maandag 23 juni 2025 23:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
En dan is het exit honden hotel?
Hoorde van het weekend trouwens van een honden wasstraat 🤓 Alfie, de Labrador poodle vond het prachtig! Inclusief shampoo en/of anti teken behandeling.
https://www.steckutrecht.nl/service/hondenwasstraat/ 😂
Oh ja, ook jaaaaaren gehad. Wat een fijn ding was dat!quote:Op maandag 23 juni 2025 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ruim 23 jaar een aeg bovenlader gehad, het aanzet knopje werkte na ca 20 jaar niet meer goed. Er waren een paar redenen om een nieuwe te kopen maar omdat ik ook een droger wilde kon ik nu geen bovenlader kopen maar vind dat nog steeds het fijnst.
Tipica kan zo'n vakantieuitje naar de bbq bij Lucky_Strike wel organiserenquote:Op maandag 23 juni 2025 23:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Deze geldt voor mij/ons ook.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had de ‘uitnodiging' gezien, maar ik weet nog even niet hoe onze weekenden in augustus precies gaan verlopen. Maar dat zal vast geen reden voor je zijn om niet al een datum vast te leggen.
Mocht ik dan aanwezig kunnen (en mogen) zijn, dan laat ik dat weten…
Icebird?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Zojuist op het ochtendrondje met Mooitje & schattige hond:
[ afbeelding ]
Frans eten bij de Chinees wordt lastigerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Chinees eten bij Frans
Je wordt niet thuisgebracht
Ja ik heb eigenlijk wel spijt dat ik niet vanaf het begin in 2011 gewoon elk jaar even een afhaalprijslijst meegenomen heb daarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:25 schreef fietsie het volgende:
Ik schrok met onlangs het apezuur toen ik moest afrekenen bij de chinees; was er een tijdje niet geweest maar die doen zeer zeker mee aan het opdrijven van de inflatie...
Helaas is die Chinees gesloten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Chinees eten bij Frans
Je wordt niet thuisgebracht
"ik moet weer chinees hebben"?quote:
Absoluut, we vermaken ons altijd wel. We hebben nog een aantal dingen op de shortlist staan deze week. Morgen gaan we weer op stap, vandaag is het weer klussen en tuinieren.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooiii
NL is hartstikke leuk voor allerlei uitstapjes tijdens een vakantie he![]()
Verstandig doen is verstandigquote:Op maandag 23 juni 2025 23:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jammer!quote:
IJsvogelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Zojuist op het ochtendrondje met Mooitje & schattige hond:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |