Fijn dat we dan een partij hebben die z'n campagne voert op basis van een internationaal issue in plaats van zich te richten op de problemen die we in NL hebben. Goed om te weten waar de prioriteiten van die partij liggen...niet bij de Nederlandse burger in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:01 schreef Cupfighter het volgende:
er moet een land bestuurd worden met een aantal problemen die aangepakt moeten gaan worden, we staan te lang stil
Echt he. Heel dat GL/PvdA congres was één groot anti-Israël tribunaal. Zo stompzinnig om alleen maar bezig te zijn met een middeleeuwse stammenstrijd 3000km verderop, waar Nederland niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:17 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Fijn dat we dan een partij hebben die z'n campagne voert op basis van een internationaal issue in plaats van zich te richten op de problemen die we in NL hebben. Goed om te weten waar de prioriteiten van die partij liggen...niet bij de Nederlandse burger in ieder geval.
Och rechts heeft zoveel gedaan voor Nederland zoals Wilders met zijn vriendje Orbanquote:Op zondag 22 juni 2025 23:17 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Fijn dat we dan een partij hebben die z'n campagne voert op basis van een internationaal issue in plaats van zich te richten op de problemen die we in NL hebben. Goed om te weten waar de prioriteiten van die partij liggen...niet bij de Nederlandse burger in ieder geval.
En Wilders wordt continu gefileerd in de media en niemand neemt hem serieus meer. Tijd dat GL/PvdA diezelfde status krijgt.quote:Op maandag 23 juni 2025 02:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Och rechts heeft zoveel gedaan voor Nederland zoals Wilders met zijn vriendje Orban
Kan en magquote:Op maandag 23 juni 2025 06:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En Wilders wordt continu gefileerd in de media en niemand neemt hem serieus meer. Tijd dat GL/PvdA diezelfde status krijgt.
Het midden slaat hier natuurlijk niet op een positie binnen het politieke spectrum, maar op een bekende snortrimstijl.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:24 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)binet-met-vvd-en-cda
[..]
JA21 denkt te gaan regeren![]()
En verder... Zo radicaal-rechts zijn dat je de VVD als middenpartij zietlol
GL/PvdA houdt zich aan de principes van de democratie. Dan sta je altijd 1 punt voor op Wilders natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En Wilders wordt continu gefileerd in de media en niemand neemt hem serieus meer. Tijd dat GL/PvdA diezelfde status krijgt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 08:34 schreef thabit het volgende:
[..]
Het midden slaat hier natuurlijk niet op een positie binnen het politieke spectrum, maar op een bekende snortrimstijl.
Zoals het verstoppen van rapporten over homohaat?quote:Op maandag 23 juni 2025 08:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
GL/PvdA houdt zich aan de principes van de democratie. Dan sta je altijd 1 punt voor op Wilders natuurlijk.
Dat is in jouw optiek hetzelfde als wetsvoorstellen indienen die rechtstreeks tegen de grondwet ingaan, ja? Bijzonder.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zoals het verstoppen van rapporten over homohaat?
Nee, dit is zo'n vermoeiend frame ondertussen.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor het beleggen met pensioenen gestemd.
Tuurlijk als je het maar vaak genoeg zegt ga je er zelf in geloven.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is toch zo dat een pact de armen uit elkaar houdt, zodat de armen geen vuist kunnen maken tegen dat pact.
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe coalitievorming gaat. Dan maak je een akkoord en dan gaat de achterban weer demonstreren en snelwegen bezetten. Want ze krijgen niet hun volledige zin.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef Solispolar het volgende:
JA21 maakt een sterke indruk vind ik.
Eigenlijk is mijn vertrouwen in de politiek tot een dusdanig laag punt gezakt dat het me eigenlijk niet meer veel uitmaakt wie er gaat regeren; als het maar níet Timmermans wordt. Dat zou ronduit gevaarlijk zijn als je zo'n man aan de knoppen zet.
Met welke risicos krijgen we dan te maken?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef Solispolar het volgende:
JA21 maakt een sterke indruk vind ik.
Eigenlijk is mijn vertrouwen in de politiek tot een dusdanig laag punt gezakt dat het me eigenlijk niet meer veel uitmaakt wie er gaat regeren; als het maar níet Timmermans wordt. Dat zou ronduit gevaarlijk zijn als je zo'n man aan de knoppen zet.
Beetje overdreven inderdaad. Als je niet Joods bent zal het heus wel meevallen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met welke risicos krijgen we dan te maken?
Er is intussen toch een meerderheid die klaagt over armen? Dat is geen verzinsel.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tuurlijk als je het maar vaak genoeg zegt ga je er zelf in geloven.
Sinds hij in de Kamer is begon het frame dat hij meteen weer vertrokken zou zijn als hij geen minister president wordt en nu zit hij er nog steeds en nu gaan we op het frame staatsgevaarlijk over. Als je het maar vaak genoeg blijft herhalen vallen er toch bijzonder veel mensen voor kennelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 13:42 schreef mackinac het volgende:
[..]
Beetje overdreven inderdaad. Als je niet Joods bent zal het heus wel meevallen.
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met welke risicos krijgen we dan te maken?
Ja geef dan eens concreet aan hoe Nederland de vernieling in wordt geholpen dan. Je bent blijkbaar zo overtuigd, dan moeten een paar voorbeelden toch niet zo moeilijk zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 14:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd op met deze act hoor. Verder moet iedereen het lekker zelf weten, maar als je zo leip bent dat je op Timmermans gaat stemmen dan wil je Nederland echt wel graag zien branden.
Je bent dus gewoon een polariserende pisvlek die een broertje dood heeft aan argumenten geven voor boude bangmakerij. Duidelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 14:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd op met deze act hoor. Verder moet iedereen het lekker zelf weten, maar als je zo leip bent dat je op Timmermans gaat stemmen dan wil je Nederland echt wel graag zien branden.
Did gebeurde toch ook niet met de boeren, die ook nogal wat snelwegen bezet hebben?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe coalitievorming gaat. Dan maak je een akkoord en dan gaat de achterban weer demonstreren en snelwegen bezetten. Want ze krijgen niet hun volledige zin.
Op zich heb je een punt. Maar ik verwacht bij een GL-PvdA VVD regering dat ze elkaar bij voorbaat de tent uitvechten.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Did gebeurde toch ook niet met de boeren, die ook nogal wat snelwegen bezet hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |