abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218003221
pi_218003255
@Tele6, ik zou gewoon alles vegetarisch doen. Makkelijker, veiliger, leuker want iedereen kan in elk geval wat dat betreft alles proeven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218003271
Verder ben ik fan van dolma’s als goede picknick-basishap in de zomer. Ik neem ze gewoon uit blik van de turk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218003274
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:11 schreef sigme het volgende:
@:tele6, ik zou gewoon alles vegetarisch doen. Makkelijker, veiliger, leuker want iedereen kan in elk geval wat dat betreft alles proeven.
Dat is een goed punt.

Ik ben een beetje verbijsterd door de "Ik eet niks vegetarisch, alleen kip en vis" want er zijn zo veel "normale gerechten" waar je echt geen kip en vis doorheen gaat stoppen, dus eet diegene dan niet soms toch vegetarische dingen?
pi_218003286
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is een goed punt.

Ik ben een beetje verbijsterd door de "Ik eet niks vegetarisch, alleen kip en vis" want er zijn zo veel "normale gerechten" waar je echt geen kip en vis doorheen gaat stoppen, dus eet diegene dan niet soms toch vegetarische dingen?
Ok. Voor die persoon zou ik zo’n geperste gerookte k&k kipfilet in plastic meenemen. En verder niks.
pi_218003294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is een goed punt.

Ik heb nu een Asterix en Obelix voor ogen :D

Als je toch bij de turk bent, kijk even of ze een pot makdoush hebben, zo lekker
We have far more in common than that which devides us..
pi_218003303
pi_218003308
Goed, ik ga m'n aardappelsalade maken. En in m'n uiensoep roepen. Gazpacho is koud.
pi_218003331
* Tele6 schreeuwt tegen sigme's uiensoep
pi_218003349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb nu een Asterix en Obelix voor ogen :D

Als je toch bij de turk bent, kijk even of ze een pot makdoush hebben, zo lekker
Plan is nu om zaterdagochtend op de markt de inkopen te doen. Daar kan ik rijp fruit vinden en staat ook een kraam met olijven. :9

Ik ken geen goede turk in mijn stad :{
Bij B om de hoek zit eentje die allemaal over datum dingen verkoopt maar wel goede kruiden heeft.
Het is een zoektocht :s)
pi_218003550
golfer en ik zijn weer thuis van een minimeet in het nieuwe huis van @AnneX en mnAX.
Heerlijke landelijke omgeving en een mooi ruim huis *G*

We dronken lekkere frisse @Lucky_Strike thee
en

Met daarbij de door Annex gebakken citroenmuffin en door de dominee gebakken chocolade- en vijgentaart.

Was gezellig en leuk om elkaar weer eens te zien na een paar jaar.
pi_218003760
Das snel! Zijn jullie al thuis?
Het was goed om elkaar weer eens te ontmoeten.

En nu kan ik ook lekkere cakes met koffiesmaak bakken. Temeer daar ik de mixer heb teruggevonden.🙃
pi_218003908
@Tele6 Een paar weken terug waren wij bij de Turkse super Corum, Voorheuvel 41 (what’s in a name) 😎
Toen de allerlekkerste verse dingen gekocht. :Y)
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:37:22 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218004204
Ik vrees toch dat na een weekend lang BOTTOM filmpjes en theatervoorstellingen kijken mijn gehalte woke-correctheid ernstig gedaald is...

Damn wat hadden die twee een ontzettende berg intens platte pret.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218004277
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:02 schreef AnneX het volgende:
Das snel! Zijn jullie al thuis?
Het was goed om elkaar weer eens te ontmoeten.

En nu kan ik ook lekkere cakes met koffiesmaak bakken. Temeer daar ik de mixer heb teruggevonden.🙃
Ja we waren al thuis, even gedut en zo naar restaurant :9
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:49:51 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218004366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:42 schreef Sarabi het volgende:
:%
Lekker temperatuurtje daar ja ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218004444
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lekker temperatuurtje daar ja ?
Sommige mensen zijn serieus blij hier met het weer :')

Maar het is boven de 30 en in ons marktkraampje blijft alle warmte goed hangen. En je moet je ook elk half uur blijven insmeren want uv komt zo door het zeil heen.

Maar goed, vanaf nu wordt het iets frisser als het goed is.
En dan morgen nog een dag....
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:40:16 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_218004909
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Plan is nu om zaterdagochtend op de markt de inkopen te doen. Daar kan ik rijp fruit vinden en staat ook een kraam met olijven. :9

Ik ken geen goede turk in mijn stad :{
Bij B om de hoek zit eentje die allemaal over datum dingen verkoopt maar wel goede kruiden heeft.
Het is een zoektocht :s)
Even naar Dunya Internationale Supermarkt in Hatert.
Je mag het geen turk noemen van hem. Maar alles ademt wel een turkse supermarkt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218004916
Zal goed heet zijn @Sarabi :% Doet het nog wat met de verkoop? Minder mensen die meer drinken of zo?

@Tele6 mijn kip idee was al 24 uur in the making. Of jij hebt je plannen al eerder naar mij gestraald…
Collega kreeg vandaag wat eters. BBQ was stuk, echtgenoot suggereerde lasagne maar dat valt ook zo zwaar dus nu wilde ze een soort buiten gourmet doen :X :%
En toen vroeg ik waarom ze geen tapas deed. Ze had toch nog geen boodschappen gedaan. Broodjes, smeersels, wrapjes, balletjes, wat K&K zut.

Collega *O* Alleen had ze al gemarineerde kip uit de vriezer gehaald -O-
Ik: kipspiesjes 8-)
Collega: *O* _O_ *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:42:04 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_218004933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:37 schreef fietsie het volgende:
Ik vrees toch dat na een weekend lang BOTTOM filmpjes en theatervoorstellingen kijken mijn gehalte woke-correctheid ernstig gedaald is...

Damn wat hadden die twee een ontzettende berg intens platte pret.
Als je klaar bent kun je verder met "the young ones".
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218005000
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Als je klaar bent kun je verder met "the young ones".
TYO _O_

Smerige hilarisch scherpe humor O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:53:00 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218005041
"He was wearing scuba gear, and spoke in a French accent. I believe he was a Frog-man!"

En dan dat aan je 15 jarige dochter mogen uitleggen :P
pi_218005075
Ik was trouwens vanochtend weer naar de kapper, en degene die had gezegd "ga voor goedkoop kort haar gewoon naar een herenkapper" had dus helemaal gelijk. Ik ben naar de kapper in mijn straat gegaan. Van tevoren even foto's opgezocht van het kapsel dat ik wilde, paar foto's van mannen en eentje gevonden van precies datzelfde bij een vrouw. Kapper ging zonder enige twijfel of moeite aan de slag, ik ben erg tevreden en hij heeft me gewoon het goedkopere tarief voor heren gerekend. :D
Communicatie was niet heel soepel, want hij praatte gebroken Nederlands en ik hoor niks als je een tondeuse naast m'n oor houdt. Maar maakt niet uit. :P
Hij was niet te spreken over wat de vorige kapster had gedaan, want die had de verschillende lengtes helemaal niet goed in elkaar over laten gaan. Hij is als een malle met zo'n uitdunschaar aan de slag geweest, en met een kam en schaar. De vorige kapster heeft zo'n uitdunschaar helemaal niet gebruikt. Die was gewoon na een tijdje gestopt met een "ik haal er niks meer vanaf". :')

Nu het nog korter is, zie je nog beter hoe veel witte haren er al tussen zitten :') het lijkt alsof ik peper&zout over aan het slaan ben _O-
pi_218005097
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:40 schreef z80 het volgende:

[..]
Even naar Dunya Internationale Supermarkt in Hatert.
Je mag het geen turk noemen van hem. Maar alles ademt wel een turkse supermarkt.
Dankje! Beetje uit de richting maar gaat op het lijstje om een keer te bezoeken.
De ras el hanout van de Amazing Oriental lijkt 98% kurkuma dus ik ben op zoek naar nieuwe :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')