Geloof me; GL-PvdA heeft zichzelf buitenspel gezet vandaag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Ja21, CDA en Ja21 is inderdaad zo’n fijn centrumrechts kabinet wat we nog niet kennen, de afgelopen jaren. Dat zal Nederland wel vooruit helpen.
Dat denk ik niet. Ik denk dat het vooral de hoop is bij velenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geloof me; GL-PvdA heeft zichzelf buitenspel gezet vandaag.
Ik zie je hier altijd zo ongelofelijk veel zinnige dingen posten en dan lees ik dit…quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
Mja, JA21 heeft een aantal uitstekende standpunten maar ik vind het geen stabiele partij verder. Mochten zij inderdaad nog groeien en een goede campagne draaien dan neem ik die optie graag mee. Momenteel kijk ik toch vooral naar VVD en ook CDA in de hoop dat één van beide de grootste kan worden, al acht ik die kans niet groot.
[..]
GroenLinks-PvdA is niet centrumlinks maar links tot radicaal links.
Wat een totaaldebiel is dat zeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:02 schreef Cruzinats het volgende:
Timmermans, oftewel de lange arm van Tehran
Onderschat niet dat er heeeel veel Islamitische stemmers nooit stemmen. Daar zit een enorm potentieel en dat weten ze bij die machtswellustelingen bij GL/Pvda. Een topic als Gaza is voor Islamitische mensen DE reden voor het eerst te gaan stemmen, zeker als in de media wordt gehyped dat ze weleens de grootste kunnen worden. Zelfs de meest gematigde moslim veranderd in een extremistische gek als het om het onderwerp Gaza gaat. Ze verliezen een deel van de Pvda achterban, een aantal zetels zeker, maar ze winnen er denk ik meer voor terug.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat het vooral de hoop is bij velen
Dat zou erg fraai zijn ja, maar die zetels gaan ze niet krijgen helaas.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:34 schreef 007700 het volgende:
[..]
VVD, CDA, JA21 in een kabinet is geen verkeerd idee
Lijkt me beter dat de links radicalen van GroenLinks-PvdA in de oppositie blijven, zo niet uit de kamer verdwijnen
Tja, welke alternatieven zie je? VVD en CDA kunnen wellicht nog een rem vormen op links.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik zie je hier altijd zo ongelofelijk veel zinnige dingen posten en dan lees ik dit…
VVD en CDA hebben jarenlang niets gedaan tegen de situatie waarin we nu zitten. Ze hadden jarenlang een enorme macht en niet alleen in de Tweede Kamer maar óók in de Eerste Kamer én op gemeente niveau. Veel burgermeesters ook.
Er is in al die tijd NIETS gebeurd, het is alleen maar erger geworden op vrijwel alle punten. Zij zijn voor het grootste deel de reden dat Nederland nu in deze ellende zit van totale polarisatie en een extreme groei van de Islam in een duivels verbond met Links. En dan overweeg je op de VVD en CDA te gaan stemmen, die wel MOETEN regeren met de Links Radicalen van GL/Pvda…
Je maakt jezelf dan gewoon niet meer geloofwaardig vind ik.
2 a 3 zetels is wel de max jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:17 schreef XSbig het volgende:
Mochten de VVD en het CDA ineens beide 30 zetels halen, zal JA21 met 16 zetels op de proppen moeten komen.
Ik zie het niet gebeuren.
Met 5 zetels voor NSCquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:34 schreef 007700 het volgende:
[..]
VVD, CDA, JA21 in een kabinet is geen verkeerd idee
Alles beter dan PvdA-GL.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Ja21, CDA en Ja21 is inderdaad zo’n fijn centrumrechts kabinet wat we nog niet kennen, de afgelopen jaren. Dat zal Nederland wel vooruit helpen.
Tja, als er geen aardverschuiving van ongekende proporties gaat plaatsvinden komen ze gewoon in het nieuwe kabinet. En hebben ze ook nog eens heel wat te vertellen.quote:
En dit baseer je op...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, als er geen aardverschuiving van ongekende proporties gaat plaatsvinden komen ze gewoon in het nieuwe kabinet. En hebben ze ook nog eens heel wat te vertellen.
Of de VVD moet voor de zoveelste keer politieke zelfmoord willen plegen met Gekke Geertje.
Irrelevant, nog liever een crisis van Belgische proporties dan PvdA-GL in een kabinet zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke mogelijkheid zie jij op dit moment zonder de pvv?
Goede uitlegquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irrelevant, nog liever een crisis van Belgische proporties dan PvdA-GL in een kabinet zien.
Daar is hier niet eeuwen voor gestreden.
Ze staan nu gewoon op 20+ zetels. De vvd heeft nu twee keuzes. Via de PVV of via PvdA-GL.quote:
Tja, links maakt er zélf ook helaas een potje van.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:16 schreef Cupfighter het volgende:
Gaan we nu naar de volgende rechtse miskleun partij
D66 is een partij van niets en nietsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:45 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Tja, links maakt er zélf ook helaas een potje van.
Wat ik mis is een fatsoenlijke, centrumlinkse partij. De PvdA is kapot gemaakt/gekaapt door radicaal GL, en het D66 van Hans van Mierlo en Jan Terlouw, wat het dichtst bij mijn politieke voorkeur uitkomt, is al heel lang geleden ter ziele gedaan.
Mede hierdoor overwoog ik om de a.s. verkiezingen om dan maar op de SP te gaan stemmen. Maar dat ga ik nu dus niet echt niet meer doen gezien dat hele Piri debacle...
Welnee joh, volgende week zijn politici weer ergens anders verontwaardigd over. We zitten eigenlijk al een klein beetje in verkiezingstijd en dat betekent dus ophef en ophef.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geloof me; GL-PvdA heeft zichzelf buitenspel gezet vandaag.
Tja het Israël standpunt kun je een miskleun noemen dat geef ik toe, maar zet dit tegenover de rechtse miskleunen die we de afgelopen jaren hebben gezien en dan het maar met Eerdmans en die dubieuze Nanninga gaan proberen, het is geen soap waarin je maar lekker in kan experimenteren, er moet een land bestuurd worden met een aantal problemen die aangepakt moeten gaan worden, we staan te lang stilquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:45 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Tja, links maakt er zélf ook helaas een potje van.
Wat ik mis is een fatsoenlijke, centrumlinkse partij. De PvdA is kapot gemaakt/gekaapt door radicaal GL, en het D66 van Hans van Mierlo en Jan Terlouw, wat het dichtst bij mijn politieke voorkeur uitkomt, is al heel lang geleden ter ziele gedaan.
Mede hierdoor overwoog ik om de a.s. verkiezingen om dan maar op de SP te gaan stemmen. Maar dat ga ik nu dus niet echt niet meer doen gezien dat hele Piri debacle...
Zolang er vrachtwagens met bitterballen naar Den Haag blijven rijden maakt verlies voor Caroline niet uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, welke alternatieven zie je? VVD en CDA kunnen wellicht nog een rem vormen op links.
PVV heeft wat mij betreft bewezen geen beleid te kunnen maken, JA21 vind ik nog altijd relatief instabiel. Ik kan wellicht weer voor BBB stemmen, maar die staan op een duidelijk verlies momenteel.
Denk dat je me niet helemaal begrijpt. Ik ga niet overstappen naar JA21, of welke rechtse partij dan ook. Ik ga gewoon helemaal niet meer stemmen, bij gebrek aan een fatsoenlijke, rationele, realistische en gematigde linkse partij. Het is me allemaal iets té radicaal. En dat vind ik oprecht jammerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:01 schreef Cupfighter het volgende:
Tja het Israël standpunt kun je een miskleun noemen dat geef ik toe, maar zet dit tegenover de rechtse miskleunen die we de afgelopen jaren hebben gezien en dan het maar met Eerdmans en die dubieuze Nanninga gaan proberen, het is geen soap waarin je maar lekker in kan experimenteren, er moet een land bestuurd worden met een aantal problemen die aangepakt moeten gaan worden, we staan te lang stil
Ik had er niet uit opgemaakt dat je voor Ja21 zou gaan kiezen, ik vind het ook erg lastig om te kiezen maar ik ga wel stemmen al weet ik nu nog niet waaropquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:41 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Denk dat je me niet helemaal begrijpt. Ik ga niet overstappen naar JA21, of welke rechtse partij dan ook. Ik ga gewoon helemaal niet meer stemmen, bij gebrek aan een fatsoenlijke, rationele, realistische en gematigde linkse partij. Het is me allemaal iets té radicaal. En dat vind ik oprecht jammer
Ah oké. Je noemde Nanninga en Eerdmans, toevallig twee figuren waar ik niet zoveel mee op hebquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had er niet uit opgemaakt dat je voor Ja21 zou gaan kiezen, ik vind het ook erg lastig om te kiezen maar ik ga wel stemmen al weet ik nu nog niet waarop
Het gaat niet om alternatieven, het gaat erom dat je met VVD en CDA een coalitie met de radicalen van GL/Pvda steunt. Want dat gaat er hoe dan ook gebeuren, er is namelijk geen andere manier aangezien VVD en CDA niet met PVV willen. Dus met een stem op een van de eerstgenoemde partijen steun je indirect dat je een Piri en Klaver straks als minister ziet rondlopen, en Timmermans als ze de grootste mochten worden zelfs als premier. De enige optie voor ons is Ja21 of PVV naar mijn mening. Een stem op VVD of CDA gaat 100% zeker een coalitie met links opleveren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, welke alternatieven zie je? VVD en CDA kunnen wellicht nog een rem vormen op links.
PVV heeft wat mij betreft bewezen geen beleid te kunnen maken, JA21 vind ik nog altijd relatief instabiel. Ik kan wellicht weer voor BBB stemmen, maar die staan op een duidelijk verlies momenteel.
ik verwacht dat PVV weer de grootste gaat worden , de frustratie omtrent wonen is zo enorm groot dat zulks niet stopt vanzelf , pas als er daadwerkelijk zichtbaar fors gebouwd gaat worden voor jonge gezinnenquote:Op zondag 22 juni 2025 01:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat niet om alternatieven, het gaat erom dat je met VVD en CDA een coalitie met de radicalen van GL/Pvda steunt. Want dat gaat er hoe dan ook gebeuren, er is namelijk geen andere manier aangezien VVD en CDA niet met PVV willen. Dus met een stem op een van de eerstgenoemde partijen steun je indirect dat je een Piri en Klaver straks als minister ziet rondlopen, en Timmermans als ze de grootste mochten worden zelfs als premier. De enige optie voor ons is Ja21 of PVV naar mijn mening. Een stem op VVD of CDA gaat 100% zeker een coalitie met links opleveren.
het is een beter alternatief dan PVV, dus primaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:53 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ah oké. Je noemde Nanninga en Eerdmans, toevallig twee figuren waar ik niet zoveel mee op heb
Groenlinks is extreem links en vormde in het verleden een terroristische Tak met RARA.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
Mja, JA21 heeft een aantal uitstekende standpunten maar ik vind het geen stabiele partij verder. Mochten zij inderdaad nog groeien en een goede campagne draaien dan neem ik die optie graag mee. Momenteel kijk ik toch vooral naar VVD en ook CDA in de hoop dat één van beide de grootste kan worden, al acht ik die kans niet groot.
[..]
GroenLinks-PvdA is niet centrumlinks maar links tot radicaal links.
GroenLinks is inderdaad altijd al een zeer radicale club geweest, een partij die ook mede voort uit gekomen uit extreemlinkse en marxistische clubjes. In de media wordt GroenLinks dan 'centrumlinks' genoemd, maar er is niets centrum aan die partij.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Groenlinks is extreem links en vormde in het verleden een terroristische Tak met RARA.
Wijnand Duyvendak publiceerde zonder enige schroom recepten van brandbommen in zijn tijdschrift.
Klopt, maar dit soort clubs hebben extreem veel macht in de media, ik heb zelf in een ver verleden voor een internetbureau gewerkt wat in die hoek zat, na de jaren 80 zijn veel van die lui daar op machtige plekken terecht gekomen, en men blijft daar behoorlijk trouw aan kan ik je zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
GroenLinks is inderdaad altijd al een zeer radicale club geweest, een partij die ook mede voort uit gekomen uit extreemlinkse en marxistische clubjes. In de media wordt GroenLinks dan 'centrumlinks' genoemd, maar er is niets centrum aan die partij.
GL onder Halsema was centrumlinks, maar is nu radicaal links.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
GroenLinks is inderdaad altijd al een zeer radicale club geweest, een partij die ook mede voort uit gekomen uit extreemlinkse en marxistische clubjes. In de media wordt GroenLinks dan 'centrumlinks' genoemd, maar er is niets centrum aan die partij.
fanatieke dwingelanden dat is het , ze weten wat goed is voor Nederland , jij mag niet meer vliegen vanwege het klimaat en zelf vliegen ze business class internationaal , overal heenquote:Op zondag 22 juni 2025 07:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
VVD, Ja21 en BBB maken het gewoon rechts en die 0 gepeilde zetels van NSC wil iedereen er natuurlijk wel bij hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is een beter alternatief dan PVV, dus prima
VVD ,CDA, JA21, NSC, BBB, D66
dat zou hem moeten worden
een middenpartij coalitie
Voor het beleggen met pensioenen gestemd.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Ronzz het volgende:
JA21 is op dit moment wel interessant. Coenradie erbij is wel een goede zet geweest.
je kunt ook brood beleggenquote:Op zondag 22 juni 2025 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor het beleggen met pensioenen gestemd.
als PVV weer de grootste wordt dan zal het toch wel een rechts coalitie worden, maar doorpakken op asielquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:24 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)binet-met-vvd-en-cda
[..]
JA21 denkt te gaan regeren![]()
En verder... Zo radicaal-rechts zijn dat je de VVD als middenpartij zietlol
Partij barst van de extreem linkse bruinhemden antisemitisme viert er hoogtijdagenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Extreemlinksen zitten niet bij de GL-PvdA.
Moet je eens je huis uitkomen en gaan WERKENquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef torentje het volgende:
Stemmen op een politieke partij is toch een verloren stem? Want de meeste politieke partijen beloven wel veel, maar er komen geen veranderingen waardoor het leven van armen iets prettiger, lichter en langer zou worden.
Ik wil alleen werken voor en met armen, maar ik krijg geen steun om daarvoor èn een kamp te bouwen èn krijg ook geen steun om alle armen op te halen.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:46 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Moet je eens je huis uitkomen en gaan WERKEN
Precies. Daarom neig ik ook naar PVV, al heeft Wilders flink gefaald. Van bijna alle andere partijen krijg ik alleen maar braakneigingen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat niet om alternatieven, het gaat erom dat je met VVD en CDA een coalitie met de radicalen van GL/Pvda steunt. Want dat gaat er hoe dan ook gebeuren, er is namelijk geen andere manier aangezien VVD en CDA niet met PVV willen. Dus met een stem op een van de eerstgenoemde partijen steun je indirect dat je een Piri en Klaver straks als minister ziet rondlopen, en Timmermans als ze de grootste mochten worden zelfs als premier. De enige optie voor ons is Ja21 of PVV naar mijn mening. Een stem op VVD of CDA gaat 100% zeker een coalitie met links opleveren.
Als het een goed en rendabel plan is werk je het uit en ga je naar de bank met je bedrijfsplan.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik wil alleen werken voor en met armen, maar ik krijg geen steun om daarvoor èn een kamp te bouwen èn krijg ook geen steun om alle armen op te halen.
Want een kamp waar alleen armen binnen mogen, willen de roepers van 'dan ga je maar werken' ook weer niet.
Het is toch zo dat een pact de armen uit elkaar houdt, zodat de armen geen vuist kunnen maken tegen dat pact.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:22 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als het een goed en rendabel plan is werk je het uit en ga je naar de bank met je bedrijfsplan.
Maar t zal vooral veel gebakken lucht en sprookjes zijn wat je wilt.
Halsema is zelf ook radicaal links.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
GL onder Halsema was centrumlinks, maar is nu radicaal links.
Bang?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Leuk dat jullie zo bang zijn voor Timmermans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |