Dat is een goed punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:11 schreef sigme het volgende:
@:tele6, ik zou gewoon alles vegetarisch doen. Makkelijker, veiliger, leuker want iedereen kan in elk geval wat dat betreft alles proeven.
Ok. Voor die persoon zou ik zo’n geperste gerookte k&k kipfilet in plastic meenemen. En verder niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een goed punt.
Ik ben een beetje verbijsterd door de "Ik eet niks vegetarisch, alleen kip en vis" want er zijn zo veel "normale gerechten" waar je echt geen kip en vis doorheen gaat stoppen, dus eet diegene dan niet soms toch vegetarische dingen?
Ik heb nu een Asterix en Obelix voor ogenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een goed punt.
Ik ben een beetje verbijsterd door de "Ik eet niks vegetarisch, alleen kip en vis" want er zijn zo veel "normale gerechten" waar je echt geen kip en vis doorheen gaat stoppen, dus eet diegene dan niet soms toch vegetarische dingen?
Plan is nu om zaterdagochtend op de markt de inkopen te doen. Daar kan ik rijp fruit vinden en staat ook een kraam met olijven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nu een Asterix en Obelix voor ogen![]()
Als je toch bij de turk bent, kijk even of ze een pot makdoush hebben, zo lekker
Ja we waren al thuis, even gedut en zo naar restaurantquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:02 schreef AnneX het volgende:
Das snel! Zijn jullie al thuis?
Het was goed om elkaar weer eens te ontmoeten.
En nu kan ik ook lekkere cakes met koffiesmaak bakken. Temeer daar ik de mixer heb teruggevonden.🙃
Lekker temperatuurtje daar ja ?quote:
Sommige mensen zijn serieus blij hier met het weerquote:
Even naar Dunya Internationale Supermarkt in Hatert.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Plan is nu om zaterdagochtend op de markt de inkopen te doen. Daar kan ik rijp fruit vinden en staat ook een kraam met olijven.
Ik ken geen goede turk in mijn stad
Bij B om de hoek zit eentje die allemaal over datum dingen verkoopt maar wel goede kruiden heeft.
Het is een zoektocht
Als je klaar bent kun je verder met "the young ones".quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:37 schreef fietsie het volgende:
Ik vrees toch dat na een weekend lang BOTTOM filmpjes en theatervoorstellingen kijken mijn gehalte woke-correctheid ernstig gedaald is...
Damn wat hadden die twee een ontzettende berg intens platte pret.
TYOquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je klaar bent kun je verder met "the young ones".
Dankje! Beetje uit de richting maar gaat op het lijstje om een keer te bezoeken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Even naar Dunya Internationale Supermarkt in Hatert.
Je mag het geen turk noemen van hem. Maar alles ademt wel een turkse supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |